Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Nee hoor maak je geen zorgen. Zolang je vliezen ook niet zijn gebroken is er geen infectie gevaar. Mijn partner en ik hebben het ook laatst geprobeerd maar helaas heeft het bij ons niet geholpen. Hopelijk helpt het bij jou wel.
     
  2. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je?
     
  3. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ik ben om 01:09 bevallen, rest volgt
     
    Triesje91, Elraange, Spoetnik en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. capturethemoment

    capturethemoment Bekend lid

    30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd ! Hopelijk gaat het allemaal goed ...
    Hier al een half uur wakker van harde buiken elke 6-7 minuten. Voelt niet als het echte werk, maar voelt wel erger aks de afgelopen dagen .. nu dus plafond dienst
     
  5. capturethemoment

    capturethemoment Bekend lid

    30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    @Lovebabys ,. Dit kan geen kwaad .. hopelijk helpt het..
     
  6. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Hopelijk is alles goed met je dochter, en heb je een fijne bevalling gehad. Geniet samen!
     
  7. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.540
    113
    Nederland
    Bedankt voor de felicitaties meiden!

    Ik heb toen ik dus blijkbaar aan het bevallen was tussendoor redelijk wat gepost nog dus de aanloop kennen jullie al haha. Toen we de vk belde nam niemand van het thuisfront op die de kinderen zou ophalen. Mijn moeder was weg, schoonmoeder, schoonzus. Iedereen:roflmao:. Vrienden namen de telefoon gelukkig na de 2e keer op en die hebben de kids gehaald. Toen de verloskundige kwam en ik 5cm had dacht ik oh; dit gaat wel heel snel! Ik had nog de keus uit thuis of in het ziekenhuis te bevallen. Gezien ik de vorige keer in 1,5uur ben bevallen en dus geen pijnbestrijding meer kon heb ik besloten thuis te bevallen. Terwijl mijn vriend en de vk alles klaarzetten arriveerde een uur later ongeveer de kraamzorg. Terug naar boven gegaan om te kijken en toen had ik 8 cm. Ze hebben mijn vliezen gebroken en toen dacht ik eigenlijk dat het direct klaar zou zijn haha. Maar dat was niet zo:p Waar ik de vorige x na vliezen breken meteen 10cm had en persweeën duurde het nu wel iets langer. Ik zei nog dat het wachten saai was:rolleyes: Uiteindelijk bleek ik nog een klein randje te hebben die ze heeft weggemasseerd en toen moest ik van de verloskundige persen. Ik had geen persweeën dus moest op eigen kracht persen. Heb in totaal 3 of 4 weeën geperst en toen was onze kleine meid geboren! Al met al heeft de bevalling, vanaf dat ik ging timen, 3,5 uur geduurd. Vrij vlot gegaan dus weer. Heb wel heel erg veel last van naweeën met name in mijn rug en benen.

    De kinderen vonden het erg spannend en leuk hun zusje te ontmoeten. Ruzie over wie de fles mocht geven of haar mocht vasthouden:roflmao: super schattig eigenlijk:D

    Schoonouders zijn ook wezen kijken. Werden we even helemaal afgekraakt door schoonvader over de naam. Dat het zo lelijk was, we haar dat niet aan konden doen, ze later problemen zou krijgen met haar naam en we nu nog haar naam konden veranderen:confused: Hij ging echt los. Later zei die tegen mij toen mijn vriend even boven was met zijn moeder van; Nou.. en je weet zeker dat er niet nog een baby in je buik zit?:eek: Uhm en bedankt hè. Was echt boos heb verder geen woord meer gezegd.

    Verder doet ze het goed, alleen wil ze niet zo drinken. Ze heeft net ook een paar keer oud bloed overgegeven dus de verloskundige is hier net nog geweest. Waarschijnlijk heeft ze het e.e.a. binnen gekregen tijdens de bevalling en is ze daar heel misselijk van.

    Heb nu weer een hele lading aan naweeën dus ga even proberen om te slapen, zal morgen even verder lezen. :)
     
    Spoetnik en mxm vinden dit leuk.
  8. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Voor de dames die bevallen zijn gefeliciteerd!

    Hier gisteren weerderom opgenomen, lig weer aan de weeenremmers en longrijping net als twee weken geleden.

    Gisteren steeds weer harde buiken ik had zoiets ach gewoon even boodschappen doen en wilde absoluut niet weer bellen: mijn man uiteraard wel... dus moest heen.. daar kwamen de harde buiken toch redelijk snel maar geen regelmaat.. twee uur observatie en bmh verkorte toch wel in die twee uur en de harde buiken waren elke tien minuten aanwezig en zeer onprettig. Al snel volgde ze elke minuut op elkaar. Dus werd direct aangesloten aan de remmers en overgebracht weer naar ander ziekenhuis. Hier bleek de meting niet anders dan daar gelukkig!! En de harde buiken zaten weer verder uit elkaar! Nu wachten tot maandag avond wat mijn buik gaat doen na de remmers!
     
  9. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Hopelijk gaat alles goed met jullie:)
     
  10. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wow heb veel verhalen gehoord maar eigenlijk nog niemand die het saai noemt ;)
    Wat betreft je schoonvader.. wat een hork! Sorry hoor die had meteen weg mogen gaan hier en even lekker nadenken wie hij dénkt dat hij is
     
  11. capturethemoment

    capturethemoment Bekend lid

    30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Ook spannend zo elke keer afwachten . Tot wanneer hopen ze dat ze in ieder geval blijven zitten ? Rustig aan..
     
  12. capturethemoment

    capturethemoment Bekend lid

    30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Hier uiteindelijk toch weer in slaap gevallen.. nu wel menstruatiegevoel onder in mijn buik en rug, hopelijk zit de kleine nu ingedaald
     
  13. Lisetje

    Lisetje Actief lid

    26 jan 2017
    315
    246
    43
    Vrouw
    Reisadviseuse
    Schiedam
    @Pinkblossom gefeliciteerd ik hoop dat alles goed gaat met jullie!

    @melaniie wat een hork die schoonvader!!
     
  14. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Dat hebben ze niet gezegd! Hopelijk nog zolang mogelijk... ik ga sowieso voor de 32 weken :p
     
    Pinkblossom vindt dit leuk.
  15. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.540
    113
    Nederland
    @Pinkblossom gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Hopelijk gaat alles goed met jullie

    @capturethemoment wie weet begint het elk moment! :)Ik had het in 1e instantie ook niet door terwijl het toch al de 3e was en je zou denken dat je weet hoe het voelt:roflmao:

    @TwinMama4 wat heftig dat je weer opgenomen bent. Hopelijk blijven ze nog een tijdje zitten! Zul je nu tot de bevalling moeten blijven denk je?

    @Lisetje en @laurazoey ja echt een hork die schoonvader van me. We zijn heel wat van hem gewend, maar dit sloeg toch alles. Mijn vriend zei al hij stopte net op tijd want ik had hem er zo uit gegooid. Zn vader had drank op zei zn moeder maar dat betekend niet dat hij maar zo zulke dingen mag zeggen. Dat je zoiets denkt oké maar hou het lekker voor je. Hij gaat nog wel met hem om tafel om te zeggen dat ie het echt niet oké vond.

    Ik denk dat ik nog wel met jullie mee blijf lezen want ben wel benieuwd wie er allemaal snel gaan bevallen:D Maar reageren zal misschien wat minder worden. :)
     
    Spoetnik, capturethemoment en laurazoey vinden dit leuk.
  16. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Van
    van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat?
     
  17. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Oh ik word er gewoon een beetje sip van, wat gemeen.. :(

    Hartelijk gefeliciteerd meis! Je man ook! Geniet van jullie prachtige gezin♡
     
    brownielover vindt dit leuk.
  18. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    :rolleyes: Goedemorgen, jaaaaa ik mag me ook aanmelden in dit topic :roflmao:
    Ik heb niks terug gelezen.... dus geen clue wie er op dit moment nog meer in de laatste rondjes lopen :thumup: maar daar komen we vanzelf wel achter met het verder lezen bij nieuwe reacties ;)
     
    laurazoey, Spoetnik, mxm en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Klinker83

    Klinker83 Actief lid

    20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    @melaniie Hoe heb je dan gereageerd tegen je schoonvader? Ben nu wel heel nieuwsgierig naar je naam :)

    Hier een verschrikkkelijke nacht achter de rug. Mengeling van maagzuur (lang geleden dat dat zo erg was), pijn aan mijn lies en af en toe een oefenwee (die ik sinds gisteren dus af en toe heb). En tussendoor een constant gestresseerd gevoel omdat ik ergens tussen dromen en wakker door dacht: wat als hij te vroeg komt, ik heb dat en dat en dat nog niet klaar.
    Vandaag dus maar proberen om een valiesje klaar te maken en outfits voor mijn dochter klaar te leggen, voor mijn gemoedsrust :).
     
  20. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.540
    113
    Nederland
    Nou.. Ik wist niet heel goed wat ik moest zeggen:confused: We hebben wel gezegd, ik vriend en schoonmoeder, dat hij niet zo raar moest reageren en het onze keus is. Dat het tegenwoordig een naam is die je best veel hoort en we geen ouderwetse naam gaan geven zoals hij in gedachten heeft. Hij leeft nog in de middeleeuwen soms :p Onze dochter heet Liv trouwens.
     

Deel Deze Pagina