Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Haha ja...Vrees dat jullie gelijk hebben...ik denk dat ik dan eerst nog een paar cursussen zelfbeheersing moet volgen...
     
  2. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Omg. Kwam er net achter dat Jody is net zo erg is als ik. Nee.. Erger...
    Gisteren kwam ik er achter dat ik me mistelt had, en op 10 dpo had getest i.p.v. 11 dpo. De test is dan maar 53 procent betrouwbaar. Ik had nog steeds zo iets van: ok, heb t wel afgeleerd, wacht hoe dan ook wel tot vrijdag de bloedtest is.
    Heeft Jo gewoon zo’n veel te dure clearblue gekocht voor morgenochtend... Hahahaha... En dan dacht ik vreselijk hopeloos te zijn!
     
    Kash vindt dit leuk.
  3. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hahaha nou succes Laura! Hoop op goed nieuws.
    Maar je moet inderdaad oppassen dat je je niet té gek maakt. Maar het loslaten is bijna on onmogelijk. Iedere vrouw die zwanger wil worden heeft dat ongeduld dus het is volkomen normaal
     
  4. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Novi slaapt stukken beter! Plots toen we hadden besloten radicaal te stoppen met de nachtflessen is madam gaan doorslapen. Nou ja, 3 nachtjes en toen een nacht een uurtje gehuild maar daar zijn we doorheen gegaan. Getroost en teruggelegd en zo een uur en toen sliep ze weer. Toen weer paar nachten doorgeslapen en toen een 2e keer spoken. En nu gaat het al een week goed (klopt af!). Wel zijn de kids tegenwoordig vroeg wakker. Reva staat soms half 7 al aan ons bed pff. Maar ja. Dan hebben we wel een ruk kunnen maken. Ik ben nu veel met die foto’s bezig dus laat op bed en mijn wekker gaat rond half 6 op werkdagen dus uiteindelijk nog korte nachtjes maar dat ligt dit keer niet aan de kids haha.
     
  5. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Niet zwanger hoor. Had het ook echt niet meer verwacht. Hoop dat ik nu snel ongesteld wordt... “Dan is t maar gedaan”
     
  6. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ahh dikke knuf!
     
  7. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Wat balen zeg! Hopelijk nu inderdaad snel ongesteld worden en door.
     
  8. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ha meis, mocht je echt willen dat Reva overdag luiervrij word dan zal je net als met de fles van Novi radicaal moeten stoppen met het omdoen van luiers. Uiteraard vind Reva 't wel best als die luier weer omgaat, dan piest ze daar gerust in. Maar als ze op 't potje kan plassen op 't moment dat jij haar daar opzet of nog mooier als ze dan zelf aangeeft te moeten plassen zou je de luier eigenlijk af moeten laten omdat het anders heel verwarrend werkt voor haar. De ene x wilt mama dat ik m'n plas ophoud en op 't potje en de andere x mag ik 't gewoon laten gaan...
    Hier hebben we A gezegt en dus geen luier meer om behalve tijdens 't slapen omdat dat later pas volgt. Het poep probleem lijkt opgelost want heb Roosvicee Laxo gegeven waardoor d'r ontlasting zacht werd en ze niet meer kon ophouden. Resultaat per ongeluk op de wc gepoept en toen ze ervaarde dit doet geen pijn meer poept ze nu vaker op 't potje en de wc!! Trots!!
     
    Kash en denanja vinden dit leuk.
  9. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Wat balen meis pff... Idd hup ongi worden en door!!!
     
  10. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @denanja wat fijn de bevestiging van de koemelkallergie. Das niet leuk natuurlijk maar wel fijn als je dan echt weet wat 't is... Ik had 't als kind ook en blij dat Sara 't bespaard is gebleven. Hopelijk blijft nr 2 't ook bespaard. Daarentegen heeft Sara peuterastma en das ook niet fijn kan ik je zeggen....
    Sterkte ook met Tess met d'r loopoortje!!
     
  11. Kash

    Kash Bekend lid

    5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Knuffie :*
     
  12. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Het einde van een tijdperk en andere overdreven gevoelens.

    Ronde 2.0 (en daarmee poging 1) nadert zijn eindpunt- Of heeft dat eigenlijk al gedaan.
    Het is als een wedstrijd waarin de tegenstander 10-2 voor staat en je in blessuretijd probeert er nog iets van te maken. Twee duidelijk negatieve testen, met een betrouwbaarheid van 97 procent, 2 dagen voor NOD. Dit is de cooling-down. Het wordt een biertje bij het avondeten.

    Ondertussen heeft het andere deel van de wereld de lente in hun bol. De zwangeren staan op alsof het een revolutie is. En natuurlijk moeten ze dat allemaal laten weten. Kunnen ze niet gewoon even wachten met zich voortplanten tot ik het ook kan handelen? En als ze dan al zo nodig moeten, waarom kunnen ze daar dan niet beschaamd over zwijgen? Zo jammer dat... Zo jammer.

    Verder ben ik niet jaloers aangelegd trouwens.

    Net reed ik de twee uur terug met een geforceerde lach op mijn gezicht. Niet aanstellen. Niet aanstellen. Niet aanstellen.
    Dit was pas eigenlijk poging 1 pas. Dramatische muziek ter ondersteuning van mijn zelfmedelijden op de radio:

    “Don't give in
    Don't you dare quit so easy
    Give all that you got on the soul”

    Ja. Het is een teken. Kom op. Kop op.
    Je stelde je aan. Op naar ronde 3.
    De oppepper hield 5 minuten aan tot ik me besefte dat er tienduizenden mensen deze zender luisteren en dit liedje echt niet voor mij bedoeld was.

    Een vrijbrief om me weer aan te stellen. Daar komen de waterlanders. Na half twee gaat het ziekenhuis bellen. Een fijne Vlaamse stem zal zeggen:” Helaas, u bent niet zwanger”.
    Tot dan ga ik (na het dramatisch posten van dit bericht)proberen uit mijn slachtoffer rol te kruipen. Na half 2 mag ik er van mezelf nog 10 minuten in. En dan... Dan ga ik me ronde 3 vermannen. Minder spuien en me gedragen zoals het een rationele fatsoenlijke vrouw betaamd.
     
  13. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Ik vind het zo rot voor je dat de teleurstelling je zo overmant @Lalalaura :( Pas een beetje op jezelf he?
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik heb nu goede afleiding... #moederdagcadeautjes voor vrouwlief bouwen ❤️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dreamygirl en Vulpen vinden dit leuk.
  15. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Oja... En ik weet dat ik heel dramatisch aan het doen was.. Ik denk dat ik ongesteld moet worden ofzo...hahahahaha
     
    Kash, Stier86 en Dreamygirl vinden dit leuk.
  16. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Lalalaura Dramatisch, teleurstelling en verdriet... 't hoort er allemaal bij meis! Als je iets graag wilt dan doet 't zeer en stelt 't teleur als de test negatief is... En idd iedereen om je heen lijkt zwanger te zijn... Ik herken 't maar al te goed..

    Maar idd jullie zijn nog maar net bezig en al 't begin is moeilijk... 't komt goed, hoe dan ook!! Super schattig die foto met een pracht van een knutsel!!
     
    Stier86 vindt dit leuk.
  17. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hier ook vanmorgen geknutseld voor mama...

    IMG_20180511_100547.jpg
     
    Vulpen en Stier86 vinden dit leuk.
  18. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ooo dat hartje is echt leuk!
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  19. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dikke knuf Laura. Hebben ze gebeld?
    Je moet het wel echt proberen los te laten want als je je zo voelt een aantal rondes achter elkaar word je helemaal gek denk ik :(

    Dreamy, dat is wel een goeie tip van je van dat zindelijk worden! Hoeveel ongelukjes gebeuren er dan? Ze geeft het niet altijd aan. Ze voelt het nog niet goed. Soms zegt ze dat ze moet, vervolgens komt er niks en vice versa. Gisteravond liep ze in d'r nakie naar boven (zandbak = zand = buiten uitkleden als je net gestofzuigd hebt :p) en riep ze ineens, mammie ik heb geplast haha. Had ze zelf haar potje gepakt (Dianta was net de badjes aan het vullen). Ook op kdv oefent ze nu. Op het moment dat ik merk dat ze het echt wel goed weet en voelt, ga ik je tip opvolgen. Nu is het denk ik toch nog te vroeg voor haar. Hoewel ze zich misschien 'dommer' voordoet dan we denken. Dat zou ook nog kunnen haha. Lijkt me zalig zeg, 1 kind uit de luiers :p
    Novi gaat echt goed stappen, haar 1e stapjes los zette ze per ongeluk. Ze loopt aan alles wat maar verschuift en tilt het ook op om weer in de goede richting te zetten haha! Hilarisch. Loopt ze tegen een muur, pakt ze dat stoeltje helemaal zelf op en draait om en loopt weer verder. Maar loslopen durft ze nog niet hoor :p Haha!
     
  20. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O ben heel slecht.... dit jaar niet geknutseld voor mama, maar ik heb wel stiekem een kadootje gekocht dit keer. Vorig jaar wel geknutseld. Ben benieuwd of Dianta iets voor mij heeft gemaakt met de kids :p
    Vorig jaar kreeg ze iets geknutseld en we zouden weinig doen dit jaar, ze hebben op kdv ook iets moois gemaakt dus dat kadootje erbij maakt alles vast goed.
    Voor onze eigen moeders hebben we geluksboompjes (mijn ideeen raken na 33 jaar op haha!).
     

Deel Deze Pagina