Kruidvat babydoos

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door JosM, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosM

    JosM Lid

    9 jun 2007
    31
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    St. Odilienberg
    MAAAAAAAAAAAANDEN geleden een babydoos (gratis) aangevraagd bij Kruidvat. Het was duidelijk te merken dat ik bij Kruidvat vanaf dat moment een potentiële klant was want ik kreeg met zeer grote regelmaat e-mail en post met aanbiedingen van Kruidvat. Ik kan dit niet bewijzen maar ik heb zelfs sterk de indruk dat mijn adresgegevens zijn verkocht door Kruidvat aan andere geïnteresseerden. Bij de aanvraag heb ik een type foutje gemaakt welk ik ineens bij ander reclamemateriaal ook tegenkwam.
    2 weken geleden mailtje gestuurd naar Kruidvat en hen er op gewezen dat er mogelijk een foutje is gemaakt en we zijn uitgeteld maar nog geen babydoos hebben. GEEN ENKELE REACTIE.
    Vandaag heb ik me uitgeschreven uit het reclamebestand van Kruidvat.
     
  2. Kimos

    Kimos Actief lid

    13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Nou,wees er niet te treurig over want de doos is niet eens de moeite waard om er voor naar de winkel toe te gaan,vond ik. Er zaten bij mij alleen maar folders in ,een proefje buikcreme zwitsal en een bewaarbox voor flesvoeding. That's it! Maar netjes is het idd niet.
     
  3. Patricia27

    Patricia27 Actief lid

    3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    Je krijgt het gratis en alles wat je krijgt vind ik leuk tuurlijk het ene pakket is mooier dan de andere maar toch je mag een gegeven paard niet in de bek kijken vind ik.
     
  4. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Heb de doos ook nooit gehad. Had me schijnbaar op de 9mnd beurs ingeschreven maar nooit bericht gehad dat ik de zwangerdoos kon ophalen. Ik heb me nog een keer geprobeerd aan te melden op de site maar daar was ik dus schijnbaar al bekend.

    Mail gestuurd maar die komt niet aan.

    Nou laat dan ook maar als de doos toch niet veel soeps is. Benieuwd of ik dan wel een melding voor de babydoos krijg.
     
  5. Niet meer actief

    Ik had ze ook gemaild omdat ik nooit afhaalbericht kreeg, maar geen reactie. Toen zag ik op de site dat je kon inloggen ofzo en dan staat er een afhaalbericht wat je gewoon uit kon printen. Via www.babyenmama.nl kom je op de site en kun je dus de bon uitprinten.
     
  6. San76

    San76 Actief lid

    2 jul 2007
    240
    0
    16
    Ik heb m vandaag gehaald, niks bijzonders idd..Zus is 6 weken geleden bevallen, had zich opgegeven en nooit wat van gehoord....
     
  7. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Nou dat lukt dus niet, heb al m'n e-mail adressen geprobeerd maar bij allemaal zeggen ze dat deze niet in het systeem bekend is. Kan dus ook niks printen.
     
  8. Niet meer actief

    Hmm das maf. Maar als die emailadressen niet bekend zijn, zou je dus (in theorie) 'm gewoon opnieuw aan moeten kunnen vragen. Of werkt dat ook niet? :(
     
  9. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Vaag inderdaad...
    Ik heb de doos nooit ontvangen, terwijl ik hem wel had aangevraagd.
    Ik kreeg mailtjes die begonnen met "onlangs heeft u de baby doos ontvangen blablabla..' Ook al zo vreemd.
     
  10. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Nee werkt ook niet dan krijg ik dat het adres al bekend is. Ook als ik onder m'n meisjes naam registreer doet hij het niet.
     
  11. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik kon de doos wel ophalen voor die en die datum,stond ik daar bij de kassa.(na 5 minuten in de rij te hebben gestaan)nee mevrouw die hebben we niet meer,we zijn er helemaal doorheen..oke,kan gebeuren dacht ik..wanneer zijn ze er weer dan vroeg ik,nou dat weet ik niet precies,kan nog wel een paar weken duren :(
    heb hem nooit opgehaald,duurde mij te lang..
     
  12. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb uiteindelijk ook een mailtje gestuurd, en juist omdat ik dus weet dat onze adressen worden gebruikt voor reclame doeleinden vond ik dat ik die doos moest krijgen. De moeite waard, niet echt. Maar ja.. hij is gratis maar wel in ruil voor reclame.
     
  13. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hier hetzelfde. Doos nooit gehad, wel bestookt met mails :evil: :evil:
     
  14. Niet meer actief

    Ik heb de doos dus uiteindelijk wel gehad, vond t nog wel meevallen moet ik zeggen. Maar heb totaal geen reclame gehad , ook ni via mail...
     
  15. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Echt een stomme doos..
    Vond er niks aan..
    Nu nog wachten op de blije doos van prenatal !

    :)

    -x-
     
  16. sim

    sim Niet meer actief

    prenatal heeft inderdaad de leukste doos, ik werd van kruitvat ook dood gegooid met reclame mails, en na twee keer een mail te hebben gestuurd wanneer ik die doos eens kon halen, kreeg ik (toen mijn zoon zo'n 4 maand oud was) een mail dat er een doos klaar stond, ik heb m heel demonstratief met mijn 4 maanden oude zoon gehaald!
     
  17. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

    ook ik heb de doos aangevraagd alleen mijn afhaalbon kwam in mijn emailadres als ongewenste mail mensen die dat op direct of na 1 dag verwijderen hebben krijgen inderdaad dus geen mail

    tip dus kijk ook eens in je ongewenste map met mails

    groetjes nathalie ;)
     
  18. Zotje

    Zotje Actief lid

    30 mei 2006
    125
    0
    0
    Ik kreeg begin oktober een mail dat ik per 12 december kon ophalen. Heb mooi de bon zonder datum uitgeprint en hem op gehaald. Ga toch niet 3 maanden die bon bewaren. Nu moet ik zeggen dat de doos bij mij wel de moeite waard was. Zat een bewaarbox in, tijdschriften, pakje snoetenpoetsers, rompertje, speentje, proef ding van zwitsal en nog 2 waardebonnen.
     
  19. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik had de doos opgehaald en tegelijk wat dingen gehaald
    keek ik op de bon hadden ze er 10 euro voor in rekening gebracht
    natuurlijk wel teruggekregen maar indd er zat niet echt wat nuttigs in
     
  20. augustus

    augustus Niet meer actief

    Waarde 10 euro? Dat is wel wat overdreven voor 2 luiers en een klein flesje babyolie. Ach het is wel mooi meegenomen natuurlijk. Maar niet te vergelijken met de blije doos.
     

Deel Deze Pagina