Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Dreamygirl Fijn dat t al ietsie beter gaat! Maar zo lang niets binnenkrijgen terwijl je zwanger bent is inderdaad raar! Gave romper idd en een hele mooie buik!

    @Stier86 eipowerrr! Welke supplementen slikt ze? Hihi misschien dat ik er ook iets aan heb hahahaha

    Hier gaat t boven verwachting goed. Straks alweer injectie 5 van de 6 zetten... Ben super benieuwd wat de menopur doet!
    Dit weekend echt heel erg genoten. Weekendje weg geweest met vriendinnen en hun kindjes...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dreamygirl en Vulpen vinden dit leuk.
  2. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    @Lalalaura Dat durf ik je niet te zeggen. Ze leest nu een boek n.av. een podcast (aanrader trouwens, podcast heet ‘if these overaries could talk’) waar allerlei info in staat. Ze is bezig een lijstje te maken. Boek heet ‘it starts with the egg’ van Rebecca Nogwat en is als e-book voor een paar euro te koop via Bol.
     
  3. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Whaha en Sebas natuurlijk... Op de foto gingen we testen of ik een mogelijke tweeling aankan hahahahhahahaha
     
    Stier86 vindt dit leuk.
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ooo thanx voor de tip! Ga ik ook eens kijken!
     
    Stier86 vindt dit leuk.
  5. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl je hebt een privé berichtje.

    Alles gaat goed met de kleine meid hier :)
    Slaapt gelukkig ook goed.

    Vandaag naar het CB geweest. Ze weegt nu 4540 gram en is 52,6 cm. :)

    Xxx
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  6. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy, die test is vreselijk he! Ik kreeg hem preventief ook, ik heb geen overgewicht en geen grote baby's, maar het was bij ons in het zkh standaard geloof ik. Ik heb in 2 bekertjes dat spul op zonder te stoppen. Gewoon doordrinken. Dan ff kots binnen houden en zo stil mogelijk blijven zitten hahaha. Maar weet wat je bedoelt!
    Wat een gave romper zeg! :) Helemaal waar ja haha.
    Spannend hoor, je hoeft nog maar ruime 3 maandjes joh! Zo benieuwd ook naar de naam en blijven jullie straks van die geweldige reizen maken?
    Ik maak me al druk voor een weekje Ibiza met 2 kids haha.
    Iemand enig idee of we nog ergens rekening mee moeten houden bij douane op vliegveld? We vliegen vanaf Duitsland. Trouwboekje meenemen? Daar staan beide kids in. Dan kan er geen gedoe komen lijkt me.

    Veertjuh, fijn dat het goed gaat. Hoe gaat het herstel van je vrouw?
     
  7. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Stier, alweer jarig! Gaat hard he. En knap van je vrouw om er zo positief in te staan (ook voor jou natuurlijk!) en nog meer positiviteit te creëren :)
     
  8. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @vliegje
    Het herstel van mijn vrouw gaat goed :) alleen soms doen we te veel en dat voelt ze dan in de avond dus moeten minder veel gaan doen haha.
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  9. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Lief berichtje, dankjewel! Ze is echt zo goed van start gegaan met letten op voeding en eetschema’s, ben hartstikke trots op haar!
    En ja, het gaat zo hard. Twee jaar al! Vandaag niet gevierd want we moesten gewoon werken. Klein cadeau en trakteren op het kdv. Zondag vieren we het uitgebreid en krijgt ze haar grote cadeau.
     
  10. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @stier gefeliciteerd met jullie dametje! Wat gaat 't hard he!? Wat hebben jullie uiteindelijk qua traktatie gedaan? Knap hoor van je vrouw! Keep up the good spirit!! Zo word de pauze iig goed benut!

    @Lalalaura wat fijn dat 't goed gaat met de injecties en spannend idd de menokur! Heerlijk zulke weekendjes weg,leuke foto's!!

    @vliegje wij zijn ook benieuwd naar de naam haha zijn er nog steeds niet over uit pff... En als 't aan ons ligt blijven we mooie reizen maken. Zal minder ver worden indien Sara leerplichtig word denk ik maar hopelijk daarvoor nog wat moois ondernemen!
    Ibiza zou een eitje moeten zijn joh haha Wij hadden de 1e x ook ons trouwboekje mee maar er is niet om gevraagd. Aangezien Sara de achternaam van mijn vrouw draagt zagen ze haar aan voor de biologische moeder haha. . Ach mij om 't even.... Daarna gaf ik de borst whaha...
     
  11. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik mag/moet nog 3 dagen doorspuiten en in plaats van 1 nu anderhalve "portie"...Zaterdag weer terug.
    Een boel klein grut onder de 10 mm. 1 iets grotere van 11/12.. Maar niet echt de moeite waard.
     
  12. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.608
    3.080
    113
    @Lalalaura Pfff blijft wel spannend zo hè? Hoop echt dat je snel een poging kunt doen!

    Balen dat je zo ziek was van de suikertest @Dreamygirl! En moeilijk hè, een naam kiezen? Waren jullie er bij Sara snel uit? Hier zijn we ook druk aan het brainstormen, hopen in februari een tweede kindje te mogen verwelkomen... Het is dus nog heel pril en spannend, dus over de naam nadenken is zo ongeveer het enige wat we al kunnen doen. Zou echt even willen doorspoelen naar over 6 weken en dat we het dan hopelijk iedereen kunnen vertellen :)
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  13. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Lalalaura nou t blijft idd spannend zeg! Kom op eitjes groei!! S6 nog ff meis!

    @Vulpen huh!? Heb ik wat gemist of meld je nu gewoon dat jullie zwanger zijn!? Cool!! Gefeliciteerd ! Bij Sara duurde 't ook erg lang voordat we eruit waren....

    @hier de uitslag van de test is binnen en alles is goed! Ik maak dus gewoon grote baby's haha.
    Verder hebben we op de valreep nog een 3D/4D echo ingepland. Hadden we BIJ Sara cadeau gekregen en leek mij erg leuk om te spieken of onze jongen op d'r zusje lijkt :)
     
  14. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.608
    3.080
    113
    Nou, Inkt is zwanger, ik (gelukkig) niet! ;) En dankjewel! Maar je hebt niks gemist hoor, integendeel, je weet nu al meer dan mijn familie en collega's ;)
     
    Narcisje en Dreamygirl vinden dit leuk.
  15. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Wat geweldig leuk joh!!
    Wnnr hebben jullie getest? Hoever is ze nu? Hoeveel pogingen heeft 't gekost?
     
  16. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.608
    3.080
    113
    Ik ga wel even verder via pb, ben panisch dat een collega per ongeluk meeleest of zo :p
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  17. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Vanmiddag poging 2 gehad...

    Was eigenlijk super fijn. Alles zat mee...
    Vooraf waren we bang voor gedoe, want we hadden geen oppas. Mijn ouders moesten naar het ziekenhuis en onze back-up (vrienden) zaten met een ziek kind. We hoopten dus dat het op het kantoor van de dokter was, want dan kon sebas mee. In de IVF ruimtes behandelen ze vaak meer mensen naast elkaar, dus dat was geen optie...

    Maar toen we daar aankwamen was Sebas helemaal hyper. Echt lachen gillen en alsmaar willen lopen... We zeiden dus al tegen elkaar: "nah, gaat em hoe dan ook niet worden". Helemaal toen ook nog eens bleek dat het niet in kantoor was...
    Dus ik stond al alleen op,vroeg de assistente : "Moet je vrouw niet mee". Dus wij een beetje beschaamd: "Ja, nou dat gaat niet... we hadden geen oppas en hij is ehm.. een beetje druk".
    Zegt ze gewoon: "O, maar dan doe ik jullie als eerste en even in een losse kamer..."
    ZO FIJN! En Sebas was helemaal gefascineerd door haar (en zij ook door hem) dus het was meteen heel ontspannen en hij was gelijk rustig...

    We hebben 1 "favoriete" assistente, zij dus. Die is zooo lief. Haha was in het traject met mijn vrouw ook al. Zo betrokken.
    En zij deed de inseminatie dus ook...Dat was al fijn, want dan voel je je veel meer op je gemak.

    Daarnaast was het dus wel in de ivf ruimte i.p.v. op het kantoor, maar gewoon in een kamer alleen dus. En daar heb je bedden in plaats van stoelen. Dat ligt veel meer ontspannen waardoor het ook minder (eigenlijk geen) zeer doet.

    Moet geluk brengen toch?
     
    denanja en Dreamygirl vinden dit leuk.
  18. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Lalalaura nou idd meis vrouw en zoonlief erbij, favoriete assistent, mooier kan niet!! Bij de gelukte poging en dus deze zwangerschap was Sara erbij... Mijn vrouw kon die dag geen vrij krijgen en ik kon last minute geen opvang regelen. Zat ze dan met een doosje krentjes... Ik lag achter een kastje met m'n benen in de beugels. Ze zag niets van wat er gebeurde en na IUI... Mama heeft de dokter bij je billen gekeken? Ja schat de dokter heeft bij mama d'r billen gekeken... Dat had ik van tevoren gezegt hihi...
     
  19. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah hoe schattig Dreamy!

    En Laura, klinkt heel relaxt en ontspannen! Dit moet het gewoon zijn :)
     
  20. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ja. De pregnyl doet zijn werk weer. Jeee zeg... Whaha ben vandaag uit een vergadering weggelopen. Mijn collega’s hadden een verhitte discussie over de introductie BBQ voor de leerlingen volgend jaar... (Wel of niet “alleen” hallalvlees)
    En echt zo stom... Maar t ging gewoon niet.. Alles kwam op me af, dus ben gewoon weggelopen tot ze uitgegild waren. Whahaha normaal kan ik dit soort dingen altijd straal negeren....
     

Deel Deze Pagina