Gestopt met de pil en direct zwanger kan dat?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MissMarieke, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMarieke

    7 apr 2008
    5
    0
    0
    Hoi hoi,

    Ik ben net een maand gestopt met de pil en ik heb veel zwangerschapssymtomen... Kan ik eigenlijk wel zwanger zijn?

    Heeft er iemand hier ervaring mee?

    Liefs,

    [​IMG]
     
  2. jbl

    jbl Lid

    5 mei 2008
    51
    0
    0
    het is mogelijk de een is vruchtbaarder dan de ander.. ik zou zeggen doe een test.. en mocht dat een wens van jou zijn.. hoop ik twee dikke vette strepen voor je ;)
     
  3. Eefje1

    Eefje1 Lid

    12 nov 2007
    70
    0
    0
    hoi hoi,

    het kan zeker wel, bij ons was het ook zo
    niet meer ongesteld geweest na het stoppen met de pil terwijl ik die al 10 jaar gebruik
    dus wie weet is het bij jou ook zo

    succes gr eefje
     
  4. jbl

    jbl Lid

    5 mei 2008
    51
    0
    0
    en weet je al wat
     
  5. samkids

    samkids Niet meer actief

    Ik ben ook wel benieuwd!
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had ook behoorlijk wat typische symptomen na het stoppen met de pil. Zo kon ik normaal, toen ik de pil nog slikte, makkelijk pas om 10.00 uur ontbijten. Toen ik een tijdje gestopt was maar nog niet zwanger, moest ik wel meteen 's ochtends wat eten anders ging het niet goed. Ook moest ik veel regelmatiger eten dan voorheen. Het is dat ik beter wist, maar anders zou ik denken dat ik zwanger was.
     
  6. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Natuurlijk kàn dat.

    Maar ik denk dat we allemaal wel dingen voelen na het stoppen van de pil. Ik ben eind juni gestopt en ik heb nog blauwe aderen op mijn borsten en links onder van me buik. Je lichaam kan rare dingen doen zonder dat je ook echt zwanger bent.
     
  7. MamaAns

    MamaAns Lid

    15 aug 2008
    23
    0
    0
    Hoi,

    Ja dat kan! Ik ben zelf (als het goed is) het bewijs.
    Ik ben in juli gestopt met de pil en ben nu 3 dagen overtijd en heb 3 positieve testen met een licht streepje. Dus als het goed is ben ik nu 4 weken en 3 dagen zwanger....maar ik durf het nog niet voor de volle 100% te hopen, omdat de streepjes op de test wat licht zijn.
    Zie fotoalbum in linkermenu--->naam: MamaAns---->titel: Tja...

    Ook heb ik tussendoor negatief getest, maar voel me zo zwanger als wat.
    Hopelijk is het raak voor je!

    Groetjes Ans
     
  8. Truusje77

    Truusje77 Actief lid

    10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Ook ik was meteen zwanger na het stoppen van de pil. Helaas is dit een miskraam geworden.
    Nu ben ik al weer 15 weken zwanger en ook deze keer ging het erg vlot.

    Veel succes.
     
  9. Jantsjuh

    Jantsjuh Niet meer actief

    ook ik ben begin juli gestopt met de pil, en was meteen zwanger. het kan dus wel. je lichaam hersteld zich dan gewoon wat sneller denk ik.

    succes :thumup:
     
  10. MissMarieke

    7 apr 2008
    5
    0
    0
    Ik weet het nog niet... Samen met mijn man hebben we afgesproken dat we Woensdag pas gaan testen.. Als ik dan zwanger ben ben ik ook echt zwanger! Nog ff een paar daagies geduld...

    Vind wel spannend...! Had me de nog niet echt zo op ingesteld dat het de eerste keer misschien wel raak kan zijn..

    Dikke kus
     
  11. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Zeker spannend Marieke! Hoop op een posi test voo je [-o<
     
  12. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    meid hier ook het bewijs hoor het kan echt wel
     
  13. marleen03

    marleen03 Nieuw lid

    18 aug 2008
    2
    0
    0
    Ik ben eind juli gestopt met de pil en heb ook van die klachten:
    - bij vlagen misselijk
    - hoofdpijn
    - krampen in mijn onderbuik
    - last van mijn darmen
    - sterkere reuk
    - vergeetachtig/warrig

    Ik zou komende vrijdag ongesteld moeten worden, maar voordat ik aan de pil was had ik een erg onregelmatige cyclus, dus daar kan ik denk ik niet op rekenen...
    Ik wacht nog af, kan ook het ontpillen zijn.

    Groetjes!
     
  14. MissMarieke

    7 apr 2008
    5
    0
    0
    Nou! Ik weet het hoor!

    Dinsdag middig bij de Etos twee testen eigenmerk gehaald.. `s avonds getest en... Vage tweede streep.. Toen maar de tweede test woensdag ochtend gedaan... Weer een vage tweede streep...

    Ik was het zat en heb een clear blue test gehaald. ZWANGER of NIET ZWANGER duidelijker kon niet... Gisteravond hebben we de test gedaan!...

    ZWANGER!

    Kvoel me nog heel raar... Kan nou nog niet echt juigen! Ik moet nog heel erg aan het idee wennen dat ik volgend jaar als alles goed mag gaan Mama ben...

    Het is en blijft een wonder voor ons dat ik in een keer op de bonnefooi klussen zwanger ben geworden..

    Suc6 voor iedereen en bedankt voor al jullie reacties.. Kheb er veel aan gehad..

    Liefs Marieke
     
  15. Bloemblaadje

    Bloemblaadje Actief lid

    2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Feliciteerd meid! :D
     
  16. Jantsjuh

    Jantsjuh Niet meer actief

    gefeliciteerd! super :thumup:
     
  17. anja136

    anja136 Actief lid

    7 jul 2008
    408
    0
    0
    hoi marieke
    gefeliciteerd, super.
    Ik ga nu ronde 3 in. Ik was ervan overtuigd dat ik de afgelopen ronde zwanger was, maar helaas heftig ongi geworden. Dus maar weer opnieuw proberen.
    Geniet ervan
     
  18. Maris22

    Maris22 VIP lid

    7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gefeliciteer meid! Wat fijn voor je
    Mijn zus heeft hetzelfde gehad gestopt met de pil en daarna de eerste maand gelijk zwanger.
    Ze is nu bevallen van een gezonde dochter dus raar is het zeker niet dat het kan!
    Geniet van je zwangerschap
    Groetjes!
     

Deel Deze Pagina