Laatste taboe of aandacht zoeken?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamalacht, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalacht

    mamalacht Actief lid

    19 apr 2017
    385
    267
    63
  2. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.500
    113
    Ze heeft het licht gezien en moet dat dan iedereen vertellen. Heel veel mensen doen dat.. of dat nou een geloofsovertuiging is, een bepaald dieet of dus een orgasme. Het is hoe dan ook vrijwel altijd irritant :p
     
    puzzelstukje, Elmyra, EdN en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Nou ja het kan. Ik weet niet of dit iets is waar je aandacht mee vraagt. En taboe? ik weet het niet.
    Ik zie dit als een gewoon normaal artikel wat in bijvoorbeeld de vrouw kan staan.
    En ik snap ook niet waarom er commotie om gemaakt moet worden. :p
    Nou moet ik zeggen dat ik over dit soort onderwerpen zelf heel open ben, en ik taboes gewoon achterlijk vind. :D
     
    Leeuwtje83, Nescio en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. Treez

    Treez Niet meer actief

    Ik vind het vooral bijzonder dat ze dit in opdracht moest doen van haar osteopaat en chiropractor. Ik vraag mij dan af hoe dat gaat op een consult. Zo van ‘en nog lekker gevingerd’ :|. Ik krijg een beetje raar beeld van deze mannelijke therapeut. Ik hoop volledig onterecht, maar ik verwacht dit niet zo snel bij dit type beroep.
     
    EdN, Hommeltje, Kanarie en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  6. Manque

    Manque Niet meer actief

    #6 Manque, 19 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2018
    Ze vraagt aandacht voor haar boek, denk ik. En de media vindt het fragment over haar orgasme het meest interessant om dieper op in te gaan.

    https://www.bol.com/nl/f/omdat-het-kan/9200000095873694/

    Best triest dat haar boek gereduceerd wordt tot die ene bekentenis. Maar het zal de verkoopcijfers goed doen, dus ik snap dat ze meegaat in de waan van de dag.
     
  7. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik vraag me oprecht af waarom het interessant is voor sommige mensen wanneer iemand zijn of haar eerste orgasme kreeg. Dat heeft voor mij niet met taboe te maken, maar je hoeft toch niet alle persoonlijke informatie over jezelf maar naar buiten te brengen? Dat je het er met vriendinnen over hebt, okee, maar in de media? Het is bij haar ook niet iets medisch ofzo, ze vond masturberen vies. Tja dat kan, nu vindt ze het niet meer vies, leuk voor haar.
     
    EdN, Treez en In your eyes vinden dit leuk.
  8. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Dit dacht ik ook o_O
     
    Treez vindt dit leuk.
  9. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Haha en wederom ben ik het volkomen met je eens! Wel handig dat jij me telkens voor bent met typen hoef ik alleen elke keer jou te quoten :thumup::D
     
    Nescio, Lisanne1811 en bosi333 vinden dit leuk.
  10. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Haha dat vind ik zo grappig :p volgens mij zijn we namelijk op veel gebieden totaal verschillend, maar blijkbaar op veel gebieden ook niet :)
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  11. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    De verschillen zijn me eigenlijk nooit opgevallen in topics (dus die weet ik niet te benoemen) maar de overeenkomst in mening wel, en de laatste dagen viel het me steeds vaker op.
     
    Lisanne1811 vindt dit leuk.
  12. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Overeenkomst in mening valt mij ook op :) maar verschillen zijn bijvoorbeeld dat jij volgens mij veel van mode en merkkleding houdt, graag veel geld uitgeeft aan lekker eten en kleding, feestjes geeft om maar eens wat te noemen. En mode interesseert me totaal niet, ik koop al mijn kleding tweedehands, ben introvert en geniet van in mijn eentje boeken lezen en series kijken in het weekend. Geef het liefst helemaal geen feestjes. En ik ben veganist en veel bezig met duurzaamheid, dat vind jij volgens mij niet interessant. Maar ik heb wel vaker dat ik het vaak eens ben met mensen die een totaal andere smaak en interesse hebben dan ik, dat vind ik juist wel leuk. En heel veel milieubewuste veganisten vind ik irritant :o:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  13. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Wat je benoemt klopt inderdaad allemaal. Ik vind het echt heel fascinerend en ook grappig dat we dan zo verschillend zijn in levensstijl maar qua mening over algemene dingen dan toch heel vaak op 1 lijn zitten. Maar met zoveel verschillen komt er ooit vast nog wel een topic voorbij waarin we qua mening lijnrecht tegen over elkaar staan ;)
     
    Lisanne1811 vindt dit leuk.
  14. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Nou ik ben benieuwd of we nog in flinke discussies gaan verzanden ;)

    Vaccinaties (grapje, geen zin in discussie)
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  15. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Jeetje wat eng, want zelfs in dat onderwerp geef ik jou gelijk dat je je kinderen niet laat vaccineren (ik had in jouw schoenen exact dezelfde keuze gemaakt), en dat terwijl ik wel echt voor vaccineren ben :eek:
     
    Lisanne1811 vindt dit leuk.
  16. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Hahaha we zijn gedoemd om het met elkaar eens te zijn!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  17. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Get a room, guys ;) En misschien een taboetje doorbreken samen :p
     
    GewoonLinda, Hana84, Treez en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    @Lisanne1811 wilde toch ook graag iets uitproberen met een vrouw?:roflmao:
     
    Treez, DastyQueen en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  19. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Hahaha ik ben nieuwsgierig, zit er nu niet op te wachten, heb een vriend namelijk ;) en vreemdgaan doe ik niet, ook niet met een vrouw. En al helemaal niet met iemand uit Amsterdam. No offence, maar dat kan het Feyenoordhart van mijn vriend niet aan:roflmao: dus helaas dames, hoewel @DastyQueen en ik praktisch zielsverwanten zijn blijft onze relatie wat mij betreft platonisch en digitaal:)
     
    lidu1, marb en DastyQueen vinden dit leuk.
  20. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Echt hoor! Ik denk dat het aandacht is.

    Maar eigenlijk interesseert mij het helemaal niet haha. Lekker belangrijk dat zij op haar 25ste een organisme heeft gehad. Ik kreeg mijn eerste zoen toen ik 15 was :eek:. Hahaha.
     

Deel Deze Pagina