kunnen 8 maandenpotjes al

Discussie in 'Voeding' gestart door lizab, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo allemaal,

    Fenna is nu 7 maanden oud, en het eten gaat echt geweldig.
    Ondertussen heb ik echt het idee dat ze toe is aan wat meer structuur in haar eten.
    Thuis maak ik het bijna altijd vers, maar Fenna gaat 4 dagen per week naar de creche, en daar krijgt ze een potje. (fruit wel biologisch en vers)

    Nu vroeg ik mij af of ik al naar de 8 maanden potjes zou kunnen. Ze reageert echt prima op al het eten, en heeft geen last van haar darmpjes gehad oid. Het gaat mij er echt om dat ze toe is aan wat meer structuur, maar ik weet dus niet in hoeverre er ingrediënten in die 8 maanden potjes zitten die ze nu nog niet mag hebben.
     
  2. pauly

    pauly Bekend lid

    9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Gewoon geven hoor...als ze er aan toe is kan je het lekker proberen.

    Mijn ventje was ook zo rond die leeftijd al toe aan wat meer structuur. Het ging er overigens prima in ;)

    Succes
     
  3. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik deed het ook al met net 7 maanden en kreeg zelf complimentjes van het consultatiebrueau. het duurde even voor ze het goed at door de stukjes maar na 1 week at ze het net zo graag als 6 maanden en kreeg ze niks anders meer. dus probeer het even en kijk wat ze er mee doet. het is vergeleken met 6 maanden wel er veel stuctuur in een keer dus het kan zijn dat het even wenne is
     

Deel Deze Pagina