Laatste poging tot zelf afvallen: zélf gezonder eten en zélf (gratis) bewegen. Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door juf21, 10 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.005
    157
    63
    Gelderland
    Hmmm ik ben ook een beetje afwezig geweest. Ben alleen maar buiten met dit lekkere weer!
    Vanavond de BBQ aan.
     
  2. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Het het meiden,
    Ik stop hier. Het is voor mij te rustig waardoor ik geen “ positieve druk” ervaar. Daarom helpt me dit niet zo goed. Geeft verder niets hoor, iedereen is druk.

    Heel veel succes!! Jullie kunnen het!
     
  3. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Het is hier inderdaad nogal rustig.

    Ik heb blijkbaar een hele slechte week gehad en heb minder gesnackt dan die week ervoor. Ik woog 94.7:cry:
     
  4. juf21

    juf21 Bekend lid

    20 mei 2012
    725
    139
    43
    Hoi meiden,

    De reden dat ik zo weinig van me laat horen is omdat mijn telefoon kuren heeft met typen op deze pagina. Ik lig elke avond voordat ik ga slapen even op m'n telefoon te kijken. Maar ik merk dat steeds als ik iets wil typen, dan komen er letters bij, slaat hij woorden over... heel irritant!
    Dus ik moet vanaf m'n laptop reageren, en die open ik hooguit 1 of 2 keer per week... :(

    Aaaah, balen Elsa!! Deze week is een nieuwe week, let's go for it! :thumup:

    Ik heb ook een paar slechte 'acties' gehad. Afgelopen week naar Dusseldorf geweest. Op de terugweg heel lang in de file gestaan. Op een gegeven moment gingen we eraf bij een tankstation om een broodje te halen (ik wilde écht iets gezonds halen!). Wat denk je welk restaurant daar zat? McDonalds... mijn favoriet waar ik bijna nooit kom. Dus toch een hamburger en een McFlurry besteld... :oops:
    Verder hebben we een aantal keren gebarbecued de afgelopen weken. Vorige week heb ik een feestje gehad met een warm en koud buffet, met een ijsbuffet na... Dus gaat niet zo lekker hier. :(

    En ondertussen zijn nog steeds de batterijen van de weegschaal leeg... Nieuwe zijn gisteren bezorgd, dus mijn man gaat ze er vandaag of morgen in maken. Maar ik durf niet eens te kijken hoe het ervoor staat. :$
     
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    @juf21 is het een idee om een Whatsapp groepje te beginnen? Daar zijn we misschien wat actiever dan hier.
     
  6. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik ben momenteel op vakantie. Dus kan niet veel reageren geen 4G
     
  7. juf21

    juf21 Bekend lid

    20 mei 2012
    725
    139
    43
    Ik vind t' prima. Wat wil de rest?
     
  8. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.005
    157
    63
    Gelderland
    Hallo allemaal. Mijn tsjakka is even weg gezakt... Ik heb afgelopen weekend niet gewogen, ik zat in de nachtdienst en dan is mijn hele lijf van slag haha. Vooral al het vocht in mijn benen na het werken :eek: is shocking! Dus om te voorkomen dat ik hierdoor gedemotiveerd raak weeg ik een weekje niet.

    Ik ben gisterochtend nog wel gaan hardlopen uit het werk, 3km totaal. ik heb minder gewandeld tussendoor dan de vorige keer. Morgen ga ik weer :thumup:
     
  9. juf21

    juf21 Bekend lid

    20 mei 2012
    725
    139
    43
    Aah dat is balen Tessa. Groot gelijk dat je daarom niet gewogen hebt.
    Wel goed dat je toch hebt hardgelopen!
    Wat vind jij van het idee van een appgroepje om makkelijker contact te hebben met elkaar?
     
  10. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.005
    157
    63
    Gelderland
    87.3 :oops:
    Zijn jullie al per app bezig? Het is zo stil hier :D ik twijfel nog een beetje over de app, daarom had ik nog niet gereageerd, omdat ik niet wist wat ik moest zeggen. Best een beetje dom hè...

    Deze week toch wat te vaak in mijn ballen gestapt. Vandaag nog netjes bezig, en weet wezen hardlopen 1x 13 minuten en 1x 11 minuten met tussendoor 4 minuten wandelen
     
  11. juf21

    juf21 Bekend lid

    20 mei 2012
    725
    139
    43
    Volgens mij zijn de meesten afgehaakt... Voor mij werkt het niet, omdat m'n telefoon zulke rare woorden maakt. :( Ik zal hieronder eens precies dezelfde tekst typen.

    Volgens Vlok zijn de mensen afgehakt .. Voor mij werktijden nietn omdat m'n telefoon zulkezrare worden maakt. :(

    Haha... Dit kost me dus 5 minuten per zin om normaal te krijgen o_O
     
  12. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.005
    157
    63
    Gelderland
    Hoe gaat het met jullie? Ik was weer terug gevallen in oude gewoontes... Sinds maandag let ik weet op wat ik eet :oops:
    Toevallig kwam ik ook het appelazijn advies tegen, ik drink nu 3x per dag appelazijn water en ik merk dat ik minder trek heb :thumup: en het schijnt nog gezond te zijn ook nog
     
  13. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Wat heeft afvallen met je telefoon te maken :roflmao:
     
  14. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Tip drink het met een rietje! Het werkt ja maar is kei slecht voor je glazuur :thumup:
     
    tessa321 vindt dit leuk.
  15. juf21

    juf21 Bekend lid

    20 mei 2012
    725
    139
    43
    Lees even verder terug.. We hadden het over eventueel een app groep aanmaken, omdat mensen vergaten om vaak op het forum te kijken of omdat de meldingen niet werkten.
    Voor mij werkt dit clubje via het forum niet omdat er een storing zit bij het typen.
     
  16. juf21

    juf21 Bekend lid

    20 mei 2012
    725
    139
    43
    Hee Tessa!
    Ik blijf maar schommelen rond de 89. Deze week elke dag flink gewandeld en weer 88,5 maar nu staan er 3 bbq's op het programma dit weekend...
    Ik probeer nu bij alles wat ik wil eten te denken: 'Wil je nu het stukje taart of wil je een slank lichaam?' Vooralsnog werkt het, kan ik dingen beter weerstaan.
    Goede tip, ik zal het eens opzoeken! :thumup:
     
  17. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.005
    157
    63
    Gelderland
    Idd met een rietje en dan nog je mond naspoelen
     
  18. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.005
    157
    63
    Gelderland
    Dat is het begin! Er over denken, afwegen of je het er voor over hebt of niet :thumup:
    Veel plezier dit weekend!
     
  19. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Collega had het over een bloedgroep dieet. Dingen die je veel mag eten en dingen die je niet mag eten. Ik weet niet of ik afgevallen ben. Maar ik probeer. Mijn rugspieren worden sterker en elke zijkant inhammen van de rug. Buikvet wilt nog niet echt maar goed! Laat eerst de conditie maar op peil houden.
     
  20. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.005
    157
    63
    Gelderland
    Goed bezig! Bloedgroep ditdi heb ik ooit wel eens van gehoord. Geen idee wat het inhoud en waarom dit zou werken, ik ga er eens naar kijken.
    Gewicht is ook maar een getal je, als je je al beter en fitter voelt ga je de goede kant op. En spieren wegen meer dan vet, dus je kunt veel vet kwijtraken maar niet veel afvallen omdat je ook veel spieren kweekt.
     

Deel Deze Pagina