Lang (licht) bloedverlies vanaf 6 dagen na NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suir, 16 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suir

    Suir Actief lid

    15 jan 2018
    452
    339
    63
    Vrouw
    hallo allemaal,

    Ik zit met het volgende en vroeg mij af wat jullie er van denken.

    3 maart had ik een positieve ovulatietest dus ik vermoed 4 maart mijn ovulatie
    10 maart (6dpo) begon met een sliertje rood bij het afvegen
    Sindsdien heb ik elke dag bloedverlies, het duurt nu dus al 7 dagen. Het is niet veel, maar wel lichtrood (soms bruin), Inlegkruisje is voldoende om het op te vangen. Ik heb wel het idee dat het meer wordt, maar echt het blijft weinig.

    Officieel zou overmorgen mijn nod zijn. Ik heb altijd 4-5 dgn voor nod wat bruinverlies, maar wat ik deze cyclus heb is toch wel anders naar mijn idee.

    Wat denken jullie, even afwachten tot nod of toch even bij de huisarts langs ofzo?
     
  2. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    testje doen..
    ik begon op op 4dpo met bliedverlies en bruinverlies.. en met 8dpo toch een 2e streep.. en nu ruim weken zwanger (met af en toe bloedverlies)
     
    Suir vindt dit leuk.
  3. Suir

    Suir Actief lid

    15 jan 2018
    452
    339
    63
    Vrouw
    Net gedaan... hartstikke wit. Overmorgen nog maar eens als de ongi niet doorzet. Fijn te horen dat ik niet de enige ben in ieder geval. Maakt me flink onzeker zo.
     
  4. Yaraatje

    Yaraatje Actief lid

    19 dec 2015
    344
    198
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een aantal cyclussen gehad dat ik veel dagen bloedverlies had, 1 cyclus zelfs 16 dagen achter elkaar. Uitstrijkje gehad bij de huisarts en die was goed, ze zei dat je cyclus soms gewoon veranderd o_O. Geen idee wat het geweest is, het ging wel weer beter, maar helemaal weg was het niet. Deze ronde helemaal geen bloedverlies gehad, en hoop dat dat nog minstens 8 maanden zou blijft :D.
     
    Suir vindt dit leuk.
  5. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Omg. Ik had het ook deze ronde. Precies hetzelfde! Nog nooit bloed gehad voor NOD. Inlegkruisje was idd voldoende.
    Vandaag gewoon dik ongesteld geworden. Echt vreemd!
    Ben jij ook ongi?
     
  6. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik vind het altijd lastig om er iets van te zeggen. Bij mij was elke menstruatie weer anders dan de andere
     
  7. Suir

    Suir Actief lid

    15 jan 2018
    452
    339
    63
    Vrouw
    Ja ik ook ongesteld geworden. Eindelijk!
    Gek dat jij het ook had zeg
     
    Sasja88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina