kun je combineren van 2 voedingen??

Discussie in 'Voeding' gestart door b-tje, 2 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    hoi,

    Ik heb nog een vraagje over borstvoeding,kun je niet 2 dingen tergelijk gaan geven?? de ene keer fles en de andere keer borstvoeding??
    Ik wil namelijk met ongeveer 6 weken overstappen naar flesvoeding denk ik tenzij het heel erg goed gaat,ik weet namelijk niet hoe het gaat als ik werken moet ik werk namelijk alleen maar s'nachts :( en mijn schoonmoeder gaat dan oppassen als ik slaap overdag vandaar ;)
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Sorry, ik moet je t antwoord schuldig blijven,ik dacht dat het of borstvoeding of fles is en niet alllebei, maar ik weet t niet zeker. misschien weet een van de andere dames het antwoord??
     
  3. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    je kan ook gaan kolven en dan borstmelk via de fles geven... misschien een idee???

    agnes
     
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ja bedankt voor jullie reactie,ik denk dat ik het eerst maar een probeer borstvoeding te geven en evt af te kolven en dan rustig over te stappen op flesvoeding volgens mijn collega was dat beter die is kraamverzorgende
     
  5. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hoi B-tje,

    je kan heel goed borst en fles combineren. Ik heb het met mijn dochter ook gedaan, overdag als ik aan het werk was kreeg ze voeding uit de fles(poeder) en avond, nacht en ochtendvoeding kreeg ze van mij. Dit heb ik nog ruim 3 maanden volgehouden zodat Ilse in ieder geval een half jaar borst heeft gehad.
    Kolven vind ik persoonlijk een onprettig idee, ik kan het maar moeilijk los zien van de koetjes in de wei ;) .

    Groetjes van Kiki.
     

Deel Deze Pagina