Kwaaltjes na eisprong, voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ Annie: Nou, zo hoort het toch?? ;) Spannend al die pijntjes en dingetjes, ik hoop dat er snel een positieve test volgt!!!

    @ Missmaria: Ohh, wat spannend zeg, dus overmorgen testen?? Ik vrijdag, ben benieuwd...

    @ Diaan; ja hoor, volgens mij zijn er legoi vrouwen die nergens last van hebben (gehad) en toch zwanger zijn / waren!!! Zegt dus volgens mij helemaal niks!!

    Duimen op +++++++++++ testen!!!
     
  2. goldy

    goldy Fanatiek lid

    1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey dames,

    heb ook een vraagje heb namelijk net een ovu test gedaan(uit nieuwsgierigheid) en die is zo wat positief maar het rare is dus dat ik nu 8/9 dagen NA mn eisprong zit. Weet ook zeker dat ik m toen heb gehad want ik had posi ovu test en stekende pijnen.

    x goldy
     
  3. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He fem, morgenochtend eerst tempen en dan als het nog steeds hoog is testen.

    Op dit moment heb ik nergens last van:(
    Ik ben sinds sept aan een avondstudy begonnen. Deze week tentamen, dus heb ook wel stress gehad. misschien waren het zenuwen waar ik last van had.

    Ik hou je op de hoogte morgen

    Slaap lekker allemaal
     
  4. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier ook nog altijd kwaaltjes
    ei vorige week gehad

    - moe
    - pijnlijke borsten, soms echt steken in
    - tepels pijnlijk
    - meer puntjes op het tepelhof
    - zeurende raar aanvoelende buik, net boven schaambot
    - heel af en toe een duizeling

    spannend weer, vorige ronde een hele vroege miskraam gehad met 5 dagen overtijd.

    ik duim voor jullie meiden
     
  5. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    oh ja en veel honger, heel de dag door
     
  6. Sammy79

    Sammy79 Niet meer actief

    Goedemorgen Fem,

    Met mijn rug gaat het goed nu. Ik ben vannacht wel misselijk wakker geworden. Is het van de spanning of toch zwanger????? Ik zal het over 5 dagen weten. Ohhh wat lang nog...

    Hoe gaat het nu bij jou? Ook de nodige kwaaltjes lees ik.

    Groetjes, Sammy
     
  7. Sammy79

    Sammy79 Niet meer actief

    Spannend missmaria,

    Ik ga voor je duimen. We horen het wel.

    Groetjes, Sammy
     
  8. Sammy79

    Sammy79 Niet meer actief

    Een ovutest kan altijd licht positief zijn. Aangezien je altijd het
    luteiniserend hormoon (LH) in je urine hebt. Bij de één meer als bij de ander. Heb je een foto van de test? Is het een licht streepje?
     
  9. Sammy79

    Sammy79 Niet meer actief

    Hoi Annie,

    Spannend ik mag ook aankomend weekend testen. Vind jij de dagen ook vooruit kruipen?
     
  10. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    De dagen gaan idd ontzettend langzaam. Helaas is het voor mij voorbij; m'n temperatuur is gezakt als een baksteen. Vorige cyclus zakte hij ook op deze dag. Dus ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, kan het altijd nog meevallen als het wel zo is :)
     
  11. Dyja

    Dyja Actief lid

    2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Ook ik meld me eigen even hier. Hier sinds een paar dagen hele rare dromen (droom normaal nooit) Aders die ik goed in mijn borsten zie lopen, steken aan de zijkanten van mijn borsten. Een opgezette buik, last van obstipatie. 's-avonds ineens misselijk. Menstruatie achtige krampen al een week (heb ik normaal alleen een dag voor ik ongesteld moet worden) en een hogere lichaamstemperatuur. Deze maand vind ik anders dan de andere maanden, maar ik hou me net als velen van jullie me eigen er niet te veel aan vast want ik weet hoe je lichaam je in de maling kan nemen.
    Nou meiden heel veel geluk allemaal en hopelijk hebben we allemaal snel positief nieuws.

    Liefs Dyja
     
  12. goldy

    goldy Fanatiek lid

    1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb net ook een zw test kv 2 voor 5 gedaan en heb een heeel licht streepje (tis dan ook nog wel vroeg om te testen maar goed) ik zal dadelijk een foto maken, de batterijen zijn leeg en ik heb geen nieuwe meer liggen, ik ga zo even vragen of de buurvrouw er toevallig heeft liggen. Wil je die ovu test ook nog zien of alleen de zwtest?
     
  13. tis

    tis Actief lid

    28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over acht dagen is mijn NOD, en ik voel de laatste paar dagen vage pijn alsof ik ongesteld moet worden...
    Kan dat van de innesteling zijn? Of zou dat inmiddels weg moeten zijn en komt de ongesteldheid er echt aan?!
     
  14. Sammy79

    Sammy79 Niet meer actief

    Dat klinkt positief Goldy. Ik hoop het voor je. Ik kan ook over 5 dagen testen. Maar ik heb mij tot nu toe nog kunnen bedwingen. Al vind ik het vreselijk moeilijk.

    Ik wacht de foto's even af. Ik ben benieuwd naar die van het KV.
     
  15. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    spannend zeg die lichte testen
    ik duim me te pletter meiden

    Tis menstruatiekrampjes horen er ook wel wat bij he
    spannend
     
  16. Sammy79

    Sammy79 Niet meer actief

    Het kan de innesteling zijn. Maar heb je al een regelmatige cyclus? En hoeveelste ronde zijn jullie?
     
  17. Gwen81

    Gwen81 Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat je zegt over aders die je goed ziet lopen in je borsten, herken ik wel, ik zie eigenlijk aan 1 bepaalde ader in mijn linkerborst nog eerder dat ik zwanger ben, dan dat ik een test heb gedaan.
     
  18. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    #58 butterfly stars, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
    He meiden,

    Volgens mijn cyclus kan ik pas maandag testen (eisprong op dag 17 gehad). Vanmorgen was mijn temp weer met 0.2 graden omhoog gegaan. Gewoon een test gedaan en die was negaties. Ik had last van pijnlijke borsten etc, sinds gisteravond heb ik nergens last meer van.
    Het maakt het allemaal zo spannend.

    Ik duim voor jullie allemaal

    Groetjes
     
  19. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik merkte het ook altijd eerst aan mijn borsten
    het is allemaal zo spanend he
     
  20. Missmaria

    Missmaria Actief lid

    29 aug 2007
    219
    1
    18
    nou bij mij zijn de rode duiveltjes vannacht doorgebroken hoor :x.. achjoh volgende ronde!!!8)
     

Deel Deze Pagina