zwanger maar .......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ooit, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ooit

    ooit Lid

    17 jan 2008
    43
    0
    0
    hallo allemaaaal hoe gaat het met julie?

    Ik heb een vragje ikben nu 5weken en 2dagen zwanger maar ik voel hellemaal niks geen steken geen misslijkeid helemaal niks alleen pijnelijk borsten dus ik maak me echt zorg :( . herkend iemand van jullie dit :rolleyes: ?
     
  2. Maaike1982

    Maaike1982 Actief lid

    7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik was eerst ook niet misselijk. Pas met 6 weken en dat kwam doordat ik toen pas wist dat ik zwanger was. Toen moest ik medicatie stoppen en alleen daarvan ben ik misselijk geweest. Ik had ook alleen pijnlijke borsten, daardoor kwam ik erachter. En ben heel moe geweest, that's all. Geen zorgen maken dus..
     
  3. Baby81

    Baby81 Actief lid

    7 mrt 2008
    249
    0
    0
    De misselijkheid kwam bij mij ook pas bij 7 weken en 2 dagen.
    Daarvoor voelde ik gewoon helemaal NIKS.
    Alleen mijn borsten waren iets gegroeid.
     
  4. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Nou als je graag wilt spugen, wacht maar dat komt wel ! Bij mij begon het ook rond de 7 weken. Dus geniet nog maar even ;)
     
  5. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wees gerust en 'klaag' maar niet te veel dat je nog niks voelt.
    Ik zat me ook ongerust te maken of ik wel zwanger was, want ik voelde niks, had nergens last van en was niet misselijk.
    Prompt de volgende dag 's ochtends overgegeven! :D Dit was na 6 weken.

    [20w0d]
     
  6. ooit

    ooit Lid

    17 jan 2008
    43
    0
    0
    dus ik hoef helemaal geen zorgen te maken :D dank jullie weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat ben ik opgelucht :)
     
  7. Baby81

    Baby81 Actief lid

    7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Geniet er maar lekker van hoor Ooit.
    Ik was ook net zo, waarom voel ik niks waarom, totdat het begon in de 7de week.
     
  8. Alita

    Alita Niet meer actief

    je moet ook nog wel effe dusss....
    moet zeggen dat ik ook niet zo veel last van misselijkhied heb gehad
     
  9. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :) over een week of 2 vraag je vast "wanneer houd het op" ;)
    nee hoor meis don't worry hier ook geen "dingentjes" de eerste weken. Ben trouwens nooit onwijs misselijk geweest zoals sommige vrouwen helaas wel hebben... hoop voor jou dat het allemaal meevalt net zoals bij mij :D
     
  10. ooit

    ooit Lid

    17 jan 2008
    43
    0
    0
    maar ik heb ook geen steken of wat dan ook helemaal niks waar ikme echt voel van jah ikben zwanger alleen aan me borsten daarom maak ik me zoo zorg
     
  11. froukje86

    froukje86 Actief lid

    30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ik ben helemaal niet misselijk geweest
    de eerste 3 maanden.
     
  12. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ik had tijdens mijn zwangerschap echt helemaal geen klachtjes, niet misselijk niks. Alleen moe en de 1e dagen last van mijn borsten.
     
  13. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Bij mij begon het bij 6, 7 weken ongeveer, en ik heb nu een week niet overgegeven :D

    Ik was helemaal blij, ik dacht "makkelijk joh, dat zwanger zijn". En 3 weken later zat ik voor anderhalve maand thuis, omdat ik mn auto tegen de vangrail heb gezet door het overgeven :s
     
  14. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Je HOEFT niet allerlei symptomen te hebben, die KUNNEN erbij horen...
    Wees blij, echt waar; ik ben al de hele zwangerschap beroerd, (nouja, op de eerste 8 weken na) en echt: dta is geen pretje...
    geniet er lekker van!
     
  15. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey meisie,

    Ik ben ook kort zwanger en heb last van me borsten en een droge mond. Wel heb ik soms last van ongie krampen en dan denk ik dat ik op elk moment ongie kan worden.... Ik word er gek van zeg! Misselijk ben ik heel af en toe. En als ik het vergelijk met andere zwangerschappen is dit niks, nada nopes. Ik was bij alle 4 zwangerschappen goed misselijk. Lag dagen in het ziekenhuis vanwege uitdroging.(dat wil ik ook weer niet)Maar ze zeggen dat elke zwangerschap anders is, maar toch denk ik als ik maar misselijk ben dan weet ik tenminste dat het goed zit..

    Grt Jeanney
     
  16. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.507
    494
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ook hier verder geen/weinig misselijkheid. Wel heel gevoelige borsten, soms tegen het pijnlijke aan. INderdaad ook ongi-achtige krampen. Droge mond enerzijds en toch meer speekselen.
    Begin nu van tijd tot tijd wel iets van "misselijkheid" te voelen, maar de knoop van de broek los en raampje open zijn nog steeds probate middelen.
    Dus ik wacht het wel af.
     
  17. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
  18. mamajanneke

    mamajanneke Fanatiek lid

    22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Geen zorgen meid.
    Je hoeft echt geen klachten te hebben!
    Ik heb alleen bij de eerste flink ziek geweest tot de 20 week en dat begon pas met 11 week.
    Bij de andere en deze heb ik nergens last van gehad. na 7 week af en toen wat kramp alsof i ongie ging worden, maar dat is alles.
     
  19. Ndeva

    Ndeva Lid

    1 aug 2008
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zou er een "moord" voor doen om niets te voelen! Ik voel mij al weken beroerd voel en weinig zwanger ..dus geniet en vertrouw. Ik zat een paar dagen geleden in een flow waarbij ik dacht dat ik nooit " goed " zwanger kon zijn met hoe ik mij voel...maw er is altijd wel iets waardoor je kunt gaan twijfelen. Concentreer je lekker op de leuke dingetjes..Een tikje onzekerheid hou je vlgs mij totdat je de kleine in je armen hebt. Tot die tijd kun je de mnd invullen met angst of vertrouwen/joy..De keus is aan jezelf!Lfs
     
  20. kdvjuffie

    kdvjuffie Niet meer actief

    Ik ben mijn hele zwangerscha niet misselijk geweest!
    Ik heb in het begin helemaal niks gevoeld pas met 30 weken kreeg ik maagzuur das is het enigste kwaaltje die ik had...
    En ik zeg je eerlijk ik ben er blij mee dat ik zo weinig kwaaltjes heb gehad!
    Heb nu een klein prinsesje :-D
     

Deel Deze Pagina