niet ademhalen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kaboutertje, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

    kaboutertje VIP lid

    10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wie herkent dit?

    s Avonds ga ik nog weleens kijken bij onze meid. En dan valt me elke keer op, dat ze normaal ademt en dan opeens stopt ze voor 10 seconden met ademen.

    Ik dacht dat dat alleen bij baby's was. Maar tot welke leeftijd gaat dat door? Dacht dat dat alleen het eerste jaar zo was.
     
  2. hironobesh

    hironobesh Bekend lid

    14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hai,

    Dit merk ik bij Sanne ook wel eens. Volgens mij slapen ze dan erg diep. Vind het soms wel een beetje eng hoor.
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Snurkt ze ook een beetje? Een vriendin van mij had dat ook met haar zoontje, die stopte soms met ademhalen en snurkte ook wat. Ze is er mee naar de KNO-arts gegaan en die heeft zijn amandelen geknipt en sindsdien is het over.
    Ik zou het toch even aan de huisarts vragen hoe lang normaal is. Let maar eens op je eigen ademhaling als je 's avonds op de bank t.v. ligt te kijken, dan kun je ook heel lang gewoon niet ademhalen.
     
  4. kaboutertje

    kaboutertje VIP lid

    10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja ze snurkt ook een beetje. En ze heeft al vanaf haar geboorte dat ik elke dag haar neusje schoon moet maken. ( navraag bij vriendinnen, blijkt dat hun kleintjes dat niet hebben)
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Dan zou ik toch een verwijsbrief voor de kno-arts vragen aan je huisarts. Er zijn vast goede huisartsen hoor, maar de helft kijkt nooit echt goed, ieder zijn vak denk ik altijd maar. Wie weet is het wel wat anders, maar het klinkt een beetje hetzelfde als bij het zoontje van die vriendin van mij. Nadat zijn amandelen waren geknipt werd hij ook veel uitgeruster wakker, kreeg gewoon meer zuurstof/lucht binnen en sliep rustiger. Maar ja, nogmaals, ik ben geen arts, dus het zou zo wat anders kunnen zijn waar een andere oplossing voor is.
     
  6. kaboutertje

    kaboutertje VIP lid

    10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik ga eens vragen wanneer dat niet-ademhalen over moet zijn.

    En dan kaart ik het gelijk aan.

    Bedankt
     
  7. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    mm geen idee...denk inderdaad dat wat hironobesh zegt...
    weet wel dat t dan apneu heet

    misschien kan je ff googlen op baby en apneu en staar er meer over?

    denk niet dat je je zorgen moet maken hoor, mijn zoontje kan als hij diep slaapt heel oppervlakkig ademhalen...misschien is dta net zoiets?
     

Deel Deze Pagina