Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Je hebt wel gelijk stier. Dit is anders en niet hetzelfde pad. Dus ik moet stoppen met vergelijken. Ik denk dat dat al wat rust geeft!

    Hoe snel krijg je trouwens bijwerkingen van die pilletjes. Voel me enorm melancholisch ofzo. Rare term voor een emotie maar het denkt de lading het best. Niet echt verdrietig, maar zo... tja....Hahaha...

    En sorry voor alle spelfouten in het vorige stukje, de haast van het typen vrees ik.
     
    Stier86 vindt dit leuk.
  2. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Reageer later maar @Dreamygirl wij hebben idd weer dat donirregister gebeuren aangevraagd. Je bent weer opnieuw zwanger en je moet dus 'aangeven' dat hrt van een onbekrnde donor is.
     
  3. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik vond clomid vreselijk, kreeg er een soort van overgangsklachten van.

    Ik snap wat je bedoelt nu Laura, je had graag gewoon goed gestart. Zonder gedonder in of aan je lijf. Je hebt altijd goede cyclussen gehad? Maar een goede cyclus betekent niet automatisch een goed ei helaas. Ik vind het sowieso wel bijzonder dat ze direct met hormonen starten. Ergens is dat wel fijn, ik bedoel, heel veel ziekenhuizen laten je maanden proberen en pas dán starten ze met hormonen oid.
    Hoop gewoon dat het wat doet met je!

    Ja ik hou mezelf zeker in de gaten :)
    Ik voel me alleen vreselijk over mijn lijf. Voel me dik en vatsig. Ik weet ergens dat dat niet zo is. Dát is ook vooral mijn probleem zeg maar. Mijn extreme onzekerheid en gewoon géén zelfbeeld hebben. Of heel negatief. Ik was ineens 2 kg aangekomen. Terwijl ik juist 2 weken geleden onder de 60 zat! Nu weer 62. Hormonenkwestie denk ik. Maar ik voel me er zo klote onder dat ik dus vanavond al ga starten met opbouwen sporten. Ben benieuwd hoe het me bevalt..
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik moet zeggen dat ik er wel last van heb inderdaad. Enorm duizelig en hartkloppingen
     
  5. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Straks heb je een super ei! Of 2 :p Wanneer moet je weer voor een echo?
     
  6. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O woensdag lees ik. En ik lees dat de dosering iedere dag anders is. Wat raar. Ik moest vroeger echt 50 mg slikken voor zoveel dagen. Dat een paar cyclussen. Toen verhoogd naar 100mg. Toen verhoogd naar 150mg. Maar niet in 1 cyclus andere mg's. Maar daar zullen ze wel een reden voor hebben denk ik.
    Als het maar niet teveel geforceerd wordt, dat stuit altijd beetje tegen mijn gevoel in. Men kan het medisch gebeuren vaak niet forceren denk ik dan. Maar hoop echt dat het wel helpt bij je hoor!
     
  7. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik begon natuurlijk pas op cd 15. Natuurlijk nog geen enkel ei, terwijl normaal dan de eisprong zelfs geweest zou zijn.
    Daarom meteen 100 erop denk ik, om de boel even op gang te helpen. De 50 is denk ik om te zorgen dat t niet al te veel wordt voor controle.
     
  8. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja snap het ja. Voel je nog niks verder aan je buik?
    Ik voel mijn eisprong heel goed en voel ook dat mijn baarmoedermond open staat. Lekkere smerige details hahahaha.
     
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Nee, maar een eisprong verwacht ik ook niet. Nu 2 dagen 100 geslikt, en eergisteren was er niets te zien. In 2 dagen kan een ei geen 20 mm groeien..hahaha...
    Verder voel ik van allerlei activiteit in mijn buik. Maar geen idee dus wat dat nu betekent!
     
  10. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O nee das waar. Zo snel gaat de tijd nou ook weer niet haha!
     
  11. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

  12. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Blegh.
    Nu wel follikels te zien. Maar een heleboel en allemaal 5 mm. Geen een groeit door. De dok denkt dus dat clomid niet aanslaat.
    Straks om half 3 terugbellen. De kans bestaan dat ze direct over willen op menopur/puregon of gonal-f...
    Dat hoor ik zo...
     
  13. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Lalalaura he meis was vervelend allemaal zeg... Zo balen dat poging 1 direct met medicijnen start. Maar is dat standaard bij jullie zks? Bij ons zijn de 1e 6 behandelingen in eigen cyclus en daarna pas medicatie te zijn op voorhand al medische gegevens bekend zijn mbt cyclus ed.

    Wat hebben ze gezegt om 14.30?
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Het was de bedoeling in een natuurlijke cyclus te starten. Maar toen zag de dokter dat er geen enkele groei was en mijn hormoonwaarden veeeeel te laag bleven. Ben 2x terug geweest, pas toen besloten alsnog clomid te geven.

    Het verhaal krijgt nu weer een andere wending. Moest dus net terugbellen en uit de bloedwaarden bleek dat ik wel reageerde op de hormonen. Het is nu dus afwachten. Ze legden uit dat er toch in de loop van deze dagen 1 of meer dominante follikels naar voren zouden gaan komen. Geeeen idee hoe ze dat zo weten Maar ik geloof ze maar.
    Hoef geen hormonen meer, ook geen clomid. Dat laatste vind ik raar. Zou mijn lijf het vanaf nu dan wel overnemen?
    Vrijdag terug...
     
  15. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Lalalaura spannend zeg...

    @hier drukke en lange dgn op 't werk en ben 's avonds echt zooo moe en dan helaas ook kotsmisselijk... Maar heb 't iig niet meer de hele dag. Ik voel sinds een week zo nu en dan een plopje zo bijzonder weer en eergisteren voor 't eerst het hartje gehoord bij de VK! Doptone ging erop en hup direct hartslag te horen en kleine schopte er tegenaan haha... 29/03 hebben we de geslachtsbepaling.
    Wat denken jullie meiden? Jongen of meid? Haha...
     
  16. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    @Dreamygirl ik denk een meisje! Wat denk je zelf?
    Wanneer begon bij jou de vermoeidheid? Mijn vrouw is nu 8 dagen na de 2de iui extreem moe zoals in de eerste weken van de eerste zwangerschap. Maar het lijkt me zo vroeg...
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  17. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 zeg nooit nooit he. Ik had deze zwangerschao al heel vroeg last van maagzuur... ruim voor ik mocht testen al. T lichaam kent t nu he.

    @Dreamygirl ik ga ook voor een meisje. Wat denk je zelf? Balen dat je je nog steeds niet helemaal lekker voelt :(
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  18. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Dit wordt irritant nu. Nog steeds geen dominant ei op de echo te zien. Alles blijft klein. Weer bloed geprikt, 12:00 terugbellen. Als mijn hormoonwaarden nog steeds stijgen moet ik gewoon wachten. Anders....? (Geen idee.. )
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  19. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #579 Dreamygirl, 16 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2018
    @Stier86 alles kan idd. Ik weet dat wij dat weekje in Friesland waren toen en ik had toen 2 dgn diaree en verder geen bijzonderheden. Vanaf week 6 werd ik echt heel erg moe...

    @denanja ja 't is balen maar allang blij dat 't steeds minder word..hoe gaat 't bij jullie en met de kids?

    @Lalalaura he wat balen zeg... En gewoon een cyclus afwachten en zien wat er dan groeit?

    @vliegje wat vervelend dat je zo' n negatief zelfbeeld hebt en jezelf dik ed vind terwijl als ik je op foto's zie en je gewicht hoor ben je 25kg lichter dan mij ahum... Ik vind je er iig goed en slank uit zien hoor! Maar ja 't is jou zelfbeeld!

    Na m'n Zwangerschap ga ik ook aan de bak en nu accepteren dat ik dikker word. M'n heupen en bovenbenen worden al dikker incl cellulitis bah... Vind dat best moeilijk maar tis voor een goed doel!

    Heb vanmorgen een foto gemaakt en daar lijk ik van de zijkant niet zo dik haha.. Zal 'm ff uploaden..

    Oh en trouwens ik denk zelf een meisje en iedereen om mij heen incl m'n vrouw denkt een jongen...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mooi buikje! Hoever ben je nu??
    En ik denk ook een meisje :)
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina