Lege vruchtzak 8 weken echo :'(

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lana1986, 5 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik heb vaak ook idd last van mijn liezen, en vooral de bovenkant van je liezen aan de linker of rechterkant dat zelfs lopen zeer doet van het doordreunen van je stappen zetten, of over een heuveltje rijden met de auto.
    Heb ik deze keer niet echt gehad, blij dat ik ovulatietesten heb gebruikt om het zeker te weten.

    Spannend zeg!! :)
     
    Lana1986 vindt dit leuk.
  2. Fien25

    Fien25 Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.657
    418
    83
    Haha, het is inderdaad wennen om weer terug te zijn. Vooral de regen heb ik niet gemist;).

    Ik heb vanochtend een testje gedaan, en die was gelukkig helemaal omo wit. Heel erg opgelucht dat al het hcg nu uit m'n lichaam is!

    Gelukkig is sinds zaterdag ook het bloedverlies helemaal opgehouden.

    Ik had vandaag nog de vk aan de lijn. Ze zou nog even contact opnemen na de vakantie hoe het met me ging. Ze dacht dat het bloedverlies van afgelopen week ook van een menstruatie of ei-sprong zou kunnen zijn geweest. Mijn gevoel zegt dat het nog een bloedstolsel was van m'n mk, en m'n lichaam nu schoon is.

    Ik voel me heel erg opgelucht nu. Ik heb het voor mezelf nu kunnen afsluiten. Stiekem hoop ik binnen een paar maanden zwanger te mogen zijn. Maar nu dan wel een geplande zwangerschap:p.

    Hoe is het met jou? Heb je wellicht al een voorgevoel dat het misschien raak is?
     
  3. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Wat fijn dat je test Omo wit was! Snap dat je opgelucht bent, was ik toen ook :).

    En gelukkig is het bloedverlies opgehouden. Hoop dat het inderdaad gewoon dat stolsel was. Die kans is eigenlijk wel het grootst denk ik :). Heb je ook nog naar de gyn gebeld of je eerder terecht kan?

    Leuk dat jullie nu echt voor een kindje gaan!:D Hoop ook dat je snel zwanger bent. Wacht je deze cyclus nog af of gaan jullie gelijk aan de slag? :p

    Hier nog geen tekenen van een eventuele zwangerschap. Weet ook niet zo goed wat m'n gevoel is haha. De vorige keren dat ik zwanger raakte heb ik de innesteling gevoeld (althans, dat denk ik haha), maar nu helemaal niks wat een innesteling had kunnen zijn. Zegt natuurlijk niks, maar toch :p. Aan de andere kant heb ik al ruim een hele week geen migraine (dat is heel wat voor mijn doen en alleen tijdens zwangerschappen migrainevrij), dus dat is wel weer positief. Kortom, het kan alle kanten op :D. Vrijdag ga ik testen trouwens!
     
  4. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
  5. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ja, helaas Omo wit. :(
    Stom lijf af en toe. Snap je toch niets van.
    Hoop dat ik snel ongi word, nu wil ik weer verder ook :)
     
  6. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Ahh, wat jammmer :(. Dikke knuffel! En zolang je niet ongesteld bent is er nog een sprankje hoop... En anders maar snel ongesteld worden zodat je weer verder kunt!
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  7. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ja precies, zo hoorde ik ook iemand vertellen dat je wel een piek in je ovutesten kunt hebben maar geen eisprong.... echt nog nooit van gehoord. Hoop dat dit niet het geval is en ik maar ongesteld ga worden vandaag...
    Hoe voel jij je? Al bepaalde symptomen? :) is het natuurlijk nog wel erg vroeg voor
     
  8. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    O echt? Ook nog nooit van gehoord. Waarom reageert die ovulatietest dan als je ei niet springt? Nou ik hoop eigenlijk dat je alsnog positief test later deze week en anders snel ongesteld wordt!

    Ik heb geen symptomen... Probeer van alles te voelen, maar voel eigenlijk bizar weinig :roflmao:. Vannacht ook nog eens gedroomd dat ik ongesteld werd o_O. Ik heb dus niet veel hoop, maar goed mijn dromen zijn niet bepaald voorspellend en geen symptomen hebben momenteel is niet zo gek. Wachten duurt echt lang...
     
  9. Fien25

    Fien25 Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.657
    418
    83
    Ik heb de gyn niet meer gebeld, omdat het bloedverlies is gestopt. Ik wacht m'n afspraak over 3 weken gewoon af;).

    We zijn niet meteen heel erg bezig met zwanger worden nu, maar we houden het ook niet tegen. Gewoon lekker genieten, en we zien wel wat er gebeurd.

    Voor mijn gevoel is het niet goed om er teveel mee bezig te zijn. Ik wil niet dat het alles gaat beheersen. Maar ben er rustig nu wel weer klaar voor. Ik heb de mk achter me gelaten en afgesloten.

    Intern heb ik op een leuke functie gesolliciteerd, die ik tijdens mijn werk kan uitoefenen. Vandaag gesprek gehad, en over 2 weken hoor ik of ik het geworden ben. Heel spannend, maar ook weer leuk om naar uit te kijken:D.

    Wel of geen symptomen zegt inderdaad helemaal niets. Elke zwangerschap is weer anders hè. Ik hoop op een mooie test vrijdag:p Het zou wel heel mooi nieuws zijn als je meteen weer zwanger bent! Ga voor je duimen;).
     
  10. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Spannend van je sollicitatie! :D Ging het gesprek goed? Ik ga voor de duimen hoor!

    Niet met zwanger worden bezig zijn probeer ik ook, maar mij lukt het niet :roflmao:. Zit te vaak op zp topics door te lezen over zwanger worden waardoor ik ook weer in die gekte word meegesleurd :p. Of als ik symptomen van een naderende eisprong heb wil ik sowieso die kans benutten :rolleyes:. Goed dat jij het wat meer kunt loslaten! Is ook het beste, maar wel lastig. Ik merk bijvoorbeeld dat ik nu wel heel graag wil testen, maar hou me in (heb helaas wel twee testen in de la liggen...). Waarschijnlijk is vrijdag testen al te vroeg, laat staan vandaag al.

    Blij te horen dat je de mk hebt afgesloten. Hopelijk heb je binnenkort een mooie positieve test in handen :).
     
  11. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ennnn helaas ben ik ongesteld geworden, maar ergens ook best blij. Niet om ongesteld te zijn maar witte testen hebben en maar niet ongesteld worden zou ik wel erg vervelend vinden.
    Merk dat deze menstruatie wel heftiger is dan normaal. Misschien toch nog wat restweefsel wat niet helemaal weg was.

    Hoe is het met jou?
     
  12. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    @Vaatdoek: heeft bij jou de menstruatie al doorgezet? Ik ga ook door naar de volgende ronde... Vanmorgen bruinverlies en net met afvegen rood :(. Wel jammer, maar aan de andere kant ook wel fijn dat m'n cyclus in ieder geval niet verstoord is.

    @Fien25: nou, zoals je hierboven hebt kunnen lezen is het deze maand niet raak. Balen, maar op naar de volgende ronde! Ik weet in ieder geval wel dat ik m'n eisprong twee weken terug goed heb aangevoeld :). En ook fijn dat m'n cyclus gelijk op gang is gekomen. Mocht dat stukje weefsel er nog zitten, dan kan dat ook gelijk mee deze menstruatie :p.
     
  13. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    #253 Lana1986, 21 sep 2017
    Laatst bewerkt: 21 sep 2017
    Twee zielen, één gedachte :roflmao:. Heb je net een berichtje gestuurd haha. Ja hier dus ook ongesteld... Ben wel opgelucht dat m'n cyclus normaal is en nu kan m'n baarmoeder zich helemaal schoonmaken.

    Jammer dat je ongesteld bent geworden:( Maar witte testen en niet ongesteld worden is idd niks, dus wat betreft kan je maar beter duidelijkeid hebben.
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  14. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Nou wat grappig zeg! :) hahahaha,

    Bij mij brak het dinsdagmiddag door, eerst bruinverlies en nu een waterval hahaha nou valt mee maar wel wat heftiger dan een normale menstruatie.
    Misschien maar goed nu te weten dat echt alles schoon zou moeten zijn.
    Jij ook netjes op tijd zeg!
     
  15. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Ja wel "fijn" dat je lichaam nu alles opruimt. Zo denk ik er ook maar over... M'n gyn had overigens wel al aangegeven dat de volgende menstruatie wellicht heftiger zou zijn, maar weet niet of hij dat zei ivm restweefsel of dat het altijd zo is na een mk. Moet wel zeggen dat bij mij het bloedverlies sneller begon dan anders... Normaal eerst paar dagen bruinverlies wat geleidelijk toeneemt, maar nu was het vanmorgen bruinverlies en paar uur later rood.

    M'n menstruatie is zeker op tijd! Het is nu 29 dagen geleden dat het eerste bloedverlies begon van de mk en 26 dagen na verlies vruchtzakje. Heb denk ik twee weken terug m'n eisprong goed aangevoeld dan. Hoop wel dat we volgende maand zwanger zijn hoor!! :) Dat wordt weer hard aan het werk haha.
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  16. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik merk wel dat deze wat heftiger is, met name wat meer stolsels. Gelukkig geen grote.

    Op naar ons ei! :) Ga je deze maand starten met ovutesten? ik denk het wel, just in case. :)
     
    Lana1986 vindt dit leuk.
  17. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Wel vervelend die stolsels! Gelukkig niet zo erg als bij een mk, maar toch... Hier staat de kraan nog maar voor een klein stukje open. Zal morgen wel helemaal open staan:roflmao:.

    Op naar ons ei inderdaad! We lopen nu wel redelijk gelijk :). Ik ga inderdaad starten met ovutesten. Ik heb er nog een paar liggen van de Action, dus zal er een doosje bijhalen en hopelijk vind ik m'n eisprong snel :D. Ik vind het wel een fijn idee als ik de piek eenmaal heb gevonden... Afgelopen maand wist ik vrij zeker dat m'n ei was geweest, maar toch bleef er ergens lichte twijfel. Deze maand wil ik dat niet :p.

    Wanneer start je ongeveer met testen? Na je menstruatie ofzo?
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  18. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik denk dat ik op dag 8 start. Meestal heb ik mijn ei tussen de 13e en 15e dag ongeveer. Omdat ik ‘m echt echt echt niet wil missen start ik maar wat eerder ;)

    Hopelijk nu weer een ‘normale’ cyclus en een ei wat bevrucht wordt en zich nu goed gaat ontwikkelen en innestelen :D
     
    Lana1986 vindt dit leuk.
  19. Fien25

    Fien25 Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.657
    418
    83
    @Lana1986 ; balen dat je ongesteld bent geworden:(. Maar mocht je nog zorgen hebben over het restweefsel, heb je grote kans dat je na je menstruatie nu helemaal schoon bent. En je hebt gelijk al een regelmatige cyclus, hoe fijn is dat! En je weet dat je lichaam nog steeds het zelfde werkt, en je je ei-sprong gewoon aanvoelt. Koppie op, en volgende ronde beter! Dan gewoon voor 2 streepjes!;)

    @Vaatdoek ; stiekem lees ik al je posts mee. Jij ook sterkte met het feit dat je ongesteld bent geworden. Gelukkig weet je wel waar je nu aan toe bent. Niet ongesteld worden en witte testen is ook niet fijn. Hopelijk is je cyclus nu weer normaal. Hoeveel dagen heeft er bij mk en menstruatie gezeten?

    Hier voorlopig geen ei in zicht. Voor mijn gevoel duurt het nog wel een weekje. Ik merk het altijd aan het vruchtbare slijm, en dat heb ik nog niet gespot.

    Morgen weer de eerste dag werken na mijn ziekmelding en vakantie. Ik hoorde al geruchten dat men dacht dat ik zwanger was, omdat ik al een tijdje niet op werk was verschenen. Hopelijk niet al te veel vragen, maar denk dat het wel meevalt. Wordt vannacht weer een vroegertje, haha.
     
  20. Fien25

    Fien25 Fanatiek lid

    10 okt 2011
    1.657
    418
    83
    Hier trouwens vandaag ook ongesteld geworden! Echt een stukje opluchting! Mijn cyclus was voorheen altijd rond de 29 dagen, en nu dus weer! Heel fijn dat m’n lichaam gewoon werkt zoals het moet. Maar naar mijn gevoel heb ik geen ei-sprong gehad. Maar dat schijnt normaal te zijn, en ook voor te komen.

    Hoe sterk is je lichaam dan eigenlijk hè, dat het zichzelf zo snel weer kan re-setten. Ik voel me stiekem heel erg opgelucht.
     
    Lana1986 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina