kruiken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door schaapie123, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Als je een dubbele knoop maakt met de touwtjes komen ze er echt niet uit hoor!
     
  2. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Uit die kruikenzak kunnen ze echt niet hoor, zitten altijd stevige touwtjes aan en daarmee vallen ze er echt niet uit!
     
  3. Alita

    Alita Niet meer actief

    Ik kan jullie alleen vertellen wat de kraamzorg mij heeft verteld, en daarbij je hebt die hydrofiele luiers toch al waarom een extra kruikenzak kopen?
    Maar daarbij zegt de kraamzorg blijkbaar vaker verschillende dingen zoals ik op deze site geregeld tegenkom.
    Ik heb eigenlijk gewoon geen kruikenzak omdat het ook met de hydrofiele luier gaat.... :D
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind die luiers veel te dun om om zon warme kruik heen te doen, dan pak je em vast en is het gewoon bloedheet.... Plus dat ze daar sneller uitvallen dan een kruikenzak :D Mijne zitten goed ingesnoerd dus no problemo ;)
     
  5. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    :confused:
    Daar heb ik nog nooit van gehoord. En gebruik dat ding toch al jaaaaren voor mn rug.
    Je zal t hebben zeg...
     
  6. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik had dat dus, dat ding begon te smeulen, brandplek in mn bed en matras, en Stinken, dat wil je niet weten joh!
     
  7. Mikatjuh

    Mikatjuh Bekend lid

    24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ik heb ook een metalen kruik, die werd aangeraden door de kraamzorg. Ik heb hem bij de HEMA gekocht, en dan zo'n kruikzak erom.

    Ik heb er eentje gekocht, moet er eigenlijk 2, maar ik hoop eigenlijk dat de kruik die ik zelf bij mijn geboorte had, nog goed is. Eerst even testen of die niet lekt.
     
  8. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mikatjuh, je moet voor die oude kruik een nieuw rubber halen, anders kan ie alsnog gaan lekken... en dat wil je niet als ie bij je baby in bed ligt.
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    Nee hoor ze vallen er minder snel uit, dit wordt al jaren zo gedaan door kraamzorg.... ;)
     
  10. MamavanJordy

    MamavanJordy Fanatiek lid

    14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi hier een kraamverzorgende. Ik kan jullie vertellen dat in mijn instelling de gewone kruiken aangeraden worden. Dus die je met kokend water moet vullen. Tijdens het gebruik van die kruiken mag je geen zeiltje gebruiken dus dat halen wij er altijd weer uit.

    Belly Babywarmers zijn heel erg mooie dingen maar alleen als je kindje zich goed op temp kan houden en de temp niet zo laag is. 36,4 graden bijv.
    Maar is je kindje net geboren en heeft hij of zij een temp van 36.0 of lager dan is zo'n Belly Babywarmer niet voldoende omdat deze niet genoeg warmte hiervoor afgeeft. Daarmee krijg je dus echt geen baby op temp als de temp zo laag is. Wij moeten de mensen er dan op uit sturen om toch een gewone kruik te halen. Eigenlijk zonde van je centen dan. Maar alles voor je kindje niet waar. Zo gaat het bij ons.
     

Deel Deze Pagina