(te) traag kloppend hartje met 6 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDeluxe, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wie heeft hier ervaring mee?
     
  2. Lelie4

    Lelie4 Actief lid

    10 feb 2008
    182
    0
    0
    Meis, ik heb er geen ervaring mee maar wat zij de gyn/vk?
     
  3. Janneke21

    Janneke21 Fanatiek lid

    25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Een hartje begint dan net te kloppen en klopt 2-3 dagen sowieso trager dan normaal.
    Gemiddeld begint het hartje te kloppen met 6 weken, dus zelfs met 7 weken kan het nog iets trager kloppen.
    Mijn gynacoloog zei dat dit heeeeeel normaal is, dat dat gewoon altijd zo is.
    Was bij mij dus ook zo, en niets om ons zorgen over te maken gelukkig. Ik heb trouwens donderdag een 2e echo en dan zal het hartje sneller kloppen.
     
  4. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dankje, janneke, dat zijn geruststellende woorden. Hopelijk is dat bij mij ook het geval.

    @lelie, ja ze zei dat het kon omdat het hartje idd nét is begonnen met kloppen en het op gang moet komen OF het is toch niet goed en dan stopt het.
     
  5. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Misschien doen ze daarom wel zelden zo vroeg al een echo... om de aanstaande moeder niet ongerust te maken.

    Maar hopen dat de volgende keer alles goed is.
    Succes ermee hoor!
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wij hadden de echo meteen met 6 wk maar er is niks gezegd over een langzamer kloppend hartje of "opstarten" zeg maar.
    Het klinkt wel logisch...
     
  7. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48