kramp onderbuik :?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sha33, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sha33

    Sha33 Lid

    22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi dames,

    Zoals je leest op de banner ,ben ik nog niet zwanger,
    maar schrok gisteren had ongesteldheids krampen onderin mijn buik,en mijn borsten en tepels zijn erg gevoelig.
    nou zijn die krampen gelukkig weg maar mijn borsten auw auw

    heeft iemand ook zo iets meegemaakt?
     
  2. koe

    koe Lid

    4 jul 2011
    51
    0
    0
    Ik had op de dag van mijn NOD enorme ongikrampen..Ik dacht echt van zet nou door..Maar helemaal niets..Na die dag kreeg ik enorme last van mijn borsten..Ik heb 4 dagen na mijn NOD getest omdat de ongi nog steeds uitbleef en ja hoor.. positief.. Als ik jou was zou ik nog even afwachten tot je NOD.. Je lichaam kan je ook voor de gek hebben...Dat heb ik ook bijna 1,5 jaar gehad..
     
  3. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    meestal als ik die symptonen had was ik zwanger dus binnenkort maar even testje doen
     
  4. Sha33

    Sha33 Lid

    22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Bedankt voor jullie snelle reacties,

    die buikrampen zijn wel voorbij , heb nog wel een opgezette buik en mijn borsten zijn gevoelig en zwaar, ik ben benieuwd nog een paar dagen wachten todat ik kan testen,
    ja idd je lichaam kan ieder voor zich voor de gek houden :(
     
  5. Sha33

    Sha33 Lid

    22 feb 2012
    62
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Nou dames,

    ik lijk eerder ongesteld te zijn, heb vandaag een beetje bruinrood geveegd, is dat normaal of is mijn cyclus door de war?
    mijn borsten doen niet meer pijn dus ik denk dat mijn ongesteldheid door gaat zetten helaas volgend maand beter
     
  6. Onzekere24

    15 sep 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds 2,5 week ben ik 's ochtends misselijk, in m'n onderbuik krampen (anders dan bij m'n ongi), hoofdpijn en een heel sterk reukvermogen, lage onderrugpijn.. De test was negatief maar ik voel me heel raar.. Ik ken mezelf en m'n eigen lichaam niet meer.. De test was ook heel onduidelijk.. Nu ben ik bang dat ik zwanger ben.. Kan iemand dat onzekere gevoel een beetje bij me weg halen??? Of erger maken (als het Miss wel positief is)
     
  7. tweety1983

    tweety1983 Actief lid

    10 jul 2012
    276
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ik ken jullie verhalen wel! Weet sinds woensdag (de dag dat ik eigenlijk ingesteld moest worden) dat ik zwanger ben. Een week voor mijn begonnen de krampen in onderbuik en dacht ook ongesteld te gaan worden. Dit was voornamelijk savonds. Ook had ik lage rugpijn, maar dat heb ik wel vaker. Doordat ik nu een week voor nod elke dag best wat slijm verloor wist ik dat er iets anders was. Kon het niet geloven en heb wel 5 testen gedaan, verdeeld over 3 dagen. Toch geven ze allemaal maar een licht streepje. Maar een streepje is een streep en ben ik dus zwanger. Aan de bovenkant van mijn borsten voelt het hard maar heb er geen last van.

    Sha33 het kan dus dat je zwanger bent. Misschien een innestellingsbloeding?
    Onzekere24 doe na een paar dagen nog een test. Dan weet je het zeker. Het is wel zo, een hele licht test is ook positief. Dan zit er alleen nog niet zo heel veel hcg waarde in je urine. Dat verdubbelt de eerste periode snel (als ik het goed gelezen heb)
    Succes allemaal!
     
  8. debske85

    debske85 Nieuw lid

    15 sep 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en heb regelmatig last van soort van krampe in onderbuik beetje hetzelfde al mestruatiepijn. dit gebeurd vooral s'nachts iemand ook last van?/B]
     
  9. tweety1983

    tweety1983 Actief lid

    10 jul 2012
    276
    0
    0
    Debske85
    Gefeliciteerd!!
    Ik ben 4,5 week zwanger en heb ook vornamelijk 's avonds en 's nachts wat last van mijn onderbuik. Soort krampjes, steekjes. Denk dat het er wel bij hoort... Ik ben ook nog steeds bang dat ik 'gewoon' ongesteld ga worden... Maar 5 testen geven het toch echt aan...
     
  10. xbabyxdx

    xbabyxdx Niet meer actief

    Ik heb een soort trekkend gevoel bij me buik en soms weer wat ongesteldheid achtige pijn..... trekt ook door naar de liezen. Maar zover ik weet ben ik nog niet zwanger.
     
  11. Onzekere24

    15 sep 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tweety1983 dank voor het reageren.. Morgen weer naar de dokter dus ff afwachten... Anders wacht ik gewoon m'n volgende ongi af.. (de laatste ongi heb ik nog nooit zo gehad EN geen pijn EN haast geen bloed)... Wachten wachten wachten maar ben nog nooit zo onzeker geweest....
     
  12. Eefje86

    Eefje86 Bekend lid

    21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag mijn NOD en ga morgen testen als ik niet ongesteld ben geworden.
    Ik heb ook ongikrampjes maar vooral idd s'avonds.. gisteravond dacht ik echt nu wordt ik ongesteld, ook in bed een paar steken en krampjes.. maar er is nog niks..
    Ik heb de afgelopen 2 dagen ook last van mn darmen echt pijnlijke kramp vrij hoog.. vanaf een uurtje of 6 sávonds.. heel vreemd.. iemand ook last van?
     
  13. Onzekere24

    15 sep 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben NIET zwanger!!! Ene kant een opluchting andere kant een teleurstelling.. M'n vriend en ik weten nu wel zeker dat we heel graag een kleintje van ons samen willen.. Dus we gaan erwel voor!! Spannend.. Kijken wanneer wij zwanger mogen worden.. Blijven iig genieten van t oefenen en mogen hopelijk vanzelf merken dat we er klaar voor zijn en dat we trotse ouders mogen worden!!!
    Iedereen die zwanger is of zwanger wil worden!!! Heel veel succes en geniet er van!
     
  14. pari26

    pari26 Actief lid

    3 aug 2011
    129
    1
    0
    hhey dames,

    Ik ben nu met me 2de clomidronde bezig. Verlies sinds 20/9 lichte bloedverlies met lichte onderbuikpijn, nog sreeds gevoelige tepels(normaal gaan die weg als me ongi doorbreekt), ben met vlagen misselijk, eet meer af en toe.....maar sinds gisteren hevige onderbuikpijn ,ben naar de huisartsenpost geeest n een test gedaan die was negatief, eigenlijk sinds dien geen pijn meer wel onderrugpijn....n nog steeds licht bloedverlies.........morgen maar weer eens testen.....ben benieuwd....

    Greetz pari x
     
  15. misty1984

    misty1984 Fanatiek lid

    17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey pari, kan het niet zijn dat je door de clomid lichter bloed verlies hebt dan bij een normale ongi? Heb zelf ook clomid gebruik voor mijn vorige zwangerschap. Kan me alleen niet herinneren of mijn menstruaties daardoor lichter werden. Wel werden mijn cyclussen korter met clomid. Spannend dat je morgen weer gaat testen. Hier nog aan het twijfelen of ik morgenochtend ook ga testen. 16 augustus mijn mirenaspiraal laten verwijderen en 18 augustus mijn menstruatie gehad. Afgelopen donderdag negatief getest, maar nog steeds geen menstruatie en wel symptomen. Hele dag door weeïg gevoel, meer honger en dan toch weer snek vol, eiwitachtig slijmverlies en een aantal dagen menstruatiebuikpijn gehad. Het zou wel erg snel zijn aangezien we over onze 1e 3 jaar hebben gedaan....
     
  16. misty1984

    misty1984 Fanatiek lid

    17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Helaas net weer een omo witte kruidvattest. Wat kan je lichaam je voor de gek houden. Hopelijk komt de ongi nu snel en kunnen we verder met de volgende ronde...
     
  17. Tammydaan

    Tammydaan Actief lid

    19 sep 2012
    429
    0
    16
    ik heb daar inderdaad ook last van. ik ben nu vier weken zwanger.
     
  18. pari26

    pari26 Actief lid

    3 aug 2011
    129
    1
    0
    hhey dames,

    Maandag wederom getest maar die was negatief, geen klachten meer wel af en toe pijn bij me liezen en nog steeds lichte verlies. Normaal ben ik ongeveer 5 dgn klaar met normaal verlies(ook met clomid) ennnu is het licht en ik vloei nog steeds. Ben deze ronde helemaal vergeten clomid te slikken omdat ik nie wist of dat nu mij ongi was n door de drukte. Nu gwn afwachten tot the next one en in de tussentijd nog beetje klussen.

    Alle zwangeren van harte!!! X

    Misty, is je ongi al doorgebroken meid? Ja het lichaam kan je behoorlijk voor de gekhouden ja.

    Greetz pari xx
     
  19. misty1984

    misty1984 Fanatiek lid

    17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier nog helemaal niets te bekennen van een menstruatie. Wel nog steeds een trekkend gevoel in mijn buik en met momenten beetje misselijk dn duizelig. Zak wel van het stoppen met de mirena zijn. We wachten dus maar weer af.
     
  20. misty1984

    misty1984 Fanatiek lid

    17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey pari, bij jou al een ongi? Hier nog steeds niks. Zucht....
     

Deel Deze Pagina