Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    15 wkn morgen.. Gaat zoveel sneller als bij de 1e de groei van m'n buik..
     
  2. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Deze cyclus is t klaar. Dit gaat niet meer werken zo zegt de dok die dienst had (dat gevoel kan ik niet anders dan delen) Dinsdag hoor ik verder. Dan is mijn eigen dok er weer...
     
  3. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Dreamygirl hier gaat alles wel goed, al is tygo momenteel weer ziek, koorts en verkouden zo sneu. maar hij lijkt er niet heel veel last van te hebben is gelukkig ook nog best vrolijk tussendoor.

    vanmiddag eens geprobeert offie misschien over zn koemelkallergie heen was maar dat was duidelijk niet het geval... na het eten hele tijd gehuild zo zielig :( gaan we voorlopig ook maar niet meer proberen.

    nu nachtdienst dus tijd om te reageren haha vind het heel leuk 2 kids maar vind het ook best druk hoor ben blij als tygo straks wat ouders is, tess kan niet wachten om met hem te spelen.
    ik krijg helaas weer last van mn pols dus ga maar weer naar de orthopeet.
    verder midweek center parcs geweest wat heerlijk was en natuurlijk veel te snel ging.

    en weet niet of ik het hier al gemeld had maar hebben ook een huis gekocht. aankomende week komt ons huis op funda :) donderdag hebben ze fotos gemaakt. dus krijgen nu spannende tijd :). maar vooral ook poets tijd haha huis schoonhouden tijd. maar de helft van tess dr speelgoed heb ik al niet meer terug gezet na donderdag haha en weetje ze mist het niet eens denk ik. veel te veel heeft ze dus dat gaan we als we gaan verhuizen ook allemaal opruimen :).
    nou nog 3 u werken en dan lekker slapen :) was om 6,15 wakker vanmorgen dus ben zo 24u wakker en dat is toch wel zwaar ook omdat ik de hele dag alleen ben geweest met de 2 kids. maja dat is het leven van een werkende moeder he ;)
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  4. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  5. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    De refletiekonininging en poging 0.


    Iedere persoon op deze aardbol heeft kenmerken. Logisch. De een iets meer van het een, de ander iets meer van het ander. Ook logisch.


    Ik ben gezegend (vervloekt) met een heleboel enorm tegenstrijdige eigenschappen met daarbovenop een flinke toef zelfreflectie. En... Eerlijk gezegd, is dat niet heel praktisch.


    Simpeler uitgelegd. Ik doe continu domme dingen. Dat heb ik door, ook als anderen me er niet op wijzen. Vervolgens ben ik in staat te begrijpen hoe dat komt en weet ik wat ik anders had moeten doen. Maar, daar komt ie: Dat doe ik niet.


    Oké. Dit hele zelfbeklag gecombineerd met poging 0.1.

    Allereerst haat ik mezelf omdat ik dit helemaal uitschrijf en de intentie heb dit te delen. Maar mijn drang naar aandacht is groter dan mijn eigenwaarde. In ieder geval probeer ik mooie zinnen te maken. Dat compenseert hopelijk iets.


    Zoals in het vorige stukje tekst genoemd doet mijn lijf een tikkeltje ingewikkeld. Mijn follikels willen niet groeien. Er zaten er 7, na een portie clomid. Maar allemaal niet groter dan 5mm. De hormoonwaarden waren wel gestegen dus afwachten was het advies. Daarna volgde een drastische ondergang van het rijk der eieren...Hormoonwaarden waren gehalveerd en de kleine eieren waren gezellig thee aan het drinken met elkaar. Fijn, heel fijn.


    Deze ronde, want eigenlijk ronde 1 had moeten zijn is ronde 0 geworden.

    Daarom vind ik mezelf heel zielig. Echt heel zielig.


    En nu ontstaat er een probleem. Want ik vind mezelf ook een verwend nest. We hebben al zo’n heerlijke lieve kleine donderstraal. Sommige mensen hebben niets en ik wil meer. Lekker dan, dat maakt je een leuk mens...


    Het voelt alsof ik het recht nu niet meer heb om rete bang te zijn. Om boos te zijn op mijn mislukte lijf. Ik heb immers alleen maar dingen te winnen. We zijn al winnaar. We hebben onze kleine man.


    Dit is extra en dat weet ik, maar dat voel ik niet. Het voelt eigenlijk gewoon alleen maar extra kut. Extra kut dat het nog een keer zo moeilijk gaat. Als het al gaat. Want dat weten we pas achteraf. Nu is het gewoon alleen maar moeilijk.
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  6. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    @Lalalaura allereerst: je hebt geen drang naar aandacht en dat je hier over post zegt niets over het dan wel of niet hebben van eigenwaarde. Dit is niet voor niets een forum, daar kun je dit soort dingen juist kwijt. Ten tweede: jullie hebben de wens voor 2 kinderen. Je hebt 1 kind. dat betekent dat jullie je wens nog niet vervuld hebben. 1+1=2 is hier duidelijk van toepassing. Die wens voor een tweede doet niets af aan jouw liefde voor S en je dankbaarheid dat hij nu in jullie leven is. Je zegt toch ook niet tegen een ouder die een kind verloren is "kijk eens wat een lief en mooi ander kind je nog hebt, hou je daar dan niet van? Gedraag je niet zo verwend" (situaties zijn natuurlijk anders maar je snapt het principe). Ik klink misschien een beetje streng maar hopelijk reset dit je gevoelens en gedachten een beetje. Sterkte!
     
  7. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Je klinkt eigenlijk helemaal niet streng! Je bent juist heel lief. Thuis loopt het een beetje stroef eigenlijk nu. Vrouwlief vind dat ik er in blijf hangen. Ik vind dat eigenlijk ook wel, haha, maar ik wil niet dat ze er iets van zegt...
    Haha Wordt moe van mezelf
     
  8. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Dat is lastig inderdaad. Jullie gaan er allebei anders mee om. Het gaat nu om jouw lijf dat niet functioneert zoals je zou willen. Dat is hartstikke frustrerend. Heeft tijd nodig.
     
  9. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Zo, nu ik even klagen haha. Nou ja klagen, meer mijn teleurstelling uiten. Helaas ook deze tweede poging niet zwanger. We hadden er een goed gevoel over. Mijn vrouw dacht ook wat innestelingsbloed te hebben. Blijkbaar heeft het toch niet doorgezet. We zijn ook gewoon verwend met het eerste traject, toen 2 vd 3 pogingen zwanger. En nu dus twee keer niet. We weten dat het niets zegt maar toch ga je vergelijken en heb je bepaalde verwachtingen. Dus we balen nu even.
     
  10. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Het is wel een beetje een dag van uitersten zo. Vanmorgen gehoord dat ons bod op ons droomhuis is geaccepteerd :)
     
    Kash vindt dit leuk.
  11. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Jeetje! Dat zijn inderdaad enorme uitersten!
    Kut en sterkte voor A. Super gefeliciteerd voor B!!
     
  12. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Bedankt!
     
  13. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.682
    3.222
    113
    Jammer dat het deze keer niet gelukt is Laura en Stier! Het is heel logisch dat daar allerlei heftige emoties bij komen kijken, en die mag je allemaal gewoon voelen en uiten, vraag is dan alleen nog op welke manier je dat het beste kunt doen. Natuurlijk ben je dankbaar voor de eerste maar je gaat ook niet voor de lol naar het ziekenhuis, dan hoop je toch dat het iets oplevert. Succes hoor!


    Hier gaat het afgezien van een licht buikgriepje en talloze valpartijen eigenlijk wel goed, gelukkig! Zo fantastisch dat ze steeds meer kan communiceren :)
     
    Stier86 vindt dit leuk.
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik denk dat iemand het ziekenhuis verteld heeft dat ik wel van een achtbaan hou...Jeetje... up-down-up-down-up.... Vandaag weer met het ziekenhuis gebeld. De beslissing om voor nu te stoppen was gemaakt door een van de andere artsen. Maar mijn “eigen” dokter was het daar dus niet mee eens. Ze verwacht niet dat ik nu ongesteld ga worden, gezien het gegeven dat er niet echt iets op gang kwam. Dus zei zei: we moeten of heel lang wachten, of toch iets gaan beïnvloeden. Dan kunnen we net zo goed doorstimuleren. Donderdag dus terug en opnieuw aan de hormonen...Poging 0, wordt weer poging 1...
     
  15. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    O en had de update hier nog niet neergezet...
    Serieus. Ik moet een soap gaan opnemen. Poging 1 wordt toch weer wel poging 0. Begin er zelfs de humor van in te zien
    Bij de echo bleek mijn baarmoederslijmvlies al te dik te zijn. Doorpakken kan toch maar niet. Nu met duphaston mijn menstruatie opwekken en dan een nieuwe cyclus opstarten met 100 Mg of 150 Mg clomid (afhankelijk van het echobeeld dan)

    Moet je eens proberen die goedjes te verkrijgen in Nederland met een Belgisch recept. Handgeschreven, wat eigenlijk niet meer mag in NL Gedoe...De duphaston is gelukt bij een apotheek in een ander plaatsje. De clomid mogen openbare apotheken blijkbaar niet zomaar meer meegeven. Uiteindelijk mijn zorgverzekering gebeld en via hen heb ik t nu bij de gekoppelde online apotheek besteld. Jeeeee....
    Hoe groot is de kans dat mijn vrouw en ik allebei zulke brokkenpiloten zijn?!
     
  16. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoe is het nu Laura? Al menstruatie in zicht?

    Hier weer drukke dagen gehad. Gister feestje gehad, kindjes naar vrienden van ons. Novi heeft inmiddels de waterpokken gehad en Reva heeft ze nu (yeahhhh..... pffff).
    Slapen doen we nog steeds heel weinig (4 uur op een nacht hooguit).
    Vanavond oefenen in mijn nieuwe bandje. Dianta gaat mee. Even mama time. Mijn vader blijft bij de kids, als ze hopelijk gaan slapen.

    Hoe is hier verder allemaal??
     
  17. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Oef! Pittig 4 uur slaap is echt veeeeel te weinig!

    En nee, nog niet ongesteld...Maar is ook niet “de planning”... Je slikt eerst een aantal dagen die duphaston en pas als je daar mee stopt wordt je na een paar dagen ongesteld. Zit vandaag op dag 5 van de 8...
     
  18. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

    Hier gaat alles nog goed vandaag 33 weken alweer gaat heel hard nu zijn echt aan het aftellen. Haha.

    Hebben nu nog 2x cursus samen bevallen en 11 april hebben we cursus Baby taal :) heb er zin in.

    Xxx
     
    Kash, Dreamygirl en Vulpen vinden dit leuk.
  19. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi.meiden,

    @Lalalaura jeetje wat een gedoe zeg.. Over een paar dgn je menstruatie laten starten dus en dan hopelijk kleine 2wkn later een mooi ei!

    @vliegje phoe 4uur slaap per nacht is echt niet best... Hoe functioneren jullie joh,? Al bij de psycholoog geweest?

    @Veertjuh och 't gaat echt snel ja 33wkn!! Have fun met de laatste cursusdagen!

    Hoe gaat 't met de andere meiden?

    Wij weten inmiddels wat 't gaat worden!!
    We krijgen een JONGEN!

    Ik dacht echt een meid joh dus moest ff schakelen maar jeetje hoe mooi een koningspaar straks!! Dat ik ooit nog blij van een piemeltje zou worden haha...

    Morgen lekker naar 't Land van Bartje!
    Fijne paasdagen iedereen!!
     
    Kash, denanja, aicirtap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.682
    3.222
    113
    4 uur slaap per nacht! Heeft de zomertijd daar nog wat verbetering in gebracht? Ik had daar stille hoop op maar Papiertje werd gewoon om kwart over zes (nieuwe tijd dus) wakker...

    Had je een extra echo Dreamygirl, om het geslacht te bepalen? Kan me voorstellen dat het even schakelen is als je denkt dat het een meisje is, haha.

    Leuk dat je een babytaal-workshop hebt Veertjuh! Heeft ons wel geholpen, net wat meer houvast om te snappen wat er allemaal met je baby aan de hand kan zijn.

    Pas op kraambezoek geweest bij twee baby'tjes van 2,5 maand, wat ontzettend klein! Ben elke dag nog blij dat Papiertje nu al zo veel groter is, ze snapt ineens ook echt zo ongeveer álles wat je zegt. Dus je moet heel erg oppassen met hoe je dingen zegt, want als je haar een vraag stelt, is het antwoord steevast: 'Neeee!' :D Dus kan beter vriendelijk commanderen denk ik.
     

Deel Deze Pagina