Wie kan mij helpen ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo Allemaal,

    Ik heb een hele tijd het idee dat er iets in mijn buikje zit, ik heb eerder zwangerschapstesten gedaan, ( 2 keer ) maar deze waren negatief.
    Bij de laatste test had ik me er bij neer gelegd, maar ik vind het toch raar, dat ik zwangerschapsverschijnselen heb. B.v.b. metaalsmaakje, steekjes / krampjes in mijn buik, het viel mensen zelfs op dat mijn borsten groter waren, er zitten meer kliertjes op mijn tepels, ben vaak misselijk, moet vaker plassen, en zo nog veel meer. Nu heb ik zelfs een dikker buikje dan normaal. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik dikker werd, maar het echt alleen mijn buik en ook onderaan. Ik heb wel twee keer menstruatie gehad en ik slik de pil.

    Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt, of kan iemand mij helpen, want ik snap het niet meer.

    Alvast bedankt voor jullie hulp !!!!![/img]
     
  2. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik zou je adviseren om eens langs te gaan bij je huisarts en vragen of hij een bloed test wil doen, om te zien of je zwanger bent, als die ook negatief is, weet je zeker dat hetiets anders moet zijn.

    Succes hou ons op de hoogte!
     
  3. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    Denk ook dat een bezoek aan de huisats een gioede optie is... Vertel je "probleem'en huij zal er vast wel wat mee doen. succes!!!
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik zou zo vlug mogelijk contact opnemen met de huisarts.
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Als ik jou was zou ik ook maar even naar de dokter gaan.
    Als je zwanger wil worden kun je jezelf die dingen ook aanpraten.
    Niet dat je je niet zo voelt hoor maar je moet er een beetje mee uitkijken.
    Misschien ben je wel zwanger maar die kans is denk ik klein als je nog wel menstrueerde en de pil slikt.

    Dat wat je geschreven had komt me erg bekent voor.
    Ik was vorig jaar december telkens misselijk.
    De dokter heeft een inwendig onderzoek gedaan maar daar kwam uit dat ik niet zwanger was in combinatie met een test legde ik me daar bij neer.
    in de weken die daarop volgden groeiden mijn borsten kreeg ik een dikker hoofd en begon vocht vast te houden.
    Mijn buikje groeide en kreeg last van brandend maagzuur.
    Allemaal dingen die ik ook had bij mijn eerste zwangerschap.
    Maar alle testen bleven negatief.
    Toen ik op een gegeven ogenblik zelfs borst voeding kreeg dacht ik nou moet ik wel zwanger zijn.
    dokter heeft me onderzocht en ze dacht dat ik minimaal 16 weken zwanger moest zijn want volgens haar zat mijn baarmoeder al onder mijn navel.
    Heb toen een echo gehad en er viel niks te zien ja een zwart beeld.
    Mijn baarmoeder was zelfs de normale grootte maar het voelde wel alsof hij vrij hoog stond.

    Wat ik hier mee wil zeggen is dat je jezelf helemaal gek kan maken.
    En jezelf zwanger kunt praten.
    Ik heb mijn gyn gevraagd of ik dan schijnzwanger was gezien dat ik zelfs borstvoeding had en nog steeds heb.
    Het enige antwoord dat ik kreeg was dat schijnzwanger niet zwanger betekende maar goed daar heb je natuurlijk niet zoveel aan.


    Dus ik zou er wel even naar laten kijken door de huisarts, en misschien houden die verschijnselen dan vanzelf op.

    Groetjes Jolanda
     

Deel Deze Pagina