Laatste 10 weken afteltopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xPoppetje, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Hier is het onrustig.. veel krampen ineens in me rug en buik en zeurend gevoel in me rechter lies, auw!
     
  2. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.011
    2.368
    113
    Vrouw
    Ojee Pinkblossem. Misschien even lekker een warme douche, of bad als je die hebt? Komt en gaat het weer dingen je de steken constant? Sterkte, wie weet...

    Juffie. Gefeliciteerd alvast met jullie 12,5 jarig jubileum. Wat een mooi iets! Geniet van elkaar en de dag!

    Wishtobe. Helaas komt het door vocht in de polsen die de zenuwen klem zetten als je ligt, zeg maar. De pijn is weer een overbelasting van die zenuw.
    Maar ik kreeg een goede tip van iemand, een polsbeschermer dragen. Dat stabiliseert de pols en knelt hem niet af. Dus morgen even naar de winkel voor zo'n ding. Baat t niet....

    Over Pasen: vriend heeft nachtdiensten tot zondagnacht op maandag. Dus ik vermoed dat wij weinig gaan doen. Zouden bij mijn ouders eten maar dat is zo ver rijden.
    In ieder geval gaan we uitgebreid ontbijten, mijn dochter en ik want mijn vriend zal dan net zijn bed in duiken op Paas ochtend hihi.
     
  3. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Floeperd; Ah een uitgebreid ontbijt is ook altijd leuk om te doen! Ik vind dat altijd wel wat gezelligs hebben!

    De krampen komen en gaan.. nu is het weer even rustig dus ik hoop dat ik zo gewoon lekker in slaap val en niet te onrustig slaap vannacht
     
  4. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.011
    2.368
    113
    Vrouw
    Ja he. Toch denk ik altijd weer, ach dat gedoe.
    Maar als ik dan met Pasen of kerst de tafel dek... word je weer vrolijk 😁

    Heb je zelf het idee dat t begonnen is of dat t voorwerk is?
    Hoop dat je in ieder geval lekker zult slapen meis!!!
     
  5. sophia89

    sophia89 Fanatiek lid

    27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hier ook last van voorweeën.... m'n man is m'n rug lekker aan t kriebelen dus hoop dat ik zo in slaap val (en m'n maagzuur lekker weggaat).

    Slaap lekker!!
     
  6. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Spannend wishtobe!
    Hier last van voorweeën.

    Ik twijfel stel ik mag wel ingeleid en ik mag kiezen tussen vanmiddag of morgen. Wat ik dan doe. Als ik morgen doe is er nog een kans dat ze zelf komt. Ookal ga ik daar niet vanuit.
    Als ik mag kiezen tussen morgen en maandag kies ik morgen.

    Mijn darmen zijn enorm aan t rommelen, vannacht naar de wc om te plassen toen hoorde ik ze gewoon.
    Beetje zeurend gevoel in onderrug en soms wat buikpijn..
     
  7. sophia89

    sophia89 Fanatiek lid

    27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Die halve dag of hele dag maakt dan toch niet meer uit? Zou t gewoon lekker doen je bent er zo mee bezig. En als je je laat inleiden heb je je kleintje zo in je armen 😊
     
  8. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Hier nog geen nieuws. Heb gisteren ctg gehad ivm 12 uur gebroken vliezen. Moest om 7.00 uur bellen voor evt inleiden. Hield het rond 3 uur s nachts echt niet meer van de weeen, veel in rug. Uiteindelijk 4 cm ontsluiting maar baarmoedermond lag ver naar achteren. Ruggenpril gekregen tegen uur of half 6 en nu is het goed te doen. Ik dacht dat dit niet nodig was maar is een verademing! Nu ook nog wat weeenopwekkers erbij en afwachten.
    Moet na bevalling sowieso 24 uur in ziekenhuis blijven ivm langdurig gebroken vliezen. Dus wordt een paasontbijt hier
     
  9. loqka

    loqka Actief lid

    2 jun 2013
    395
    1
    16
    @ floeperd hier ook een man met nachtdiensten alhoewel nu heeft hij ze stop gezet tot en een ruime tijd na de bevalling!

    Alle meiden met gerommel succes!!

    Juffie gefeliciteerd met jullie jubileum

    Hier ook nog steeds gerommel maar het valt mee dus we zien het wel!
    Gister bij de vk geweest kindje word geschat tussen 3100-3400 dus eigenlijk prima ( mijn dochter was 2780 en zoon 3500) hij lag nog wel hoog zei ze maar als nu mijn vliezen zouden breken dan zat hij wel in de goede positie ik voel hem inderdaad nog regelmatig bij mijn ribben volgens mij zijn die blauw ondertussen Haha
     
  10. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    pandbeertje: Wat een dilemma he,soms is het beter als een mens niet mag kiezen, hahaha. Maar doen ze inleidingen tijdens pasen? Bevallingen snap ik wel, daar heb je niets over te zeggen wanneer het begint, maar inleidingen natuurlijk wel. Spannend is het hoe dan ook :)

    Floeperd: dat klinkt best pijnlijk. Hoop dat een polsbeschermer inderdaad wat verlichting kan geven.
    Soms wel balen he als je man met dit soort dagen moet werken. Die van mij is zondag vrij, rest van de dagen helaas ook gewoon aan het werk.

    Juffie: gefeliciteerd! 12,5jaar alweer! Geniet er extra van vandaag.

    Pinkblossom: spannend! Gaat het doorzetten denk je?

    Hier: de weeën hielden tot een uurtje of 2 aan. Toen was het over. Ben ondertussen zo nieuwsgierig naar ons meisje dat ik haar heeeel graag een handje zou willen helpen om nu geboren te worden. Maar helaas, dat kan niet.
     
  11. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik weet niet of ze inleiden tijdens pasen doen. Ik denk t wel, maar geen idee.
    Ag eerst het gesprek sttaks maar afwachten. Sttaks komt er heel wat anders uit. Sttaks zegt deze arts ineens dat ik moet afwachten tot maandag of dinsdag, vind namelijk sowieso dat er elke x al wat anders wordt gezegd.

    Ene keer wordt er gezegd eerst strippen dan dag erna inleiden, dan wordt er gezegd je kan wel gelijk inleiden. Inleiden kan zaterdag, en nu ineens moet ik op gesprek en is er niets zeker... oké duidelijk. We wachten t gesprek even af. Ik verwacht wel dat er een afspraak komt voor inleiden 1 deze dagen.
     
  12. Friesland90

    Friesland90 Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Sjonge.. dat ze niet gewoon een datum kunnen geven hé. Van we wachten tot iets na 40 weken en dan inleiden, voorkeur datum eventueel?
    De kans is groter dat je spontaan bevalt zonder hiervan stress te hebben lijkt me en dan is het misschien niet eens nodig..
    Zet m op nog eventjes
     
  13. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    #4953 Pinkblossom, 15 apr 2017
    Laatst bewerkt: 15 apr 2017
    Zucht!
    Ik ben nog vermoeider dan toen ik gister ging slapen, heb drie uur lang voorweeen gehad die echt heel pijnlijk waren in me buik en rug maar uiteindelijk vertrokken ze toch maar weer.
    Nu rommelt het wel nog maar niet meer zo extreem als vannacht.. heb wel het gevoel dat als dit zo blijft door gaan het niet meer weken gaat duren net als de vorige zwangerschap

    Update: oké ik zei niks, daar komen de krampen weer😓
     
  14. Marrie28

    Marrie28 Fanatiek lid

    27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ach meiden met voorweeën, wat een ellende joh. Elke keer denk je dat het begonnen is en dan gaan ze weer weg :( Ik hoop voor jullie dat het snel doorzet en dat jullie klaar zijn met de onzekerheden.

    @ Annie: ik heb bij de eerste ook een ruggeprik gehad. Heerlijk vond ik het. Alleen wat lastiger met persen; die persweeën voelde ik ook niet. Succes vandaag!

    Ik heb deze keer helemaal geen last van voorweeën. Vind ik ook wel apart. Vandaag paasboodschappen doen en de rest van de wiegelakentjes wassen. Kan onze hulp van de week alles lekker strijken. Het is wel handig alles op voorraad te hebben ;)
     
  15. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ja vreselijk. Maar ze hebben toen gezegd dat t mocht. Vanwege t te vaak te weinig voelen en dan in combinatie met het vruchtwater te kort. Dus kom op met die datum.
     
  16. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    Wat vervelend die voorweeen zeg bij een aantal. Hopelijk zetten ze snel door in goede weeen.

    Annie: bij jou gaat het iig niet lang meer duren. succes!
     
  17. MamaLara

    MamaLara Bekend lid

    22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hehe wat een voorweeen allemaal. Hopelijk doen jullie het niet voor niks en zet het snel door. Hier zo nu en dan een krampje maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Dat gaat hier nog wel een poos duren denk ik.
     
  18. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Wie gaat er straks een nieuw 'laatste 10 weken afteltopic' aanmaken?
    Denk dat wij vandaag de 5000 berichten wel zullen aantikken :)
     
  19. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Zal ik hem vast aanmaken? Ik plaats wel een link!
     
  20. PandaBeertje

    PandaBeertje Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina