Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
  2. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
  3. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Voel me totaal lamgeslagen. Deze klap is goed aangekomen bij zowel mij als mijn man nizzie. Ik voel me al heel de week down en verdrietig, weet met mezelf geen raad soms. Hoe gaat het met jouw? Zie dat jij ook het ivf traject tegemoet gaat inmiddels.
     
  4. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Dikke knuffel voor jou. Ik herken dit zo goed, toen onze verse tp mislukte had ik echt een tijd het gevoel dat de wereld instortte en dan daarna die wachtmaand. Geen woorden voor. Het heeft me ook echt beïnvloed bij de cryo, ik durfde nauwelijks meer te testen uit angst voor weer die afgrond.
    Ik zou zo graag willen dat ik iets voor je zou kunnen doen, maar hier moeten jullie samen doorheen. Gebruik die rustmaand als adempauze om samen tot rust te komen en je op te laden om door te kunnen gaan.
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  5. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Lieve schat dikke knuffel voor jou! Neem de tijd om het te verwerken. Ook ik zou zo graag iets voor je willen doen. Nogmaals een dikke knuffel. :(
     
  6. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Wat @Chanbee zegt. Weet dat er aan je wordt gedacht. Heel veel sterkte, lieverd. Een kindje verliezen (hoe klein het ook was) is echt niet mals. Kussen en knuffels voor jou.
     
  7. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @droomwens79 ook vanuit hier een hele dikke knuffel. Is niet niks. Dikke knuffel
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  8. Tjemmie

    Tjemmie Actief lid

    24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Lieve meiden, ik ben even afwezig geweest op het forum, maar ik wil jullie graag vertellen dat ik zwanger ben, ik vind het nog super eng vanwege de mk in november.. Maar ik ben zo blij!
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  9. Tjemmie

    Tjemmie Actief lid

    24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    >>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren

    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13 (1e cryoterugplaatsing ivf)
    Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (november 2017 mk ⭐️)

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst

    5 maart

    Minivosje - 26 jaar - 1e kindje
    19 maart
    nizzie86 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 18 MM (maar even pauze)
    20 maart
    Droomwens79 - 38 jaar - 2de kindje - ronde 20 MMM rustmaand
    23 maart
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst



    6 maart
    nizzie86 - second opinion in Düsseldorf
    7 maart (15:15)
    Chanbee - hsg bespreken
    13 maart
    Minivosje - tweede gesprek gyn.
    15 maart
    Droomwens79 - gesprek met arts over cryo tp
     
  10. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @droomwens79 hoe voel jij je ondertussen? Heeft het nieuws van jullie miskraam al een plekje kunnen krijgen?
     
  11. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Gefeliciteerd!! Hoop dat deze blijft plakken. Spannend zeg.
     
    Tjemmie vindt dit leuk.
  12. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Oh Tjemmie, ik miste je bericht door je dubbele post, excuus!
     
    Tjemmie vindt dit leuk.
  13. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
  14. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @Tjemmie Leuk voor je! Geniet ervan!
     
    Tjemmie vindt dit leuk.
  15. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    droomwens79 vindt dit leuk.
  16. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @nizzie86 heel veel succes in Düsseldorf! Ik hoop zo dat ze je daar beter kunnen helpen!
     
  17. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Wat ontzettend lief dat je eraan hebt gedacht ♡.

    In Düsseldorf was het heel fijn. Het voelde als een warm bad na bijna twee jaar aan ellende in het ziekenhuis hier. Ze vermoeden dat ik een overactief immuunsysteem heb, en ze gaan in de volgende cyclus dan ook wat trucjes toepassen die mijn immuunsysteem een optater gaan geven, zoals een scratching. Hierbij wordt meteen wat baarmoederslijmvlies afgenomen om te kijken of dat überhaupt ontvankelijk is voor zaadcellen en embryo's (het wordt dan onderzocht op natural-killercellen/NK-cellen). Dus eindelijk actie in de taxi! De arts had heel goede hoop dat we nog via de natuurlijke weg zwanger gaan kunnen raken, maar ze is ook heel erg van het doorpakken, dus als de scratching na drie maanden is uitgewerkt en er is nog geen zwangerschap geweest, dan gaan we wel meteen verder kijken. De iui's gaan we in elk geval niet meer doen, want die hebben bij ons sowieso geen meerwaarde gehad. Dus dan zouden we ergens in de zomer met ivf beginnen, maar wel onder streng toezicht van Düsseldorf. Dus niet aanrommelen, maar aanpakken. Wat een verademing! Mijn vriend en ik zijn heel hoopvol gestemd.

    Hoe gaat het inmiddels met jou? Hoe is het gisteren gegaan? Ik ben heel benieuwd!
     
    droomwens79 en Littlegirl1989 vinden dit leuk.
  18. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @nizzie86 Wow wat fijn! Hier kan je iets mee, zo krijg je toch ook veel meer het gevoel dat je serieus genomen wordt!

    Het was een beetje dubbel bij mij. De hsg was goed, beide eileiders zijn toegankelijk dus dat is positief. Wel zij de gyn dat we maar 20% kans hebben om dit jaar natuurlijk zwanger te raken. Omdat ik nog niet eerder zwanger ben geweest en mijn samenlevingstest niet helemaal goed was. Volgens haar was hij niet negatief en niet positief en eigenlijk moesten we ons daar ook niet aan vast houden. De meeste ziekenhuizen doen die test niet meer en er worden ook stellen. Natuurlijk zwanger met een negatieve test (zelfs in dezelfde maand). Op freya staat hoe ze dat berekenen en als ik dat zelf bereken kom ik als ik alles invul idd op 20% maar als ik die samenlevingstest buiten beschouwing laat kom ik op 38,5% (vind ik toch een best verschil)..

    We komen in ieder geval in aanmerking voor iui maar mogen het ook nog zelf proberen. Nu dus alles even laten bezinken en bepalen wat we willen
     
  19. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hoi lieve meiden,

    Wou even van me laten horen;)

    Ik ben nog steeds niet mezelf, merk het aan alles.
    Ook al sinds zondag de buikgriep en totaal niet fit.
    Mijn man en ik praten wel enorm veel met elkaar. Ook met onze dierbare familie en vrienden.
    Vooral ik heb het er het moeilijk mee in mijn dagelijks leven, om me heen zie ik ineens zoveel zwangere. Ook op me werk pfff, maar ik weet ook dat ik deze cirkel uit moet komen.
    Maar ergens voel ik me gevangen in mijn eigen web. Van angst en verdriet. Moeilijk uit te leggen.

    Volgende week hebben we ons gesprek met onze arts, om alles te bespreken van onze eerste poging en om te kijken hoe en wat we gaan doen met onze cryo tp. Ik wil zowiezo geen crinone meer daar zijn mijn man en ik het samen over eens. Gevoel dat het niet werkt bij ons. En ik wil kijken of het wel in eigen cyclus kan omdat ik tegenwoordig maar een cyclus heb van max 25/26 dagen. Soms zelfs korter:(

    Knuffff
     
  20. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Wat een fijn nieuw nizzie, wat een aanpakkers in DD. Kunnen ze in NL volgens mij nog een hoop van leren.
    Ik snap dat jij en je vriend hoopvol gestemd zijn:)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina