Kwaaltjes na eisprong, voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

    Alita Niet meer actief

    luister jezelf gek maken gaat ook wel weer vanzelf hoor, heb ik zelf ook!!! Ik snap het helemaal maar probeer mezelf toch altijd weer te beschermen want anders wordt iedere dag dat je niet zwanger bent een te veel en dat is niet meer leuk straks!!
    Pff ik ben na het stoppen met de pil nog niet eens fatsoendelijk ongi geworden dus maak mezelf ook weleens gek hahaha...heb ook 3x getest, maar ook meer om er zeker van te zijn dat ik niet zwanger ben...
    En inderdaad iedere vrouw is anders maar alleen voel je vaker vast van alles maar je let er niet zo zeer op en nu wel en dan wil je gelijk een link leggen naar een eventuele zwangerschap...

    Hoop dat we allemaal binnekort zwanger zijn hoeven we ons niet meer druk te maken hahaha
     
  2. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hey

    heb deze morgend licht positief getest
    zaterdag nog eens testen
    en hoe gaat met jullie verder?


    liefst
     
  3. Hitchke

    Hitchke Fanatiek lid

    3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey proficiat weegschaaltje,

    zeg herken jij dit? ik heb al vier dagen zeer veel afscheiding, ik moet haast een inlegkruisje dragen, het is hier zeer vochtig vanonder !!!
     
  4. Alita

    Alita Niet meer actief

    He weegschaaltje, streepje is positief hoor...maar met welke test heb je het gedaan?

    @Fem, nog even en dan mag je testen!!!
     
  5. gillian2009

    gillian2009 Bekend lid

    10 feb 2009
    727
    0
    0
    weegschaal gefeliciteerd! Ik had mijn kwalen al geplaatst maar heb trouwens ook krampen paar dagen voor nod. nu weer. hoop niet dat het doorbreekt. wachten maar weer.................
     
  6. Alita

    Alita Niet meer actief

    mm dames ik heb gister volgens mij een eisprong gehad, dus kan nu ook langzaam komen meekletsen en mezelf gek maken hahahaha:p
     
  7. Sammy79

    Sammy79 Niet meer actief

    Hallo Dames,

    Mijn nod is 1 nov. Mijn eisprong is 18 of 19 oktober geweest. En heb al een paar dagen lage rugpijn. En zelfs mijn stuitje doet pijn. Normaal heb ik zo,n 1 a 2 dagen voor mijn menstrustie wel rugpijn. Maar geen week voor mijn menstruatie. Ook heb ik lichte steekjes en krampjes in mijn buik. En mijn borsten zijn voller maar niet gevoelig.

    Ik kan over 6 dagen testen. Ik kan niet wachten.

    Groetjes, Sammy
     
  8. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Meiden, Ook ik ken het gevoel van pff wat duurt de week lang voordat je eindelijk kan testen.

    Ik heb sinds mijn eisprong last van humeurigheid (mijn man klaagt;))
    Mijn borsten zijn wat groten en af en toe doen ze pijn, vannacht jeukte mijn tepels heel erg. last van ongikrampen die doortrekken naar mijn benen.
    Het liefst wil ik morgen al testen, maar ik durf niet.
    Wat ik ook heel raar vond is dat mijn temp vandaag met 0.2 graden hoger is... is dat normaal?

    succes allemaal
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    klinkt goed angelica, maar helaas kan alleen een test je vertellen of je zwanger bent....nog even afwachten!!!
     
  10. carpediem2010

    carpediem2010 Fanatiek lid

    6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden, mag ik me hier ook melden?
    Ik heb allerlei rare klachten, vraag me af of het door het ontpillen komt.
    2 okt laaste pil genomen, sinds vorige week woensdag had ik 4 dagen steken en zeurend gevoel onderin mijn buik, aan 2 kanten.
    Sinds afgelopen zaterdag pijn in mijn tepels, en raar gevoel in mijn liezen.
    heb zondagavond in bed zelfs gejankt, zon zeer deed mijn rechterlies, zeurend gevoel.
    Zondag zag ik 2 keer zwart voor mijn ogen.
    Maar ja denk zelf dat het door het ontpillen komt hoor, iedereen voelt vaak wel dingen toch?

    Liefs eline
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief

    eisprong?
     
  12. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier ook in de wachtweken maar weet niet juist hoelang
    vorige week donderdag positieve ovutest en tot zondag ovupijn, dus ja wanneer mijn ei gesprongen is geen idee.
    bij mijn vorige zwangerschappen wist ik het ook al heel snel na mijn eitje.
    nu valt het op dat ik moe ben en dat mijn borsten erg pijn doen (meer dan voor ongi) en de tepels ook erg gevoelig zijn en er meer witte bobbeltjes op het tepelhof staan.
    ook rugpijn en een zeurende pijn boven mijn schaambot.
    lekker spannend weer

    meiden ik duim voor jullie
     
  13. Christy79

    Christy79 Actief lid

    14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hoi!!!
    Kom ook even meebeppen :D Zit alleen nog steeds midden in een griepvirus volgens mij, dus moet mijn kwaaltjes denk ik even met een korreltje zout nemen. Ben met vlagen echt vreselijk misselijk, maar heb net vrijdag m'n eisprong gehad (denk ik) dus da's veels te vroeg voor een symptoom haha! Ben zelf elke dag mijn dingetjes aan het bijhouden in een schema per cyclusdag. Steekjes, krampjes, zere borsten of tepels... Gewoon eens kijken of het elke maand hetzelfde is of dat er toch iets wijzigt... ben benieuwd!
    Laten we hopen op veel bevruchte eitjes :D
     
  14. Alita

    Alita Niet meer actief

    gister erge krampen gehad, kan dit een innesteling zijn geweest?
    Nu weer een soort van krampen maar geen menstruatiekrampen....vroeg me af of iemand dit herkend...
     
  15. Alita

    Alita Niet meer actief

    weet niet of ik in het begin van de week namelijk al een eisprong heb gehad...
     
  16. Janis

    Janis Bekend lid

    26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Heb ik ook een vraag, heeft iemand wel eens voor de eisprog pijnlijke borsten gehad? Dat heb ik namelijk, heb nu 10 dagen al hele zere borsten. En ze voelen opgezet.

    Groetjes Janis
     
  17. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi allemaal :),

    Als TO vind ik toch wel dat ik netjes op iedereen hoor te reageren;

    @ Renieta: Hoe is het met je honger? Houdt het aan of is het weer over? Ben erg benieuwd hiernaar (herkenbaar ook). Hopelijk gaat het ook met de rest van de kwaaltjes, ga je ook op 01 nov testen? Ik herken de zeurderige buikpijn, hier idem dito!

    @ Annie24: Ik heb geen last van mijn liezen (maar dat zegt niks natuurlijk), dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, ik lees het vaker dat vrouwen er last van hebben hoor! Mag je aanstaand weekend testen? Of het weekend daarop, begreep ik niet zo goed, sorry.

    @ Weegschaaltje; hoe is het met jou? Hoe gaat het met je buikpijn? Hier ook veel afscheiding, geen idee wat ik daarvan moet denken... Ik lees nu dat je licht positief getest hebt, wat spannend!!! Heb je vandaag weer getest? Streep is streep meid......

    @ Cindy: Moeilijk hoor, jezelf niet gek maken door het analyseren van al je kwaaltjes ;). Vind het wel knap dat jij zo nuchter kunt blijven (ik probeer er een voorbeeld aan te nemen, is moeilijk maar doe mijn best ;)). En idd, vrijdag testen, spannend!!! Je hebt net je ei gehad, weet je dat door tempen of door cervixslijm o.i.d?? Heb je goed geklust??? ;). Die krampen heb ik hier ook al een tijdje op en af, misschien idd een innesteling??? Ik hoop het voor je....

    @ Hitchke: Ik heb ook zoveel afscheiding, gek wordt ik ervan... herkenbaar dus, maar wat het betekent... geen idee. sorry.

    @ Gillian2009: Zag je banner, er is nog steeds hoop!!! Buikpijn kan ook met een evt. zwangerschap te maken hebben he.. Ik duim voor je hoor!

    @ Sammy79: Spannend, ook al 01 nov NOD, we zitten bijna allemaal rond dezelfde datum, spannend zeg! Hoe gaat het met je rug? Spannend alle klachten die jij hebt hoor, ik hoop voor je dat het raak is!!!

    @ Angelica; Ohhhh, wat duurt het wachten lang he... Hier ook een klagende man trouwens dat ik zo geïrriteerd ben!!! Hahahaha. Geen idee met je temp, mijn temp is ook al hoger dan normaal..... hoger dan mijn basale lichaamstemp iig. Het risico van vroeg testen is dat je nog te weinig HCG hebt en over een paar dagen alsnog positief test (mja... of niet natuurlijk) en dus een negatieve test hebt terwijl dat nog niks hoeft te zeggen. Anderzijds; er zijn testen waar je al vroeg voor je NOD kunt testen.... ben benieuwd wat je besloten hebt..

    @ Eline25: Je klachten klinken mij in de oren als zijnde een eisprong, als je goed geklust hebt... wie weet! Ik zal meehopen!

    @ MamavanBo: Klinkt ook erg spannend, ik zou denk ik uitgaan van je eisprong op zondag... heb je er zelf ideeën over? Moeilijk hoor, klinkt spannend hoor!!!

    @ Christy79: Wie weet is het toch raak, you never know, positief blijven ;). misschien wijzen de steekjes op een innesteling????

    @ Janis: Ik heb niet zo heel erg last van mijn borsten gehad, nog steeds niet trouwens, ook met mijn 1e zwangerschap niet gehad (dus het zegt weinig wat ik wel of niet voel), hopelijk herkent iemand het!!!

    Nou, volgens mij heb ik iedereen gehad, spannend allemaal zeg, vind het nu wel steeds spannender worden nu dat vrijdag nadert... heb af en toe last van mijn buik en ben erg geïrriteerd, merk nu ook dat ik last krijg van naar het toilet gaan :D (had ik bij onze dochter ook trouwens).... spannend!!! Ohja en mijn temp is hoger dan basale lichaamstemp.... wat denken jullie???
     
  18. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Jeetje, jij bent druk geweest met reageren :D

    Ik mag aankomend weekend testen, dus nog een paar daagjes wachten :(

    Helaas heb ik nog steeds last van de zeurderige pijn in mijn liezen wat nu serieus vervelend begint te worden.

    Spannend hé allemaal!
     
  19. Missmaria

    Missmaria Actief lid

    29 aug 2007
    219
    1
    18
    nou ik meld me ook maar even hiier natuurlijk ;)..

    vorige maand een korte cyclus gehad voor mijn doen (26dgn).. sinds het weekend echt heel erg last van ongesteldheids pijn terwijl ik dat anders nihil heb!...

    vandaag zat ik op de wc en voelde dezelfde kramp opkomen als toen met mn weeen.. ik was er dan ook van overtuigd als ik laat maar zegge zou "afvegen" ;):D er wel bloed bij zou zitten.... maar nope...

    ook telkens het gevoel dat het er aant uitstromen is.. maar niks te bekennen 8)..

    voor de rest alleen heel moe.. en rare dromen... ;).. dusjaaaaa als t morgen nog niet is doorgebroken... dan.. denk ik heel stiekem wel dat het weer raak is... dus dan doe ik donderdag de test :(:$:D:p;)
     
  20. diaan1982

    diaan1982 Fanatiek lid

    8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    meld me ook,vorige week eisprong gehad dagen alle dagen geklust,zou toch ong (als het raak is) morgen ofzo innestelling moeten zijn??
    heb nergens last van,alleen toen ik zat te bellen met vriendin,een paar rare steekjes in m,n onbuik....
    o,ja ook beetje waterige witte afscheiding,heb ik normaal nooit....
    hoop dat het raak is,maar zou ook wel kunnen zonder de pijntjes toch???
     

Deel Deze Pagina