Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Het gaat wel hoor. Gelukkig hebben we het druk met aankomende overdracht van ons nieuwe huis en verhuizing. Dus in plaats van babydingen shoppen, kopen we nu allerlei nieuwe meubels en zoeken we gordijnen en verfkleuren uit.
     
  2. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hi hier weer even een reactie van mij.
    Rare weken geweest. Had een dubbele oorontsteking waardoor ik zo goed als doof was. Tess geopeerd, buisjes en neus amandelen eruit gehaald. Wat een bikkel is t zeg, niks geklaagd!
    En dan de dag erna een van mn beste vriendinnen begraven die zelf uit het leven gestapt is.
    Dan nog bezichtigingen. Even roerige tijd geweest dus.
    Heb nu een week vakantie, even bijkomen.
    Morgen reunie feest van de marine :) zondag naar de julianatoren en dan nog even kijken wat we zaterdaf gaan doen.
    Vandaag 4 jaar getrouwd :).

    Tygo groeit al kool! Gisteren zn eerste passen achter de loopwagen gezet. 9 mnd issie vandaag! Trots dus haha

    @Veertjuh gaat hard he.

    @Dreamygirl je groeit goed! Mooie buik hoor! Bijna verlof, heerlijk! Fijn dat je wel iets beter je rust kunt pakken.

    @Inkt en @Vulpen gefeliciteerd met een kloppend hartje!

    Balen van je cystes maar fijn dat je wel door mag! @weet je zp naam even niet meer ehawha *schaam*
     
  3. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
  4. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

  5. Inkt

    Inkt Lid

    8 aug 2014
    90
    13
    8
    #825 Inkt, 11 jul 2018
    Laatst bewerkt: 11 jul 2018
    Dank je, @denanja! Tjonge, klinkt inderdaad alsof je een roerige tijd achter de rug hebt. Veel sterkte met het verlies van je vriendin, wat verdrietig. En ik hoop dat Tess nu snel opknapt.

    @Stier86: Dat is waar ook, jullie gaan nog verhuizen! Wel lekker dat dat dan al achter de rug is als jullie weer verdergaan met het traject. Veel succes en veel plezier met shoppen!

    Hier kan ik eerlijk gezegd niet wachten op de termijnecho. Hopelijk dan weer even zien dat ons kindje het goed doet. Daarna willen we het ook aan meer mensen gaan vertellen. Nog ongeveer twee weken wachten, zucht.

    Binnenkort eerst nog intake bij de verloskundigenpraktijk. We waren erg tevreden over de vorige praktijk, maar na lang twijfelen hebben we nu toch gekozen voor een praktijk dichter bij ons nieuwe huis. Ik vind het best lastig, ook al weet ik dat we sowieso weer met veel verschillende mensen te maken gaan krijgen (zeker als ik weer medisch zou worden, zoals bij de bevalling van Papiertje). Gewoon geen zin om op te vallen, het hele verhaal weer te moeten vertellen, misschien rare vragen te krijgen enzovoort.
     
  6. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik luister naar vele namen whahhaha
     
    denanja vindt dit leuk.
  7. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Inkt leuke tijden zijn dat he? Ik weet ook echt nog dat we steeds zoooooo uitkeken naar die echo’s!

    @denanja ... pas wel goed op jezelf in zon hectische tijd he?!

    @Stier86 goede afleiding is dat zeker. Ook meteen gewoon een fijn nieuw plekje bouwen voor je gezinnetje. Stiekem ben je er toch een beetje mee bezig, al is t op een andere manier! Want nu zorg je in iedergeval dat de aankomende spruit
    straks een fris, zen en welkom plekje heeft zijn leventje door te brengen.

    Hier bestaat diezelfde nesteldrang. We hebben net nieuw behang besteld en gaan morgen ff verf kopen. We willen graag terug naar Breda, maar de huizenprijzen zijn daar op dit moment onredelijk. We hoeven nog niet weg, en krijg volgend jaar een flinke hap meer salaris door mijn promotie... Dus sparen gaat ook wat makkelijker dan. Even geduld hebben dus, maar tot dan ff lekker thuis aanklussen.

    Ben het hele traject nu al helemaal zat en we hebben nog maar 5 rondes gehad. Ik voel me enorm zwak, maar heb er gewoon geen zin in. Weet dat veel mensen t veel zwaarder hebben en dat relativeert veel... Maar... whahhaha... De menopur ont-relativeert het dan weer voor me en dan wil ik gewoon alleen maar huilen haha. Hopeloos. Klussen helpt.
     
  8. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nou @Lalalaura heb morgen een feestje van de marine, na lang twijfelen ga ik erheen maar damn wat kijk ik er naar uit. even weer (oude) vriendinnen zien en lekker nergens aan denken.

    owja tussendoor heeft tess ook nog dr voet verbrand door op een hete houtskool te gaan staan... 3e graads... verband natgaas vanalles erom elke keer... was t bijna dicht, dus wij dachten laten t even een nachtje luchten en laten t verband eraf.... dom dom dom... heeft ze t losgepeutert! gat van 3mm diep... dus zijn weer terug bij af... nog steeds met verband erom inmiddels alweer 4 weken ofzo. hebben nu maar blauw verband besteld haha weer eens wat anders. gelukkig is mn vrouw en moeser verpleegkundige en kunnen zij t beter verbinden als de huisarts assistente dus hoeven niet steeds daarheen. wel jammer want met dit mooie weer zouden we graag naar een plaatselijk strandje gaan enz. maja te grote kans op ontstekingen...
     
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ooo echt te zielig! Wat sneu voor haar!
     
  10. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.682
    3.223
    113
    Pfff het zit jullie niet bepaald mee denanja! Maar gefeliciteerd met je trouwdag, ga je dat nog vieren?
     
  11. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Vulpen dankje :).
    zijn afgelopen weekend een nachtje naar rotterdam geweest hebben t zo geviert :) heb wel nog op wow deal 2 bonnen gekocht om uit eten te gaan haha in een wereld restaurant dan kunnen de kids mee :) dat gaan we morgen of misschien volgende week keertje doen dus :)
     
    Vulpen vindt dit leuk.
  12. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.682
    3.223
    113
    Papiertje is haar bijnaam meer dan waard: vandaag een driftbui omdat ze niet met een pen op een papiertje (en de bank...) mocht schrijven :rolleyes:
     
    denanja en Stier86 vinden dit leuk.
  13. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Dan vind ik Papiertje nog heel braaf. Wij hebben een mooie potloodtekening op de muur staan. Blij dat we gaan verhuizen.
     
    denanja en Vulpen vinden dit leuk.
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Wij zijn bang voor straks. Ik schilder natuurlijk regelmatig op muren. Whahaha hoe gaan we Sebas dat uitleggen?? Mama mag het wel maar jij niet...
     
    denanja vindt dit leuk.
  15. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.682
    3.223
    113
    Een zone in zijn kamer maken waar hij wel mag tekenen? Of gewoon hopen dat hij er geen interesse voor heeft.
     
  16. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahaha ik hoop inderdaad op het laatste...
     
  17. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

    Ik kreeg maar geen meldingen op m'n mobiel maar zie nu dat er weer aardig wat geschreven is...

    Roerige heftige tijden, echo's die eraan komen, huizen bezichtigen, hormonen slikken en driftbuien.... Sterkte allemaal!!

    @denanja hoe gaat 't nu met de voet van Tess?

    Hier gaat 't goed alhoewel ik echt aan 't aftellen ben tot m'n verlof start.. Drukker dan druk op 'mn werk en heb 't warm.. Dikke voeten aan 't end vd dag... Zaterdag 28e start verlof!!
    Inmiddels is Sara alweer 3 jaar geworden. Haar feestje was geslaagd en ze zong zelf uit volle borst lang zal ze leven mee haha... Op d'r verjaardag zelf zijn we naar Sprookjeswonderland geweest, geslaagde dag!
    Morgen wacht ons een fotoshoot van o 's drieën... 3wkn terug toch nog geboekt, is de laatste zwangerschap en heb amper tot geen foto's van ons drieën nu in zwanger ben, zin in maar ben ook erg benieuwd in hoeverre Sara gaat meewerken.. Mevrouwtje weet goed wat ze wel en niet wilt zeg maar.... Word vervolgt!
     
  18. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.682
    3.223
    113
    Oef, nog een ruime week dus Dreamygirl, voor je met verlof gaat. Kan me goed voorstellen dat je daar enorm naar uitkijkt. Nog gefeliciteerd met Sara!


    Hier is het aftellen tot de termijnecho. Vind het echt zó spannend :|
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  19. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Vulpen dat snap ik helemaal!! Tis en blijft spannend, iedere echo wel!! Wnnr hebben jullie de termijnecho?

    @hier wij hadden vanmorgen de fotoshoot.. Nou... Sara wilde absoluut niet meewerken, hebben echt alles uit de kast moeten halen om er nog iets van te kunnen maken. Baalde er echt van, snap dat in dit geval de regie bij een kind ligt want als je kind niet wilt wilt 't niet... Pfff fotograaf gaf aan dat er echt wel bruikbaar materiaal bij zat en dat 't me zal verbazen. Ik hoop 't maar...

    Vanmiddag na 't slaapje van Sara hebben we een zwembadje opgezet en daar heb ik samen met Sara heerlijk in vertoefd...
    Hoe was de dag van de rest?

    Nog even een buikfoto:
    IMG_20180721_193021.jpg
     
    denanja vindt dit leuk.
  20. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.682
    3.223
    113
    Overmorgen!

    En lijkt me vreselijk frustrerend, zo'n fotoshoot... Hoop dat de fotograaf gelijk heeft;) Heb ook het idee dat de warmte niet echt meehelpt voor het humeur van die kleintjes...
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina