Laatste maand van 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Yasmientje14, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monet

    Monet Bekend lid

    13 nov 2012
    586
    225
    43
    Bleh vanmorgen de suikertest gehad, heeeerlijk dat drankje ... zou gebeld worden als het niet goed was... so far so good, nog niks gehoord haha

    Kamertje zijn we rustig aan mee begonnen... wat dingetjes ophangen om het op te leuken.. that's it want de meubeltjes staan al.. ga straks vanaf 30 weken rustig aan kijken of ik nog iets aan moet schaffen.. mijn man heeft destijds bij onze dochter zelf een co sleeper gemaakt dus die gebruiken we nu ook weer!
     
  2. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @Monet , al wat gehoord van de suikertest?

    @Hier, vanmorgen weer controle gehad. Alles was goed. Was een verloskundige in opleiding en daar had ik eigenlijk niet zo'n klik mee. Hoop eigenlijk niet dat ze er bij de bevalling bij is:oops:

    Verder was ik vanmorgen lekker alleen. De oudste was naar de psz en de jongste was bij oma spelen. Lekker op de bank gelegen. Weer een baggernacht gehad doordat de jongste heel veel wakker was. Al met al maar een paar uurtjes geslapen, dus was blij dat ik lekker kon liggen.
     
  3. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Lekker een ochtend alleen even ontspannen op de bank. Ik ben vandaag maar gaan opruimen van speelgoed, zoveel regen hier. En er ligt genoeg speelgoed wat veder niet meer gebruikt wordt. Veder hier rustig in huis nu, zoontje ligt te slapen. Als hij zo wakker is maar even boodschappen doen.
     
  4. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Wat een weertje he! Ik werk vanmiddag in een winkel, maar er zijn echt nauwelijks klanten geweest. Ik zou er zelf ook niet op uit gaan om te winkelen ;) Ik denk dat we er zaterdag maar een opruimdagje van maken thuis.
    @Wenda Heerlijk zo'n ochtendje alleen thuis, daar kun je echt van bijkomen he. Maar wel pittig dat jullie jongste 's nachts zo aan het spoken is. Enig idee wat er dan aan de hand is?

    Onze zoon heeft dat ook gehad toen hij zo'n 10 maanden oud was. Zo vermoeiend om er meerdere keren per nacht uit te gaan. We hebben hem toen bij ons laten slapen en dat hielp wel, blijkbaar zat hij in een hechtingsfase en had hij veel nabijheid nodig. Nog steeds slaapt hij af en toe tussenin, ik vind het heerlijk :D De baby gaat straks ook in een cosleeper. Het liefst slaap ik met ons allemaal in een groot bed, maar dat past helaas niet ;)
     
  5. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Haha ja ik grap wel eens tegen mijn vriend dat ons bed straks te klein is. Mijn zoontje slaapt met een slechte nacht ook tussen ons in. Meeste nachten slaapt hij in zijn eigen bed, soms wordt hij wakker dan leggen we hem tussen ons in en slaapt hij gelijk veder gelukkig. Wel altijd vroeg wakker (6 uur) :confused:. Maar al lang blij dat hij door slaapt, dat duurde een jaar.
     
  6. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @Elisabetta , ja was echt even lekker. Heerlijk even zitten zonder dat er kinderen bovenop me zitten:D
    Hij is nu heel verkouden en heeft wat verhoging dus denk dat dat er ook mee te maken heeft.

    Maar vaak is de oorzaak niet echt duidelijk. Wij hebben slechte slapers dus moet er nog heel vaak snachts uit.
    De oudste slaapt nu gelukkig wel 9 van de 10 keer door. Maar dat is ook pas sinds hij 2 is.

    Haha ja lekker is dat hѐ als ze bij je in bed slapen. De oudste slaapt ook nog wel eens af en toe bij ons. De jongste wil het niet.
     
  7. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hoioi!

    Goed weekend allemaal?

    Hier gaat het z`n gangetje. Afgelopen donderdag- en vrijdagavond geholpen bij de tweedehands kinderkledingbeurs die 2x per jaar gehouden wordt. Dat doe ik nu een aantal jaar. Erg leuk om te doen en leuk gescoord, voor L. 4 broeken en 4 truien, voor samen 25 euro!. Alleen werd ik echt gestoord van de vele opmerkingen over mijn (blijkbaar enorme) buik, het feit dat ik helemaal nog niet bijna uitgerekend ben, of het er echt geen 2 zijn, of ik niet veel vruchtwater heb, of het vast een erg groot kind is... Zeker 25 keer per avond...
    Dus ik zei, toen ik thuis was, tegen ML: Dat valt toch best mee? Maar die keek nogal bedenkelijk en vertelde dat het echt wel een behoorlijke toeter is en dat hij wel begrijpt dat mensen denken dat ik er bijna ben. :confused: :rolleyes:

    Gistermiddag nog een huis bezichtigd dat ons, op de foto`s en beschrijving, echt wel aansprak. Helaas zijn we geschrokken van het achterstallig onderhoud en vroegen we ons wel af wat er nog tevoorschijn zou komen als het leeg was. Na lang wikken en wegen toch besloten om er vanaf te zien en verder te kijken.
     
  8. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Haha heel herkenbaar die opmerkingen over je buik. Hier ook vaak opmerkingen.
    Oh leuk zoveel kleren voor zo weinig geld!

    Balen zeg van dat huis. Jammer is dat. Groot gelijk dat jullie er niet mee doorgaan.

    Wij zijn weer verder gegaan met het kamertje. Nu alleen nog inrichten.
    Verder nog wat andere klussen gedaan in huis. Zijn we weer wat verder op orde.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    happymom21 vindt dit leuk.
  9. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @Wenda Leuk kamertje zeg! Heel lief! En dat roze jasje is ook zo leuk.

    Wij hebben vanmorgen een kinderwagen opgehaald van Marktplaats. Echt een mooi ding en nog helemaal goed. Ben er heel blij mee Daarna nog naar de stad geweest en thuis bezig. Nu ben ik helemaal kapot. Gelukkig kookt manlief
     
  10. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @MirW Herkenbaar van die opmerkingen over je buik. Maar niet zo leuk he :( Laatst zei iemand dat ik er uit zag alsof ik bijna zou bevallen. Toen zei ik: zo voel ik me ook. Haha! Soms is dat ook echt zo ;)
     
  11. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Haha, ja, soms wel... Ik heb de hele avond, wat sarcastisch, stralend verkondigd dat ik me PRIMA voel, had er zo de balen van! Kon haast niet meer staan, maar vooruit :p Er was zelfs een oudere vrouw die me gewoon niet geloofde toen ik zei pas eind december uitgerekend te zijn, hoe ik daar dan bij kwam, met zo`n buik.... :eek:
    Heerlijk, zo`n koopje via marktplaats, soms kun je het echt goed treffen dan.

    @Wenda wat een schattig kamertje! Zo leuk, die tak met die vogeltjes op de muur. Mooie, rustige kleuren.
     
  12. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @MirW , haha groot gelijk :D

    Hebben jullie een foto van jullie buik meiden? Nu we het er toch over hebben :p

    Dit was die van mij een paar dagen terug:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ik zit op schier met de schoonfamilie.. valt me helemaal mee. Ik krijg ook veel opmerkingen of ik geen tweeling krijg en oh je hoeft vast niet zo lang meer..
    Komt denk ik omdat ik vorige keer bijna geen buik had. Pas echt op het laatst.
    Ik zal kijken of ik van de week een buikfoto kan maken. :)

    Ziet er mooi uit hoor @Wenda
     
  14. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @Wenda Mooie buik. Ik denk dat mijn buik ongeveer even groot is. Zal eens kijken of ik er ook een kan maken binnenkort.
     
  15. Monet

    Monet Bekend lid

    13 nov 2012
    586
    225
    43
    Niks gehoord! Zou gebeld worden als het niet goed was en ben niet gebeld haha dus ga ervan uit dat het goed is... of zal ik evengoed nog even bellen?
     
  16. happymom21

    happymom21 Niet meer actief

    Mijn buik nu!
    Voor de rest zn gangentje hier heb een week last van mn been heel onrustig heb idee dat spier bekneld zit dus morgen even na de fysio!

    Hier alleen wandje nog afmaken en dingen ophangen voor de rest is alles klaar en gewassen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh fijn! Ik zou er ook vanuit gaan dat het goed is hoor.
     
  18. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Mooi buikje hoor!
    Heb jij ook last van een spier die begint hoog in je been/bil? Dat is mijn zwakke plek geloof ik. Ik weet nog niet of ik ervoor naar de fysio ga. Ben jij al geweest en heeft het geholpen?
     
  19. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Mooie buik hoor!
    Wat vervelend van je been zeg.

    Oh jij bent al mooi ver! Hier nog niks gewassen. Ik moet eerst nog van alles doen
     
    happymom21 vindt dit leuk.
  20. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hier gaat het niet zo lekker. De jongste slaapt nu al meer als een maand slecht en krijgt nu kiezen dus het feest is compleet.
    Ik begin nu echt een beetje op te raken. Overdag huilt hij veel, savonds duurt het lang voor hij in slaap valt, snachts een paar keer eruit voor meneer en smorgens is hij tussen 6 en half 7 weer paraat.
    Ik ben moe en mn lijf begint het ook een beetje op te geven. Ik hoop echt dat hij snel weer beter gaat slapen anders worden het nog hele lange weken ben ik bang
     

Deel Deze Pagina