Laatste werkdag voor verlof

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Buko, 28 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Het duurt bij mij nog even hoor, maar ik ben al lekker aan het aftellen en fantaseren over mijn verlof :cool: Hebben jullie getrakteerd op jullie laatste werkdag voor je verlof? En wat dan? Voor de hele organisatie, of alleen voor je directe collega's? De organisatie waar ik werk heeft ongeveer 50 werknemers, met 30 van hen heb ik regelmatig contact..
     
  2. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Ik ben van plan om cakejes te kopen (heb vast geen energie om te bakken dan ;) ) en deze met witte gesmolten chocolade besmeren en roze muisjes erop doen. Ik zet er dan genoeg voor de hele verdieping een man of 50, maar bij ons is niet altijd iedereen op het kantoor aan het werk, sommige zitten op locatie. Dus maak er ruim voldoende, komt vast wel op :)!

    Ik zet ze dan in het keukentje bij koffieautomaat met een tekst erbij dat ik tot volgend jaar afwezig zal zijn etc :)

    (Nog 6 weken, aftellen geblazen :) )
     
  3. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Wat leuk, ik ook nog zes weken! :) Wel goed idee (en lekker makkelijk..:D), om gewoon een schaal cakejes/negerzoenen/soesjes etc weg te zetten met roze muisjes!
     
  4. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Haha ik zie dat we precies net zo ver zijn!! Ik ben ook 27 weken en 6 dagen, uitgerekend op 21 november!

    Ja ik dacht zonder iets is het beetje raar weggaan en zon kleinigheidje om te snoepen waardeert iedereen wel! :)
     
    Buko vindt dit leuk.
  5. Proetsel

    Proetsel Actief lid

    5 jul 2017
    167
    112
    43
    Vrouw
    Ik had een heleboel lekkers meegenomen (brownies en appelcake) voor iedereen, het was ook nog een bijzondere dag op mijn werk (examenuitslag, ik werk op een middelbare school).

    Volgende week maandag ga ik langs met beschuit & muisjes en mijn kleine meisje, dan is het weer een bijzondere dag (eerste schooldag). Heel veel zin in :)
     
    Buko vindt dit leuk.
  6. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Ik heb cakejes gebakken en versierd met botercrème en roze fondant en muisjes of suikerfiguurtjes.
    Werk ook bij een bedrijf met 45 personen, waarvan er 30 standaard binnen zijn.

    Maar, had wel het geluk dat het precies vakantieperiode was toen ik met verlof ging. Kwam er dus met minder dan 20 cakejes vanaf :p
     
    Buko vindt dit leuk.
  7. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Wij hebben een klein team, ik heb bij een broodjeszaak allemaal luxe belegde broodjes gehaald en lekkere verse sapjes erbij.
     
    Buko vindt dit leuk.
  8. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.975
    113
    Vrouw
    Ik had voor de collega's cake gehaald. Voor mijn groep cliënten taart.

    Mijn collega's van mijn groep hadden een afscheidsborrel georganiseerd waar alle collega's en cliënten van andere groepen konden komen. 1 groot vreetfestijn dus :D

    O ja, en als lunch hadden we friet gehaald :thumup:
     
    Buko vindt dit leuk.
  9. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Een lunch met het team zou ik ook heel leuk vinden, maar het hele bedrijf eet in de kantine dus dat is niet te organiseren. Ik ga voor een grote schaal met verschillende soorten zoetigheid, al dan niet met roze muisjes en suikerfiguurtjes:thumup:

    @LolaLisa oh op de dag af gelijk inderdaad, wat toevallig. Jij bent ook al volop aan het aftellen dus ;) Voel je je verder goed?
     
  10. Lizzy1985

    Lizzy1985 Actief lid

    28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    Ik heb deze kinderwagen van watermeloen gemaakt. Viel me nog wel mee hoeveel werk het was. Daarbij veel vers gesneden fruit.

    Viel erg in de smaak bij iedereen, stuk gezonder dan iedere keer taart werd gezegd
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LolaLisa en Proetsel vinden dit leuk.
  11. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik werk met kinderen, ik twijfel of ik was knutsel, of gewoon simpel beschuit met muisjes uitdeel.
     

Deel Deze Pagina