Kwaaltjes na eisprong, voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

    jojogirl88 Fanatiek lid

    6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Zou me hier ook graag even bijvoegen:)
    Ik vermoed dat ik vorige week ergens m'n eisprong gehad heb (heb hele week cervixslijm gehad) dus heel erg goed geklust!
    Nu moet ik wel zeggen dat ik toch wel wat "symptomen" begin te krijgen (denk ik althans:()
    Voel me heel erg opgeblazen, heb last van men stoelgang, droom heel erg raar en ben met vlagen misselijk (eetlust kan ineens verdwijnen)
    Wat denken jullie?
     
  2. tis

    tis Actief lid

    28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van plan om as zondag te gaan testen... dat is drie dagen voor ik normaal ongesteld zou worden (ongeveer dan)
    Heb zo'n supergevoelige test gekocht, die zou je vier dagen van te voren moeten kunnen doen... ;)

    Wat bedoel je met dpo 9 of 10?

    Enneh, mijn temperatuur is 37.4 nu... zegt dat wat? (ben altijd wel wat aan de hoge kant geloof ik maar weet het niet precies)
     
  3. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, even een vies vraagje (sorry) Ik heb mijn eisprong gehad en nu verlies ik hel veel wit spul wat is dit?
     
  4. grace20

    grace20 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dat is normaal hoor bij de eisprong ik heb dit ook elke keer.

    ik heb al sinds vorige maand zwangerschapssymptonen haha .
     
  5. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks hahahaha:D ik heb ze elke maand vanaf dag 1 van mijn cyclus
     
  6. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedemorgen meiden,

    Zoals beloofd ga ik nog even uitgebreid reageren :);

    Ik ben begonnen op pag 6, dus als ik iemand vergeet; sorry.

    @ Sammy79: Kun je de spanning nog een beetje aan? Ga je morgen of zondag testen?

    @ Annie24: Ik lees dat je temp gezakt is, wat erg :(, hopelijk zet je ongi dan snel door en is het volgende ronde wél raak *knuffel*

    @ Dyja; dat klinkt allemaal erg positief, ik zie dat je over 3 dagen mag testen, spannend hoor!!

    @ Goldy; wanneer mag je weer testen?? Alvast een voorzichtige gefeliciteerd vanaf hier!!! Ik zie nu je foto en ik vind hem echt wel positief hoor!!!!

    @ Tis: lastige vraag waar je ongi pijn vandaan komt, misschien idd van een innesteling? Heb je hier vaker last van gehad na je eisprong? DPO = Days past Ovulation :) Succes met testen zondag!

    @ MamavanBo: hoe gaat het met jou??? Hoe voel je je?

    @ Angelica: nog even geduld hebben meid, is zo moeilijk, ik weet het.... Hoe gaat het met je temp? Geen idee wat het witte verlies is... misschien nog van je ei???? Zou het echt niet weten....

    @ Missmaria: balen van je ongi... :(

    @ Diaan1982: gecondoleerd met je vriendin, ik vind het logisch dat je daar nu even meer mee bezig bent. Sterkte.... Wat jong nog zeg; 27 jaar.... Ben zelf vorig jaar een vriendin verloren, zij was ook erg jong; 24!

    @ Zus01: Hoe gaat het met je, heb je nog een nieuwe test gedaan? Jouw PMS klachten lijken wel op die van mij.... Heb je vanmorgen nog getest??? En...???? Ik duim voor je hoor!

    @ Mama Chan: vanaf je ei kun je 14 dagen tellen als luteale fase idd. Succes!!!

    @ Moos1: Welkom op het forum, fijn dat je een regelmatige cyclus hebt, hoe gaat het met je maagzuur en het weeïge gevoel??? Ik hoop dat het positieve tekenen zijn, wanneer heb je je NOD?

    @ Belinea: Ik hoop dat je misselijkheid een positief teken is meid, zeker na zoveel tijd wordt het je zo gegund.... Ik ga hard voor je duimen!!

    @ Maaike3: Ik vind het idd erg vroeg voor potentiele zwangerschapsklachten, maar hey, ik ben geen dokter, heb het helaas nog nooig gehoord in ieder geval.... ik hoop dat het een goed teken is!

    @ Gwen81: Ik speeur ook alles af hoor,a ls ik iets voel denk ik; zou het?????? Of; wat is dit????

    @ Cindy1979: Misschien heb je last gehad van de innesteling??? Nog even geduld en weet je hopelijk meer!! Spannend he? :)
    Toen ik zwanger was van onze dochter had ik ook een heel klein beetje roze bloedverlies bij de innesteling dus kan prima!!!

    @ Jojogirl88: Geen idee meid, vind het wel spannend voor je, wanneer is je NOD?

    Hopelijk ben ik niemand vergeten. Nou, ik vanmorgen getest; negatief :(, dus nu helaas wachten/.... op ongi of over een paar dagen maar een nieuwe test doen.... we zullen zien.....
     
  7. Dyja

    Dyja Actief lid

    2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Balen Fem, hopelijk heb je over een paar dagen alsnog een positieve test. Ik ben hier door het griepvirus getroffen, jeetje wat voel ik me eigen beroerd, het lijkt wel of er een trein over mij heen is gereden:(. Alle twee mijn zoons zijn ook ziek, pff ik pendel nu de hele dag van het ene bed naar het andere bed. Nou dames hopelijk zie ik in de loop van de dag nog even leuk nieuws hier, heb ik wel ff nodig;)

    Liefs Dyja
     
  8. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Meiden, Heb vanmorgen getest en was negatief.
    Mijn temp is nog wel hoog vandaag 36.6
    Volgens mij moet ik maandag ongesteld worden, omdat ik mijn eisprong op dag 17 had, dus misschien is het nog te vroeg.
    Ik heb nu een klein beetje last van ongi krampjes........
    Volgens mijn zus komt het doordat ik clearblue gebruikt en die test niet goed. Bij haar gaf die negatief en terwijl ze wel zwanger was.

    Vandaag is helemaal een rot dag voor mij vandaag, vandaag is het precies een jaar geleden dat ik geopereerd ben aan een bbz. Voor mijn gevoel ben ik een kindje verloren en vorlgens mijn zus moet ik me niet druk maken om iets wat een jaar geleden is gebeurt pffff
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    @Angelica, ik snap iets even niet? Je schrijft gister dat je je eisprong had en nu heb je getest?!
    En als maandag pas je nod is waarom nu al testen?
     
  10. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoi Cincy nee, ik had mij eisprong op dag 17 van mijn cyclus (19 Okt)
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief

    aahhhh. denk al ik snap het niet?!!
     
  12. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik was even te snel met typen. Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met tempen. Mijn temp blijft hoog nu en ik was in de veronderstelling dat hij een paar dagen voor je NOD naar beneden gaat.
    Ik heb vandaag een test gedaan om te kijken of ik zwanger was, mijn man is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben terwijl de test iets anders zegt. Ik word er gewoon kriegel van. Bah die onzekerheid
     
  13. Alita

    Alita Niet meer actief

    dan zou je nu positief moeten testen niet?

    Waarom denkt je man dat dan?!
     
  14. Alita

    Alita Niet meer actief

    je temp gaat volgesn mij pas omlaag als je daadwerkelijk ongesteld bent....als de temp hoog blijft heb je kans dat je zwanger bent..
     
  15. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Volgens mijn temp word ik maandag ongesteld.
    Mijn man vindt me kribbig en volgens hem was ik ook de vorige 2x zo. :(
     
  16. Alita

    Alita Niet meer actief

    mmm of je bent zo kribbig omdat je ongesteld wordt!!! De kwaaltjes zijn bijna hetzelfde helaas....daarom vindt ik het nu zo irritant, ook al ben je al eens zwanger geweest je bent net zo onzeker oplettend en ongeduldig hahaha...
    Maar je temp is nu nog hoog? Hoe kun je weten dat je ongesteld wordt via je temp? Hij zakt pas als je echt ongesteld bent...
     
  17. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Cindy, ben net ongesteld geworden. Ik baal echt, even omzetten naar iets positief..... ik moet weer mijn man op actief zetten:)
     
  18. Alita

    Alita Niet meer actief

    tja daarom ging je temp omlaag!!!! jammer maar gewoon weer vrolijk verder, niet?!
     
  19. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    jammer dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde.

    hier hoofdpijn, koud en maagzuur vanaf ik iets eet
    mijn borsten zijn nog steeds pijnlijk en mijn tepels ook
    mijn tepels staan echt heel de tijd en das anders niet zo
    er staan ook meer witte bobbeltjes op het tepelhof
    in mijn buik voel ik niet echt iets meer, alleen als ik te snel rechtsta of zo trekt het even.
     
  20. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    en erg moe, dat zou ik nog vergeten
     

Deel Deze Pagina