Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Haha spannend Laura! Wanneer is je NOD?
     
  2. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nieuwe foto van onze meisjes van vorige week :) Samen2.jpg
     
    Dreamygirl, Stier86 en Vulpen vinden dit leuk.
  3. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    3 juli, dan ook de bloedtest in t ziekenhuis...
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Moet dus nog wel even wachten... Maar voel me gelukkig wel een stuk minder hysterisch dan de vorige keer. Nog steeds let je wel wat meer op je lijf dan anders... Maar weet dat gewoon alles door de pregnyl komt ... Haha wist ik vorige ronde ook, maar toen won mijn verstand het even niet! Nu wel...haha
     
  5. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.608
    3.080
    113
    Ik vind dat zo'n bizar verhaal, Laura, dat ze op die IVF-kamers meerdere mensen naast elkaar behandelen. Je zou denken dat zwanger worden wel een beetje privacy verdient zeg. Enfin, fijn dat je apart kon en hopelijk was dit gewoon de laatste keer! Waarvoor krijg je een bloedtest, om te kijken of je zwanger bent of zo?

    Hier nog een week tot de echo...
     
  6. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Inderdaad, gewoon een zwangerschapstest. Is ook weer standaard daar. Ze zijn vrij grondig in dit ziekenhuis haha... Geen ovulatietesten, maar echo's.. Geen geplas op stokjes maar bloedtesten. Als het nou ook nog een positief effect zou hebben. Dan ben ik helemaal blij.

    Tsja, en het is echt ultra klinisch. En ze doen dat trouwens alleen als er heel veel mensen tegelijk moeten. Het heeft 2 kanten: Ja, het is alles behalve romantisch, maar door de "efficiente" manier van werken is er geen wachtlijst en hoef je nooit over te slaan omdat ze "vol zitten". Ik weet van mensen die ik ken en een behandeling volgden in Nederland, dat dat bij hen welleens is voorgekomen.

    Oooo... En spannend maar vooral heel leuk die echo!!!
     
  7. Inkt

    Inkt Lid

    8 aug 2014
    90
    13
    8
    Hoi allemaal,

    Ik reageer natuurlijk bijna nooit, maar ik lees nog steeds mee, hoor (en bespreek al jullie verhalen met Vulpen :p). Ik wilde hier toch ook even laten weten dat we vrijdag een goede eerste echo hebben gehad in het ziekenhuis. Het hartje klopte en alles zag er prima uit. We zijn natuurlijk heel gelukkig, maar ik vind het ook nog wel spannend en onwerkelijk.

    Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en dat de andere mensen die op een positieve test hopen die ook snel in handen mogen hebben!
     
    Narcisje en Dreamygirl vinden dit leuk.
  8. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.895
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Super leuk! Wanneer zijn jullie uitgerekend?
     
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Had al op fb gereageerd, maar echt super dat het hartje klopt en alles goed gaat! Gefeliciteerd!!

    Wij mogen nog een pietsie wachten-of een heleboel pietsie beetjes wachten.
    Vanmorgen was de test spierwit. Dus op naar de volgende ronde!
     
  10. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.608
    3.080
    113
    Dat hangt er vanaf bij wiens banner je kijkt :p (moet mijne nog even corrigeren...) 10 februari!

    En balen Laura :(
     
  11. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Inkt wat super!! Hoe voel je je?

    @hier gaat 't goed. Vorige week 3D echo gehad en wat een mooi mannetje konden we daar zien. Ik vind 'm op Sara lijken :D
    Vandaag naar Holle Bolle Boom geweest in Tuitjehoorn, erg leuk daar voor kids en heerlijk met veel water! Nog 4 wkn werken en dan met verlof.. Ik tel af.. Haha...

    Collage 2018-07-01 21_27_59.jpg
     
  12. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Gefeliciteerd @Inkt, een fijne zwangerschap gewenst!
     
  13. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    3 juli bloedtest dus 't kan nog toch!?
     
  14. Inkt

    Inkt Lid

    8 aug 2014
    90
    13
    8
    Bedankt voor de felicitaties! Ik voel me gelukkig best goed, al ben ik erg moe en af en toe érg snel geïrriteerd (arme Vulpen ;)). Ik heb ook het idee dat ik wat misselijker ben dan bij Papiertje, maar bij Papiertje had ik daar amper last van, dus het is al snel meer dan toen, ik mag nog steeds niet klagen.

    @Lalalaura: Ik hoop dat jullie te vroeg hebben getest, of kan dat niet?

    @Dreamygirl: Gaat het nu weer beter met je, nu je het rustiger aan doet? Wat fijn dat je al bijna verlof hebt!

    @Stier86: Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat jullie de gedwongen pauze nog een beetje trekken.
     
  15. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Inkt, 87 procent betrouwbaar...dus er is nog een mini kansje
     
  16. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Lief dat je 't vraagt... Ja geen voorweeën meer gehad en de harde buiken stukken minder... Dus ja 't helpt wel!! Tis wel mega druk op m'n werk en mentaal vind ik soms de rust nog niet maar goed dat gaat steeds beter...

    Hoe gaat 't met de andere meiden!?
    @Veertjuh en @denanja tijd niets van jullie gehoord... Hoegaat't
     
    Stier86 vindt dit leuk.
  17. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl hier gaat alles goed :) Alex is alweer 6,5 weken :) gaat zo hard. Begint nu ook te lachen en kan zelf al op haar zij draaien.
     
    Stier86, Dreamygirl en Vulpen vinden dit leuk.
  18. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Een definitieve nee. Nu weer hard hopen dat er geen cystes zijn en we door kunnen!
     
  19. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
  20. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Yes! Niet helemaal cyste-loos, maar blijkbaar beïnvloedde hij de boel niet zodanig dat ik aan de pil moet.
    Vanavond dus weer de eerste menopur erin!
     
    Stier86, Dreamygirl en Vulpen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina