Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    hee dames !
    ik kon het toch niet laten om maar alvast een topic aan te maken met betrekking tot het zwanger worden.:)
    het lijkt me erg mooi als de nod lijst van 16 tot 22 april helemaal roze gaat kleuren.



    ♡ NOD-lijst ♡
    10 MEI
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 - ronde 3 na MA



    ♡ ZWANGER ♡

    ♡ ECHO ♡


    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
     
  2. Luuna

    Luuna Bekend lid

    23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Ik hoop mijn naam snel toe te kunnen voegen onder het zwanger worden kopje! Maar gaat minstens nog een maand duren ;)
     
  3. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    Komt helemaal goed 😊 Ik zal je naam straks anders even onder het nod kopje toevoegen 😊 Moet je alleen even je datum, leeftijd en ronde doorgeven en hoeveelste kindje ☺️
     
  4. Luuna

    Luuna Bekend lid

    23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    ♡ NOD-lijst ♡

    10 MEI
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 - ronde 3 na MA
    19 MEI
    Luuna - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2

    ♡ZWANGER♡

    ♡ECHO♡
     
  5. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Gezellig!! Ik klets gezellig mee :) Ik zal mezelf binnenkort op de lijst zetten (gaat nu niet zo makkelijk via m'n telefoon)
     
  6. Luuna

    Luuna Bekend lid

    23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Heb de lijst even opgeschoond, er stonden erg veel onnodige tekens bij ;)
     
  7. kuonah

    kuonah Actief lid

    23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ik doe weer graag mee:D

    18 mei NOD
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde
     
  8. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    Dankje wel Luuna 😊 Ik had het er bij gedaan omdat ik daht dat dat ook wat makkelijker zou zijn 😳

    Ik zal je straks erbij zetten Kuonah 😊

    Gezellig dat jullie erbij komen
     
  9. Luuna

    Luuna Bekend lid

    23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    ♡ NOD-lijst ♡

    10 MEI
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 - ronde 3 na MA
    18 MEI
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde
    19 MEI
    Luuna - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2

    ♡ZWANGER♡

    ♡ECHO♡
     
  10. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Gezellig deze groep. Ik ben er vorige week pas bij gekomen maar hoop dat ik er ook bij kan. Verwacht dat morgen me ongesteldheid echt door breekt vanaf dan zal ik me toevoegen
     
  11. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    gezellig Minivosje!
     
  12. Sarahhhh

    Sarahhhh Niet meer actief

    Ik praat ook mee. Maar tot mn nog nog even in t nod groepje. Die is al veel om te volgen bdan twee helemaal hahah
     
  13. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hey meiden, mijn volgende nod-dag is 20 mei

    Liefs
     
  14. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    Ik zal straks proberen jou erbij te zetten Het is nogal veranderd, haha.
     
  15. Betty123

    Betty123 Actief lid

    5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk dit topic.
    Meiden mag ik ook tóch meedoen onder voorbehoud (ja ik zat er even doorheen en haakte af, maar mijn gevoel is toch sterker dat we nog een kleine willen) omdat ik naar de gynaecoloog ga volgende week vrijdag. De huisarts heeft mij door verwezen.
    Ik was dus bij de huisarts (op dat moment ging de site off line) en ik vroeg omdat ze het op zp hadden over of ik een cyste had of in de overgang was vandaar die licht positieve streepjes op mijn zwangerschapstesten....maar de huisarts zei dat dat niet kon!!!! Ow...juist ja.
    Wel kon de gynaecoloog kijken in mijn buik enzo en moest ik daar naar toe en alles uitleggen en ook mijn blaadje met lichtpositieve testjes meenemen om te laten zien.
    En trouwens de test om te kijken of je in de overgang bent komt geen betrouwbare uitslag uit zei ze ook nog.
    Heb geen symptomen van in de overgang zijn, ben benieuwd naar vrijdag middag 13,30 uur bij de gyn en wil dat ze me helemaal nakijkt. En wil graag ook vragen of ze of hij dan, weet waarom mijn menstruatie uitblijft, of het op gang gewekt kan worden. Nou het is een heel verhaal maar wel up to date.

    Betty123, 5de kind, ronde ?, Nod onbekend
     
  16. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Betty fijn dat je weer moed ervoor hebt. Ik duim voor je.

    Ik ben nog steeds aan het afwachten. 3 dagen na me NOD een alleen maar oud bloed te vinden. Maar niet genoeg dat het in me onderbroek beland
     
  17. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    Wat knap van je Betty dat je toch nog mee wilt doen. Mijn duimen draaien voor je.
    Ik zal straks even uitzoeken hoe ik nou alles moet aanpassen. Bij mij staat alles in het Engels :(

    Minivosje, hopelijk heb je toch snel duidelijkheid en zet het toch nog door.
     
  18. beebj

    beebj Niet meer actief

    Hier ben ik (helaas...). Menstruatie is vanochtend begonnen, wel voor de 3e keer op rij een nette cyclus van 33 dagen.

    beebj - 24 jaar - 2e kindje - 9e ronde / 2e IUI MMM
     
  19. beebj

    beebj Niet meer actief

    Denk dat we beter de lijst van het andere topic kunnen kopieeren, want de lijst hier boven ziet er een beetje gek uit zo
     
  20. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik sta nog steeds in de wacht. Ik moest 19 april ongesteld worden maar het is nog niet begonnen:rolleyes:
     

Deel Deze Pagina