Laatste werkdag voor zwangerschapsverlof

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Mien30, 12 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik ga in juni met verlof, die dag zal er maar een klein clubje collega's zijn.. Eigenlijk wil ik er niet zoveel 'aan' doen. Denk trakteren en dat is het.. Zat eerst te denken aan een taart gedecoreerd met it's a Boy versiering of cupcakes met it's a Boy versiering. Maar dit vind ik op de 1 of ander manier te gek worden. Wat me ook leuk lijkt is Nijntje koekjes (Volgens mij zijn deze wel te koop?) Met blauwe muisjes (of blauwe hagelslag decoratie). Maar hoe ga ik ervoor zorgen dat Dit op de koekjes blijft.
     
  2. Dizzy

    Dizzy Fanatiek lid

    23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Je kunt met poedersuiker en water snoeplijm maken. Dat op je koekjes smeren en dan door de muisjes heen.

    Ik heb zelf een grote snoeppot meegenomen En op mijn bureau achter gelaten (mijn collega's kwamen altijd bij mij snoepjes halen).
     
  3. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel voor de tip! Dat ga ik eens proberen.. :)
     
  4. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Oeh leuk topic! Over 2 weken is ook mijn laatste werkdag. Wil graag iets trakteren maar niet gelijk een fortuin kwijt zijn ( heb wel een collega of 35) . Ik zat te denken aan Hema tompoezen, 75 ct per stuk of witte, melk en pure negerzoenen in iets dopen en dan wat roze muisjes er op. Twijfel alleen... zijn muisjes niet meer voor na de geboorte?

    Oh ik weet het ook niet... meer tips zijn welkom!
     
  5. Scooter84

    Scooter84 Niet meer actief

    Ik heb over 3 weken mijn laatste werkdag. Ik moet dan als enige (net als wel vaker trouwens) tot 6 werken en de rest van de dag zijn we maar met z'n 3en. Denk niet dat ik iets ga doen. Misschien broodjes trakteren tussen de middag. Wel een heel raar idee om met de stille trom weg te gaan en pas maanden later weer terug te komen...weet ook niet of mijn collega's er echt aandacht aan zullen besteden eigenlijk. Ik ben de jongste en sinds ik er werk is er op onze afdeling eigenlijk nog nooit iemand met zwangerschapsverlof gegaan. Mijn collega's zijn op 1 of 2 na allemaal al oma. Misschien gaat er iemand mijn dienst tot 6 overnemen, misschien ook niet...geen idee...
     
  6. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Op mijn werk, hadden we op mijn laatste werkdag een afdelingsborrel gepland (voor mij een sapje uiteraard ;)).
    De week ervoor had ik toevallig ook mijn jubileum op het werk, dus toen ben ik al uitgebreid in de watten gelegd met een kraammand waar alle collega's een cadeautje in hadden gedaan.
     
  7. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ik heb een etentje gehad en een mega kraammand zo lief! Ik denk dat ik de laatste dag wat lekkers neerzet en thats it...
     

Deel Deze Pagina