molton hoeslakentjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nancy1981, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    molton hoeslakentjes mag je deze gewoon gebruiken en heb je deze ook nodig en waarvoor dienen ze precies :rolleyes:

    ik zie dit vaker op uitzet lijsten staan vandaar de vraag

    groetjes nancy
     
  2. bambino

    bambino Bekend lid

    2 aug 2006
    965
    0
    0
    molton hoeslakens zijn ter bescherming van je matras. Heb ze ook voor ons eigen bed! neemt nl goed het zweet op, zodat het niet in je matras trekt ;) Dus zou ze wel gebruiken!
     
  3. emmie

    emmie Niet meer actief

    ja idd, maar heb ook nof ff een vraagje... gebruiken jullie ook een zijltje eronder die je op 1/3 van het matrasje moet gebruiken? ik heb het nog niet gekocht, want hoor ook wel dat dat gevaarlijk is al de baby er met zn hoofdje op komt!?
    liefs emmie
     
  4. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Moltonnetjes zijn voor onder je hoeslaken... heb je er niet ook een op je eigen matras? Ik heb er maar 2 voor Joey, en dat vind ik genoeg. Ik verschoon de molton niet zo vaak als het hoeslaken, en als ik de molton dan wel meepak, dan doe ik die andere erop en was ik die vuile meteen ;)
     
  5. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nee. Ik had er wel een gekocht, maar de kraamhulp had hem er meteen onderuit gehaald, dus ik zou er als ik jou was niet eens een kopen ;)
     
  6. emmie

    emmie Niet meer actief

    ok dank je wel!
    liefs emmie
     
  7. bambino

    bambino Bekend lid

    2 aug 2006
    965
    0
    0
    Klopt, bij ons ook, dus niet kopen! Hier liggen ze ongebruikt in de kast. Snap niet waarom ze nog verkocht worden :( ws om geld te vangen :oops:
     
  8. emmie

    emmie Niet meer actief

    whaha ja denk het ook dan! maar toch staat het ook nog op al die lijstjes met dingetjes die je in huis MOET hebben voor de kleine...maar ja dank je , ik haal het dus niet in huis!
     
  9. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi,

    het is wat met al die lakentjes en molonnetjes en dat soort fratsen.
    die zeiltjes die beschreven staan heb je idd niet meer nodig. wat je wel kan doen is idd een molton om het matrasje heen. net als bij je eigen bed zeg maar.
    dan ter hoogte van de baby een molton doek neerleggen. is hetzelfde als een molton hoeslaken, maar dan ietsjes dikker en ter grootte van een flinke theedoek, daarover heen doe je dan het hoeslaken. en klaar is kees.

    die molton doeken schijnen ook erg handig te zijn voor de reiswieg ed.
    veel heb je er zeker niet van nodig, verschoon mijn eigen molton ook niet iedere week,dus ik denk als je er 1 of twee van hebt dat het eigenlijk al voldoende is. en ach het is zo bij gehaald!

    succes, ga me binnenkort maar eens wagen aan het opmaken van het bedje, zal wel een klein slagveld worden! :D

    succes
     
  10. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Bedankt allemaal voor de berichtjes

    en ja heb er inderdaad ook eentje in mijn eigen bed liggen
    maar vroeg me af waar die doeken dan voor dienden ? haha maar oke nou weet ik het ookal las ik hier op de site weer ergens dat deze molton doeken ook worden afgeraden ?

    Nou snap er niks meer van heb ze net gekocht

    groetjes nancy
     
  11. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    Waar haal je de Molton doeken? Ook gewoon bij Prenatal?
    Ik had ook al van die molton bedzeiltjes gehaald. Wist wel dat een kindje met het hoofdje hier niet op mag liggen. Maar ik ga er nu toch voor kiezen gewoon molton hoeslaken te gebruiken (etc)

    Liefs

    Syl
     
  12. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Hoi Syl

    Ik heb een molton hoeslakentje en doek besteld by de hema

    Groetjes nancy
     
  13. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    Dan ga ik daar ook eens kijken. heb die Molton hoeslakens nl wel gezien maar die doeken nog niet,maar had er ook niet opgelet.
    Bedankt voor berichtje!

    Liefs

    Syl
     
  14. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    ze staan op de site www.hema.nl en an by baby,s en dan bedje en zie je ze staan


    groetjes nancy
     
  15. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    dankjewel nancy!

    Wordt er met Molton doek de Molton onderlegger bedoeld dan?
    Of bedzeil Molton? Weet zo even niet wat er dan met Molton doeken wordt bedoelt, sorry (hoop net dat ik te dom overkom haha)
    heb in ieder geval al 2 Molton hoeslakens gekocht bij Prenatal.

    Liefs

    Syl
     
  16. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik gebruikte geen zeiltje, ik zou niet weten waarom.

    ik had een molton, een hoeslaken en dan bij het hoofdje nog een hydrofiele luier. Dan is het knap werk als de baby dat allemaal vies krijgt!
     
  17. nancy1981

    nancy1981 Fanatiek lid

    22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Hoi

    Daar word inderdaad de molton onderlegger mee bedoeld.
    De molton zeiltjes mag je volgens mij niet gebruiken.

    Groetjes Nancy
     
  18. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    bij Ikea krijg je 2 hoeslakens voor 7,99 best goedkoop he.
     
  19. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm die heb ik gister niet gezien
    en is beduidend goedkoper dan het hoeslakentje van 12e wat er nu op ligt :)
    nou komt die ook van de prenatal.. dus niet zo gek dat ie niet echt goedkoop was.

    denk dat er wat dat betreft ook nog wel wat spul van hema/zeeman etc bij gaat komen :)
    dat scheelt toch vaak weer hoop centjes :)
     

Deel Deze Pagina