Lang opblijven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ceetje, 19 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ceetje

    ceetje Nieuw lid

    12 sep 2005
    4
    0
    0
    Filiaalhoudster
    Zeeuwsch-Vlaanderen
    Hallo allemaal,

    Heeft er iemand net als ik last van lang opblijven.
    Normaal ga ik regelmatig laat slapen rond 01.00 uur is geen uitzondering.
    Nu heb ik al gemerkt dat ik dit niet meer moet doen want de ochtendmisselijkheid slaat wel heel erg vroeg toe.
    Als ik rond die tijd dan al in bed lig heb ik er helemaal geen last van.

    Groetjes
     
  2. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Hai ceetje,

    Het zou kunnen dat je tegen die tijd toch wat moe begint te worden en dat je daardoor misselijk wordt. Bij mij sloeg de misselijkheid direct toe als ik moet werd...
    Als je toch graag op wilt blijven helpt het misschien ook om iets te eten (om het uur ofzo).

    Sterkte met je zwangerschap!

    Groetjes Sas
     
  3. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb afgelopen week vooral last dat ik savond er misselijk ben en moet overgeven. Heel raar niet smorgens dus.... het gebeurt als ik de hond ga uitlaten rond een uur of 11. Als ik dus buiten ben. Is dat dus een teken van moeiigheid of zo? ik dacht dat je normaal smorgens misselijk hoorde te zijn. Dat ben ik ook wel maar niet zo extreem als savonds......
     
  4. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    ?Hai mouschy,

    Bij mij was het ook echt van vermoeidheid, lege maag, druk geweest enz. Niet specifiek 's morgens.
    Ik was zelfs 's nachts wel eens misselijk, als ik wakker werd en dus ook een lege maag had.
    Jij ook veel sterkte ermee hoor!

    (je weet het het gaat echt weer over...! ;) )

    Groetjes Sas.
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Ik ben vaak savond misselijk. heb ook pijn in mijn onderbuik. Zou ik zwanger zijn? Aanstaande zaterdag kan ik testen. Normaal heb ik geen last van de menstruatie dus... Ik ben er gewoon zenuwachtig door. Stom he, maar sinds mijn miskraam kan ik gewoon niet wachten totdat ik weer zwanger ben. Groetjes
     
  6. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Hai Jenny,

    Spannend allemaal! Ik hoop echt voor je dat het snel raak is.
    Lastig he, al die verschijnselen, de één kan echt duiden op zwanger zijn en de ander kan net zo goed komen van dat je ongi moet worden. Bij mij duurde het best een tijdje en je wordt er behoorlijk zenuwachtig van. Je weet op het laatst ook niet meer wat je moet voelen.

    In ieder geval veel sterkte en we horen wel van je of 't zo is he?

    Groetjes Sas.
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He sas,
    Bedankt voor je berichtje. Ik ken dit gevoel niet echt behorende bij de menstruatie dus het is echt heel spannend. Moet ook veel plassen enzo. We wachten mar af......
     
  8. mistral

    mistral Lid

    26 sep 2005
    15
    0
    0
    Voor Jenny: en? en? en? en? zwanger???????? Was even benieuwd...sorry hoor haha, zit net te lezen en tis al 7 dagen geleden, je kon zaterdag testen las ik...
     

Deel Deze Pagina