Laatste loodjes, steeds meer buikpijn

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tweety01, 2 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweety01

    Tweety01 Actief lid

    4 mei 2016
    154
    14
    18
    Hoi allemaal.

    Inmiddels nog 1.5 week te gaan tot de uitgerekende datum.
    Sinds vorige week heb ik wel last van menstruatiepijn in de buik. Dit komt met vlagen en gaat daarna ook weer weg. De verloskundige gaf aan dat het wel tekenen zijn, dat mn lichaam zich voorbereidt op de bevalling, maar er is uiteraard niet te zeggen of dit morgen is of over 2 weken.

    Ik merk alleen dat de buikpijn steeds vaker aanwezig is. Het blijft ook wel een tijdje, dus is het geen echte wee.
    Herkent iemand dit en is het toch een teken dat de bevalling eerdaags begint?
     
  2. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

    Ik had ook vaak dat continue menstruatieachtige gevoel en ook al vanaf een week of 30, maar dat heeft niets over mn bevalling gezegd. Ben 40+1 bevallen.
     
  3. Tessss

    Tessss Fanatiek lid

    9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik heb het ook sinds een week of twee maar heb het gevoel dat het ook te maken heeft met hoe druk meisje is. Als zij druk is als ik rustig zit krijg ik het vaak juist. Alsof ze de baarmoeder stimuleert met haar bewegingen.
     
  4. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    Ik herken dit @Tweety01 ! Zijn er al vorderingen bij jou? Ik heb dit sinds gisteravond, soms houdt t wat langer aan, soms een duidelijke opbouw en afloop. Maar er zitten ook uren tussen zonder deze pijn. Ben heel benieuwd!
     
  5. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ik heb het sinds anderhalve week. Ik heb van de vk te horen gekregen dat ik dan meer rust moet nemen. En het komt ook altijd op werkdagen of als ik te enthousiast thuis bezig ben (of op een slechte dag als ik mij heb aangekleed en naar beneden ben gelopen).
    Hier mag baby nog even blijven zitten dus ik breng nu de halve dag liggend op de bank door, met alle klusjes in kleine taakjes tussendoor.
     
  6. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Ik had het ook erg vanaf 38 weken maar voorlopig zit ze nog binnen.
     

Deel Deze Pagina