Is dit nu een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door kellyserne, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellyserne

    kellyserne Nieuw lid

    28 jul 2007
    3
    0
    0
    lieve allemaal,
    denk ook dat ik miskraam heb gehad, we wonen "helemaal"in spanje dus schrijf ik lekker van me af op dit forum, weet niet presies me cyclus maar toen ik na 30 dgn niet ongesteld was geworden test gedaan die was net iets lichter als de eerste maar toch zwanger, al voelde ik helemaal niks we waren superblij, omdat ik me helemaal niet zwanger voelde (en bij mijn andere twee meiden giga) dacht ik a dat het niet echt lekker ging test gedaan en het rose was al minder. eergisteren (39dgn niet ongesteld) weer een andere gedaan en daar niet zwanger? we hadden heel veel vraagtekens. toen werd ik gisteren ongesteld eerst bruin daarna heel erg (normaal heb ik amper last) slechte nacht gehad ik plastte zelfs een beetje bloed en ook stolsels, nu heb ik naast bloed/stolsel verlies super buikpijn en een leeg gevoel, we balen ontzettend maar wat we helemaal niet meer weten is wanneer kan ik nu zien of ik evt weerzwanger word?(weet totaal niet hoeveel cyclusdagen ik heb en denk dat ik het gem maar moet nemen) word ik echt pas na 4 tot 6 wkn weer ongesteld? nou goed hoop wa van jullie te horen het schrijven doet me wl goed groetjes nicole uit het "verre" spanje
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je hebt deze vraag ook gesteld aan de verloskundige. Dubbel posten is niet toegestaan.

    Kwebbel
     

Deel Deze Pagina