hoe zit dat met positiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maytje, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

    Maytje Bekend lid

    8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!

    Ik ben zwanger van ons eerste kindje, ik merk dat met name savonds mijn broeken niet echt comfortabel meer zitten.
    Nu wil ik binnenkort dus eens gaan kijken voor positiebroeken, maar ik heb daar dus nog geen ervaring mee. Nu vraag ik me dus af of ik zon broek dus de hele zwangerschap aan kan? Want nu ben ik dus nog lang niet zo rond als over een aantal weken natuurlijk. Dus zitten die broeken de hele zwangerschap lekker? Of zal ik dat nu nog niet eens passen en gewoon een maatje groter moeten halen?

    Bedankt alvast
     
  2. an12

    an12 Actief lid

    3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    goeie vraag..ik lees mooi even mee. als je op webshops gaat kijken staat er ook allemaal t-shirsts en jurkjes op waar een giga buik onder zit..kben bang als je zoiets besteld dat je dan beter in de pyjama van je kerel kan gaan lopen ofzo:p
    dus ik ben benieuwd wat voor antwoorden je krijgt:p
     
  3. 5Mare5

    5Mare5 Fanatiek lid

    De meeste broeken zijn met stretch en kan je inderdaad lang dragen, maar het ligt er ook aan hoeveel je aankomt. Ik ben 22 kilo aangekomen dus aan het einde moest ik toch andere broeken aan.

    Jurken en leggings kon ik de hele zwangerschap aan en aangezien het hopelijk binnenkort weer warmer wordt...
     
  4. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik loop nu nog de hele dag in trainingsbroeken rond, tenzij ik weg moet. maar savonds gaat ook de trainingsbroek aan :) maar met positie kleding heb ik totaal geen idee...
     
  5. Melindy

    Melindy Fanatiek lid

    2 jan 2012
    1.078
    0
    0