Probleempje kinderwagenbak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stefanygreat, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanygreat

    9 nov 2007
    86
    0
    0
    Hallo,
    Ons mannetje is 3,5 maand oud en weegt al zo'n 7,5 kg. Ook is hij al lang voor zijn leeftijd, nl 66 cm. We hebben een mutsy kinderwagen alleen ik ben bang dat hij vandaag of morgen uit die bak groeit. Hij heeft nu bovenaan nog 3 cm over ong. Heeft iemand ervaring met jonge baby's en de kinderwageninzet? Dus dat we hem nu al in de wandelwagen doen?
    Groetjes!
     
  2. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Onze kleine was ook heel snel uit de wagenbak.
    Hebben haar toen gewoon in de wandelinzet gedaan ( hebben Quinny )
    Deze kon helemaal plat dus lag ze toch nog.
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben een andere wandelwagen gekocht waar meneertje nog steeds heel ruim languit plat in kan liggen (was vorige maand 10 kilo met 75cm.
     
  4. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik zit ook met dat probleem, ik denk dat ik hem ook maar om ga bouwen. ja ze is echt een lange meid. vind het wel jammer. want het gaat al zo snel, maar ja !
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Wij hebben ook een andere gekocht, maar met 4,5 maanden hebben we hem toch in de inzet gedaan. Die kon wel helemaal plat.
     
  6. Lientje76

    Lientje76 Actief lid

    10 aug 2006
    189
    0
    0
    De wandelwageninzet van de Mutsy kan ook bijna helemaal plat. Ik zou het eerst proberen voordat je een nieuwe wagen aanschaft. Onze meid was zo klein dat ze ruim zes maanden kon liggen in de reiswieg (andere uiterste).
     
  7. tanna

    tanna Bekend lid

    26 mei 2008
    685
    0
    0
    Wij hebben ook een Mutsy en die kan vrij plat en de wandelwagenzak is ook lekker warm. Michelle is er met 5 maanden in gegaan en dit ging prima en zij was toen nog vrij klein.
     
  8. Amom22

    Amom22 Niet meer actief

    zelfde probleem, heb hem daarna een poos in de dragzak gehad tot ik hem groot genoeg vond voor de buggy.
    Ik had nog een grote bak vergeleken met andere kinderwagens, snap niet dat ze die dingen niet ff wat groter maken.

    Koelstra heeft vrij grote bakken!
     
  9. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    De kinderwagenbakken van tegenwoordig zijn ook wel erg klein.
    Wij hebben een van de grootste gedaan, de Adventure Sub Silver, niet zo'n dure, en je kan er ook nog een wandelwagen van maken.
    Maar Jesse past er nog steeds in, terwijl hij toch al een half jaar geweest is. Hij slaapt er ook nog goed in, dus ben ik blij met deze wagen.
     
  10. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat probleem hadden wij ook rond 4 maanden, dus omgebouwd naar wandelwagen maar die was dan weer veel te groot!(gordels) en kon ook niet helemaal plat.

    Dus hebben we een buggy gekocht waarvan je de gordels heel klein kan maken en helemaal plat. :) Hij was geloof ik net of nog geen 100 euro en ik vind het een prima aankoop,ze kan er volgens mij nog heel lang in!
     
  11. MamaSon

    MamaSon Niet meer actief

    Hoe lang is jullie bak dan? De mijne is 74 cm lang. Kim is nu rond de 71 cm denk ik dus het past nog net. Ideaal als we uit eten gaan enzo, dan slaapt zij lekker in de reiswieg naast ons tafeltje.
    Maar onze wandelwagen is eentje van 4,5 jaar geleden, een maxicosi model. Misschien dat ze tegenwoordig kleiner worden gemaakt? Zou wel onlogisch zijn aangezien de mens alleen maar langer wordt ;)
     
  12. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    MamaSon, erg praktisch wordt er tegenwoordig niet meer echt gedacht als het om de maat van de reiswieg gaat.... helaas.
    Wat heerlijk trouwens dat Kim zo lekker slaapt in reiswieg als jullie uit eten gaan! Eva heeft dat nog nooit gedaan, ging met een beetje geluk slapen als ik met haar ging wandelen. En nu nog, als ik wandel, valt ze na een uur uiteindelijk wel in slaap... maar anders echt niet.
     
  13. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh, de bak van de Quinny Speedi is trouwens 70 cm. Eva paste er met 6 maanden nog net in, maar kon toen ook goed zitten en wilde niet meer helemaal plat liggen. Dus mocht ze van mij over naar de wandelwageninzet ;).
     
  14. MamaSon

    MamaSon Niet meer actief

    @Snoopy, ja heerlijk he, maar ja dat is nu bijna over aangezien zij er ook binnenkort uit is gegroeid. En dan vraag ik mij af of het lukt om haar in de wandelwageninzet te laten slapen, zal wel niet. Tijd om weer eens de oppas te bellen!

    Vandaag is ze in de chicco buggy meegegaan toen we even de deur uit gingen, dat vond ze wel wat. Kon ze lekker om haar heen kijken. Kim zit nog niet goed, dus ik blijf de bak zo lang mogelijk gebruiken.
     
  15. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb de lengte van onze kinderwagen (Adventure Sub Silver) nog ff opgemeten, 80 cm.
    Drie weken geleden was Jesse 66 cm, dus ik denk dat hij er nog wel even in past.
     
  16. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb de wagen van de week omgebouwd. alyssa rekte zich uit en toen had ze nog maar 2cm (ongeveer) en ze lag met dr hoofd helemaal tegen de bovenkant aan. kheb ook een mutsy en de wandelwagen kan idd bijna helemaal plat. de gordeltjes zitten helemaal goed bij haar en ze vind het helemaal geweldig. (mama alleen wat minder)

    liefs doris
     

Deel Deze Pagina