kruitvat eigen merk flesvoeding?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Panter, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik heb juist Kruidvat extra care gekozen omdat die als enige (zover ik kon achterhalen) is die hypoallergeen is EN bij krampjes en moeizame ontlasting werkt
    Bij nutrilon zijn dit 2 aparte pakken

    Ik zou het niet in huis halen als je bv wol geven
    Kans is groot dat je in een moeilijk moment ernaar grijpt en de bv minder kans van slagen heeft

    Mocht je toch iets in huis willen dan zijn er ook proefverpakkingen van nutrilon geloof ik voor 1 of 2 flesjes
    Hoef je niet een heel pak te kopen
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bedankt voor de antwoorden. Ik koop gewoon een pak...kost bijna niks.
    Die proefverpakkingen lijken me juist te weinig....mocht op zaterdagavond de bv niet lukken dan wil ik wel genoeg in huis hebben.
    Ik ga maar een paar weken bv geven dus uiteindelijk zal het pak ook wel op komen.
    Op mijn werk geen ruimte en tijd om te kolven dus ik wil "opgedroogd" zijn als ik na 10wk weer moet gaan werken.
    Jammer maar het is niet anders.
     
  3. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wij gebruiken van de Etos! Als je op de verpakking vergelijkt zie je dat het precies hetzelfde is.
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb bij de eerste heel even kruidvat voeding gebruikt, maar toen al snel over gegaan naar nutrilon pepti.
    Bij de tweede begonnen met nutrilon ha voeding, geen idee of kruidvat dat ook heeft, maar het pak/bus en dan met name het 'ophangen' van het schepje wat nutrilon heeft vond ik erg makkelijk.
     
  5. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Als de voeding die in nederland verkocht wordt moet aan strenge eisen voldoen. dus alles is goed. het ene zal alleen beter bij je kindje passen dan het andere.
    Hier in het begin nutrilon gegeven omdat dat `goed´ voelde. bekend merk en dan denk je al gauw dat het beter is. totdat de kinderarts me adviseerde om over te stappen op kruidvat eigen merk. ik zou een dief van mn eigen portomonee zijn en kruidvatvoeding is nagenoeg hetzelfde als nutrilon. kruidvat heeft bijna exaxt dezelfde formule als nutrilon.;)
    Veel b-merken zijn gewoon exacte kopieen van de A-merken. zo komt jumbo eigen merk uit de fabriek van nutrilon. Als je de voedingslijn op het kruidvatpak belt dan krijg je nutrilon aan de lijn;)
    mijn oudste heb ik later kruidvat-voeding gegeven en de jongste meteen vanaf het begin.
    op het kinderdagverblijf hadden ze nutrilon. er waren daar heel veel kinderen die thuis kruidvat kregen en op dagverblijf nutrilon. kon prima onderling gewisseld worden.
     
  6. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij zijn na eerst nutrilon gebruikt te hebben (steeds klonten in de fles) ook naar etos gegaan en super! Geen klonten gelukkig.
    Kruidvat ook weleens gebruikt uit nood maar nooit meer, vindt de poeder ook erg dun, waterig, zoontje had ook meer last van zijn buik.......bij etos vindt ik het wat steviger.....en zoontje reageerde er erg goed op.

    Nu gebruiken we gewone melk
     

Deel Deze Pagina