kwaaltjes.....wie ook meegemaakt

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mammaa, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    hai hai
    ik heb deze maand een hele korte cyclus gehad
    ik heb als het goed is afgelopen vrij/za mijn eisprong gehad
    nou we hebben in ieder geval geklutst
    vanaf maandag voel ik allemaal verschillende pijn en steekjes in mijn buik
    af en toe hoofdpijn soms hevig soms blijf ie zeuren
    af en toe een iel gevoel zin om dingen te eten die ik nooit eet
    soms heel erg verdrietig
    een beetje gevoelige borsten
    witte vlokjes in urine
    opgeblazen buik
    heel snel moe
    en af en toe voel ik een lichte brandend in het midden van mij onderbuik het duurt maar 2 seconden ofzo
    pffff.. ik kan zo de hele dag doorgaan
    dat zijn allemaal dingen die ik normaal nooit voel
    ik kan pas volgende week zatrdag testen als ik niet ongesteld word natuurlijk
    mijn vraag is eigelijk wie heeft dit allemaal gehad of ongeveer heel licht en is nu toch zwanger?
    veel groetjes kiane
     
  2. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht

    hey hey ;)

    nou dan zou dat wel erg vroege kwaaltjes zijn :eek: ! ik had dit ook maar werd tog helaas ongesteld maarjah alles kan he hoop het voor jouw dat het al iets betekend maar dat zie je pas als je kan testen en getest hebt :) en ik had ook 2 dagen in bed gelegen met bonkende kopijn felle teken links en recht maar je lichaam kan je dus egt flink voor de geak houden dus laat je niet mislijden door wat je voelt ! :) maar jah alles kan he :D

    succes inieder geval veel liefs xx
     
  3. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    sorry dames voor super lange verhaal ik en mijn vriend proberen zwanger te worden dit is onze 2de ronde
    als je al 1 kick begint te voelen dan vraag je jezelf meteen af zal dat het zijn maar dit zijn dingen die ik dagelijks af en toe voel steekjes branderig gevoel lichte ongie pijnen dit dat
    pfff het is wel zwaar zeg
     
  4. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    @Mamasabrina je heb gelijk
    want vorige keer ook allemaal kwaaltjes dit dat maar toch ongesteld geworden
    het is maar hopen dat het deze keer wel raak is
    want ik hou niet zoveel van wachten :p;)
     
  5. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    he hey :D jah is niet erg snap hoe je voelt

    ik wou in het begin zo snel moglijke een 2de dus bij ieder iets of iets anders wat gevoeld denk je zou het zijn of niet maar terleursteling komt
    altijd erna weer dus let er niet meer egt op ik denk nu wat ik voel zal wel voor tekens zijn van een aan komende nod :) en jij zit pas in de 2 de ronde dus dat valt nog mee ik zit in mijn 9de al helaas maar hoop niet dat het zolang duurt voor jouw :) en hopen dat het raak is voor jullie :D groetjes en veel liefs
     
  6. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht

    whahahahhaa ik ook niet maar heb me gedult verloren dus leg me gewoon er bij neer en zie wel waneer ik zwanger ben ben nog jong dus wachte kan wel ffe vind ik :) moeder natuur bepaalt dat wel en heb al een zoontje en ben blij dat ik hem heb :D

    somige kunnen helemaal geen kinderen krijgen das pas erg dus mag wel blij zijn met mijn stoere ventje ook al heb ik erom heen veeeeeeeeeeel comentaar erover gehad maar ken hem voor geen goud missen nu egt mijn engeltje whahahahaha :D kus xxxxxxxxxxxxx
     
  7. zeppie

    zeppie Actief lid

    9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Ik dat na mijn eisprong had ik last van misselijk, duizelig, onderrug pijn, tepels pijn enz. En een collega van mij die keek me aan en zei je bent zwanger. Toen werd ik niet ongesteld. En ik ben zwanger.Dus je kunt het al voelen na je eisprong.
     
  8. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    dus dat
    mijn familie begon ook al kiane je bent te jong ...blablabla... maja als ik ervoor wil gaan dan ga ik ervoor ik en me vrienden hebben een huis genoeg slaap plekken goeie baan alles mijn vriend is trouwens 27 afgestudeerd enzo
    laat mensen maar praten joh als jij maar gelukkig ben
    ik ga me verder niet ongerust maken ik laat het maar komen
     
  9. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Mensen zeggen wel vaker wat. Schoonmoeder vindt mij ook veel te jong, ze zei op me verjaardag dat we nog wel 5 jaar konden wachten met kinderen krijgen. Ze weet niet dat we bezig zijn gelukkig. Maar ik heb er ook een hekel aan dat mensen zich daarmee willen bemoeien. En hoe oud waren ze zelf toen ze kinderen kregen? Schoonma was 17 en zwanger, mijn moeder 20 en zwanger.
     
  10. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    jah laat ze maar lekker lullen was 18 toen ik zwanger raakte en veeeeeeeeeeeeeeel commentaar van vet verveelende mensen bemoeizuchtende en ze weten alles beter urhmmmm denken ze dan he zoals famelie en om je heen het is tog nergens goed dus JIJ MOET DOEN wat je hartje zegt en je vriend je bent oud genoeg vind ik ! dus tijd voor je eigen gezin en later heb je veel plezier ervan als tjha jonge mama :) vind ik groetjes xxx
     
  11. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    naah meiden thnx voor de steun
    ik wens jullie allemaal ook veeeel succes en wanneer ik heb getest heb laat ik jullie de resultaat weten
    veel groetjes kiane
     
  12. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    okidokie :) spannendddddddddd ! hoop voor 2 vette strepen voor je (K) en veel liefs
     
  13. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    @Mamasabrina ik hoop ook voor jou dat je niet voor een 10de ronde moet gaan
    (K) kiane
     
  14. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht

    pffffffffffff jah dat lijkt me al lang ronde 10 bho zal het egt zo ver komen :( hoop het niet maar jah je weet maar nooit he :D

    vrouwe lichaam hebbe nieuwe bijsluiters/handleidingen nodig whahahahaaa :) lol

    dat was wel heel handig! we gaan weer verder klussen maar denk niet dat het weer lukt :( doe me best maar meer kan ik der niet van maken :) tog en bedankt ook voor je steun hoop ook voor jouw dat je snel/gezond zwanger mag zijn straks zitten we meschien allemaal in de zwangere toppic te klagen over ditjes en datjes whahaha i hoop so voor ons alle dan he xxxxxxxxxxx en veel liefs
     
  15. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    we blijven maar hopen zometeen is er geen hoop meer over whahahaha najaa
    het blijf bij hopen we moeten allemaal wachten
    30 augustus is mijn nod het is maar hopen:p
     
  16. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    pfffff meiden ik ben gewoon rustig aan het aftellen
    zaterdag testen en ik hoop op 2 dikke vette strepen
    ik heb zo een vol gevoel in mijn buik het is net als je net te veel heb gegeten ofzo
    en de onderkant lijkt wel boller te zijn dan de bovenkant (mijn buik) wat bij mij nooit het geval is
    verder een beetje misselijk gevoel van ik moet kotsen en gewoon allemaal rare gevoelen in mijn buik
    ik durf die dingen geen zwangerschaps symptonen te noemen want straks ben ik dan weer teleurgesteld net als vorige maand
    maar nu voel ik me anders dan vorige maand ik voel me zwanger
    maar laat me niet hard op praten
    groetjes kiane
     
  17. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    vandaag heb ik bruin slijm of bloed kan ook verloren heb was maar 2 a 3 veegjes
    innesteling?
    gisteren ook al maar toen was het meer geel achtig
     
  18. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    pffff test is negatief
    gisteren had ik een hevige ongie pijn het was maar even
    en daarna niks meer vandaag ook niks
    geen bloed geen pijn niks
     
  19. mammaa

    mammaa Lid

    21 aug 2008
    40
    0
    0
    let maar niet op mijn banner
    het is maar een test hopelijk kan ie blijven
     
  20. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik dacht heel even dat het raak was, maar zie nu net dat het een testbanner is, hmm, hopelijk kan het blijven, staat je goed. Ik moet zeggen dat je symptomen herkenbaar klinken, maar miss over een paar dagen weer testen.

    Hopelijk binnenkort goed nieuws!


    Groetjes

    Oem Hudaifa
     

Deel Deze Pagina