Langzaam oplopende testen, en veel bloedverlies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yasmientje14, 3 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

    Sennie Bekend lid

    5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Mijn kleintje loopt ook sinds begin een kleine week achter in groei. Ik heb icsi gehad dus er veel naast zitten kan haast niet. Maar toch groeit ze steeds goed als je die achterstand zeg maar aanhoud. Ze vertelde me dat de achterstand niet zo zeer uit maakt. Zolang het Kindje dan maar de groei volgt van de meting die ze doen. En bij jou groeit het Kindje dus ik gewoon zijn eigen curve en dat is gewoon goed. Ik zou me er dus ook niet druk om maken elk kind groeit toch zijn eigen curve. Ze houden altijd een gemiddelde aan. ❤❤❤
     
    Yasmientje14 en YasmijnN vinden dit leuk.
  2. Yasmientje14

    Yasmientje14 Fanatiek lid

    10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Een hopelijk laatste update. Dinsdag mooie echo gehad, ze maakte er met pijn en moeite 9 weken van, hoofdje armpjes en benen waren te zien, Alle lof aan de Schenker van het leven!

    Wel nog hematomen te zien.
     
    vrouwvan, Krullennbol, Jajo en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. wish 2b pregnant

    wish 2b pregnant Actief lid

    6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Hoi Yasmientje. Hoe gaat het nu?
    Ik kwam op jouw post terecht omdat ik opzoek ben naar ervaringen van andere vrouwen. Mijn verhaal is dat ik vorige week de 18de licht posi teste. 3 dagen later (afgelopen maandag) was de test al duidelijker. Hcg loopt dus op en ik voel mij 100% zwanger. Maak mij alleen zorgen omdat ik sinds maandag donker en ook helder bloed verlies. Het wordt al minder maar heeft iemand advies voor mij? Ik schat nu bijna 5 weken. Over 2 weken mag ik een echo. Maar ben zo onzeker.
     
  4. Yasmientje14

    Yasmientje14 Fanatiek lid

    10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    hey @wish 2b pregnant , ik heb met 11 weken een goede echo gehad. heb nu ook al enkele weken niet gebloed gelukkig.

    ik bloedde ruim 5 dagen flink ook donker idd maar de testen namen vanaf dag 1 van het bloeden in kleurlijn toe. blijf door tesren en vergelijk ze door ze op 1 foto te zetten. ik wil wel meekijken, ik hoop bij jou ook dat je kleine lekker in je baarmoeder blijft!!

    xx
     
  5. wish 2b pregnant

    wish 2b pregnant Actief lid

    6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    @Yasmientje14
    Bedankt voor je reactie en daarmee je steun. Wat fijn dat je geen bloedverlies hebt. Gelukkig kan ik nu ook zeggen dat het na 5 dagen vanzelf gestopt is. En de testen lopen mooi op. Ik verwacht bij de volgende test een knaller (test om de dag). Ik heb geen pijn (gehad) en ben heerlijk misselijk ;) Dus ik heb al een beter gevoel nu over de zwangerschap. Wel heel erg zenuwachtig als ik de echo krijg 7 sept. Hoop dat ik daarna net als jij kan zeggen dat ik een goede echo heb gehad.
    Nogmaals bedankt voor het reageren en ik wens je een zorgeloze zwangerschap verder :)
     
  6. Yasmientje14

    Yasmientje14 Fanatiek lid

    10 jun 2014
    1.442
    263
    83
  7. wish 2b pregnant

    wish 2b pregnant Actief lid

    6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Vanochtend knaller posi test. Mar maak mij weer zorgen. Nu zojuist toch weer helder bloed verlies. Heel weinig en geen pijn maar toch... Ook ben ik minder moe, niet duizelig en niet echt misselijk. Zelfs geen hoofdpijn meer. Verschrikkelijk onzeker en bang voor een mk :(
     
  8. wish 2b pregnant

    wish 2b pregnant Actief lid

    6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Sorry. Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
     
  9. Yasmientje14

    Yasmientje14 Fanatiek lid

    10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Hey !! Probeer je niet druk te maken, ik had ook paar dagen geen bloedverlies en dan kwam het weer wel elke keer minder heftig
     
  10. wish 2b pregnant

    wish 2b pregnant Actief lid

    6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    O oke dank je Het was 1 veegje helder bloed, nu weer donker en slijmerig. Ik blijf maar positief afwachten tot de echo. Spannend! Maar hoe gaat het nu met jou?
     

Deel Deze Pagina