Kwaaltjes na eisprong, voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belinea

    Belinea Actief lid

    6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Ik heb het deze maand eigenlijk niet zo erg bijgehouden wat betreft eisprong. Heb een cyclus van 30 dagen aangehouden ondanks dat ik vorige maand met 27 dagen al mijn menstruatie kreeg (is echt nooit gebeurd).
    Heb eigenlijk niet echt klachten gehad, maar maandag wilde ik gaan lunchen en nam bijna een hap en werd me maar misselijk, hield mijn hand voor mijn mond en wilde bijna naar het toilet rennen maar gelukkig het hield op. En vandaag vanochend erg duizelig, borsten zijn iets gevoelig (vorige maand deden ze extreem veel pijn) en heb nu pijn bij mijn liesstreek.
    Ik hoop erg dat het dit keer raak is want ben al ruim 2,5 jaar bezig.
     
  2. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    ik heb gisteren me ei gehad en had 1 dag ervoor gevoelige (zere) borsten ben nu wat misselijk en moe
    is dat doormaal na een ei het zal wel te vroeg zijn om zwangerschap klachten te voelen denken jullie ook niet?
     
  3. Gwen81

    Gwen81 Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me idd wel wat vroeg. Maar als ik ondertussen bedenk wat voor proces het is.. vind ik het niet gek als een lichaam daar direct al een beetje van onderste boven is..
     
  4. tis

    tis Actief lid

    28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    8)
    ik ben al een half jaar van de pil af, we gebruikten condooms :)
    Dit is dus de eerste poging.... Ik ben redelijk regelmatig maar heb deze maand geen eisprong gevoeld dus tja... Oehhh ik vind het erg spannend!
     
  5. zus01

    zus01 Niet meer actief

    Denk dat het eerder een eisprong-kwaal is. Er zijn vrouwen die daar ook best last van kunnen hebben. Lijkt me erg vroeg voor zwangerschapssymptomen (ik noem het maar geen 'klachten', tenzij je ongewenst zwanger bent...;))
     
  6. Gwen81

    Gwen81 Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook allemaal wel erg spannend hoor.
    Ik heb ook steeds het gevoel alsof ik in een soort van race zit ofzo. Ondertussen speur ik heel internet af en ik hou elk lichaamssignaal in de gaten, haha.. tja ik weet het, ik heb teveel tijd.
     
  7. zus01

    zus01 Niet meer actief

    Haha! ik ken dat. Ik heb ook teveel tijd! Vooral vandaag: een vrije (luier)dag. Zit lekker al mijn soaps te kijken, poes en laptop op schoot (past net) en dan heel internet maar afstruinen naar symptomen en positieve verhalen!
     
  8. tis

    tis Actief lid

    28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi jaaaa idd! Leuk zo'n forum, allemaal in hetzelfde schuitje!
    Al ben ik bang dat de teleurstelling zo groot is wanneer het niet zo blijkt te zijn... Wat dat betreft zou ik er wel wat minder mee bezig mogen zijn. Hebben jullie dat ook?
     
  9. zus01

    zus01 Niet meer actief

    Het is dat ik nu vrij ben en tijd heb om me er nog keer extra druk te maken. Normaliter heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd en dat is maar goed ook, anders zou ik echt gek worden. En tja, die teleurstelling. Ik heb er eigenlijk nu al mee leren leven. Al x aantal maanden heb ik steeds een negatieve test in mijn handen. Ik heb mezelf nog een paar maanden gegeven voordat ik er echt 'werk' van ga maken (artsen, gynaecologen, fertilisatie-onderzoeken etc etc). Iets voor het nieuwe jaar dus!
     
  10. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi meiden,

    Ohh, wat hebben jullie veel getypt vandaag, vanavond eens op mijn gemak reageren L).

    Heb sinds vandaag een hele vette huid en hoppa twee pukkels erbij, ik durf het bijna niet te hopen maar..... ;).

    Nog even geduld hebben en vrijdag testen!!! Lees veel positieve dingen (helaas ook minder leuke :().

    Tot vanavond!

    Liefs, Fem
     
  11. Hallo,

    ik kom me eigen ook maar aanmelden, ik heb 16 /17/18 okt mijn ei gehad, Maar nu had ik dinsdag bloed met afvegen heel licht roze was het terwijl ik volgende week mijn nod dag heb waarschijnlijk 1 of 2 nov. Ik vind het wel eng want ik vraag me wel af waar dat bloed nou vandaan komt. Het was niet echt veel ofzo maar het was er wel.
    En vandaag had ik ook iets raars met eten ik zou salade maken en had iets niet in huis en begin ik toch spontaan te brallen :(.

    Ik had echt zoiets van wat is dit nou weer???
    We zitten in ronde 4 en voor de rest heb ik niet echt ergens last van een beetje rommelig gevoel in mijn buik en steekjes in mijn liezen.

    Maar ik weet ook dat je lichaam je erg voor de gek kan houden dus ik durf niet teveel te hopen. Maar ergens denk ik pijntjes kun je wel voelen maar dat bloed komt toch niet zomaar?

    Iemand ervaring mee????

    Liefs cindy
     
  12. Alita

    Alita Niet meer actief

    innesteling...lees maar eens op het internet!!!
     
  13. dat heb ik al gedaan maar dan krijg je toch een echte bloeding?
    Bij mij was het echt maar heel minimaal.

    Misschien een beetje dom maar ik weet het echt niet:(

    Liefs cindy
     
  14. Sammy79

    Sammy79 Niet meer actief

    Het streepje is nog wel licht maar hij is goed te zien hoor! Mag ik je feliciteren. GEFELICITEERD!!!!!!
     
  15. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    hoi meiden

    hier vannacht mega erg maagzuur gehad, echt heel de nacht door en deze morgen misselijk opgestaan.
    ook mijn borsten blijven erg pijnlijk, erger dan gewoonlijk
    het is en blijft mega spannend

    ik duim verder voor iedereen
     
  16. Sammy79

    Sammy79 Niet meer actief

    We houden het allemaal wel spannend zo!!!!!!!
     
  17. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier btje zeurende buikpijntjes;)

    maar wel weer mooie temp:p
     
  18. tis

    tis Actief lid

    28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    kheb ook pijntjes, alsof ik ongesteld moet worden :p
     
  19. diaan1982

    diaan1982 Fanatiek lid

    8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier hebben de gespannen borsten plaatsgemaakt voor stekende borsten.
    en kleine steekjes richting bm/eierstokken??,daar ong.
    en melkachtige afscheiding,zal wel weer niks zijn,klinkt als komende menstr pijntjes
     
  20. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier ook een paar puistjes:p

    Ik merk wel dat ik er niet meer zoveel mee bezig ben als vorige mnd nou nou toen had je me moete zien:(
    Niet leuk meer..
    Je gaat je van alles in beelden..
    Wachten jullie altijd tot je nod met testen?
    Sommige meiden testen ook op dpo 9 of 10?
    ik heb zoiets van als me temp ineens boven de 37.2 uitgaat wil ik wel testje wagen, is dat verstandig?
     

Deel Deze Pagina