leidinggevenden om tips gevraagd!

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door LolaBloem, 7 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Ja ik heb ook afgesproken nu thuis dat ik ga stoppen daar. Ik denk dat ik maar poetshulp ga doen.. word ik gegarandeerd aangenomen en heb ik zekerheid. Morgen bellen.
     
  2. Naimaa

    Naimaa Actief lid

    7 aug 2013
    216
    144
    43
    Wat ben jij kalm en beleefd gebleven zeg. Had haar bij de haren gepakt ben haar schoothondje niet..

    Schrijf een klachtenbrief en post die overal...
     
  3. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.185
    2.388
    113
    Zo dat idee constructieve oplossing.
    Zal ik m'n kinderen ook zo leren
     
  4. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Werk(te) je soms bij de Kruidvat.

    Ooit mijn vast baan opgegeven om bij Kruidvat filiaalmanager te worden. Maar nog geen 2 weken in dienst heb ik in de ochtend gebeld met de mededeling Ik kom niet meer, ik neem per direct ontslag. Zij was zo vreselijk, niet te doen.
    Elke dag expres iedereen onbetaald ruim een uur laten overwerken. Ze verzon ter plekke extra karweitjes. Onreeele tijdsplanningen maken.

    De volgende dag had ik een leuke baan in de horeca en ik kreeg een hele leuke zomer met lieve collega’s.
     
  5. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Echt waar? Vreselijk! Ik zat er vandaag nog aan te denken hoeveel werkgevers uren stelen eigenlijk. Mijn man en ik zijn zoveel uren misgelopen. Mijn eerste werkgever heeft mij ook bedonderd met 16 uur niet te willen uitbetalen, nu nog niet. Ze reageert nergens op.

    Nee ik werkte niet bij de kruidvat. Ik mag de naam niet noemen omdat ik anders problemen kan krijgen met de firma. we kunnen wel prive berichten als je wil

    liefs
     

Deel Deze Pagina