Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl bij ons gaat alles goed.
    Alex heeft nu alleen dat ze niet wilt slapen en is nu echt haar stem aan ontdekken dus lekker aan het gillen soms.

    En vrouwlief nog steeds in de ziektewet.
    Lang stil staan gaat nog steeds niet.

    Xx
     
  2. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
  3. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Ik voel eigenlijk nog helemaal niks. Ik mag de 27e testen en ik begin nu toch wel een klein beetje ongeduld te voelen, maar aan mijn lichaam kan ik op dit moment nog helemaal niets merken wat duidt op een zwangerschap. Ik zei dus al tegen m'n vriendin dat ik dacht dat het niet raak was.

    Ik heb wel een klein bloedinkje gehad, die toen ik het opzocht eigenlijk precies overeen zou kunnen komen met innesteling. (Namelijk 9 dagen na eisprong en 5 dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden...). Spannend dus!
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Heel spannend! En inderdaad is dat eigenlijk de perfecte timing voor bloed hahaha... Hoop mega hard voor je dat het gelijk raak is! Zou echt super zijn!
     
    Flexi vindt dit leuk.
  5. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Ik bloed nog steeds kleine beetjes, is dat niet te lang voor een innesteling? Het is geen doorgezette menstruatie, maar wel wat bloedverlies. Nu begin ik echt ongeduldig te worden! :p
     
  6. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoeveel dagen na de iui zit je nu?
     
  7. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Dinsdag de 11e was het, dus nu 12 dagen. Eerste bloedverlies heb ik donderdagochtend geconstateerd, zal dus in de nacht zijn geweest. Dat komt wel overeen met een eisprong tussen maandagavond en dinsdag.
     
  8. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Er zijn mensen die continu een beetje bloedverlies houden. Volgens mij geen zorgen zolang er geen stolsels en kramp mee gepaard gaan. Gewoon hoop blijven houden dus!

    Ik probeer hier enorm tegen de nep-symptomen te vechten. Pregnyl heeft bij mij steeds een “ander gezicht”. Heb alle varianten inmiddels wel gezien dacht ik. Niets voelen, veel voelen een beetje voelen... Misselijk, niet misselijk een beetje... Geen krampjes, wel krampjes...
    Maar nu.... Moet ik echt zooooooo veel plassen. Het gaat echt opvallen... Dus de valse hoop komt stiekem toch weer om
    de hoek kijken nu...
     
  9. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Ik ben benieuwd! Ik snap heel goed dat je die valse hoop krijgt, dat maakt dat wachtbankje nu juist zo moeilijk. Nog een paar dagen na mij, ik duim voor je mee!
     
  10. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Nou, bloeden is aangehouden en inmiddels overgegaan in ongesteldheid. Toch even getest net voor de zekerheid, maar geen roze lijntje te bekennen. Ronde 2 dus maar...
     
  11. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    He bah! Dat is echt niet leuk! Volgende ronde hopelijk meer geluk!
     
  12. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Nee... baal er toch meer van dan gedacht, ik had toch teveel hoop gekregen na die perfecte timing van innesteling. Hoe gaat het bij jou?
     
  13. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Een beetje dubbel.
    Het is voor mij natuurlijk niet echt ronde 1. Ben dus voorzichtig met me ovegeven aan hoop...Maar tot nu nog niet die “je-gaat-over-een-paar-dagen-ongesteld-worden-rugpijn..”
    Hoe dan ook tel ik een beetje af, hierna nog 1 ronde zo... Dan overleg of we nog meer onderzoek gaan doen of meteen doorgaan met IVF. Dit voet wat zinloos dus heb wel behoefte aan een volgende stap.
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Had het dus in mijn hoofd gehaald dat het wel leuk was stiekem te testen als mijn vrouw was werken. Ze moet tot vanavond... Was al helemaal aan het fantaseren hoe leuk het zou zijn S. dan in zijn grote broer shirt in zijn slaapzak te leggen (die we al maanden geleden -te groot- gekocht hadden) ... En als Jo hem
    dan morgenochtend zou aankleden....

    Zucht. Maar het was natuurlijk weer negatief. Dus nu moet ik mijn mond houden want had eigenlijk beloofd niet meer vooraf te testen. Ik ben zooooo dom...
     
  15. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Ow sukkeltje! En wat ontzettend balen en zuur dat het weer negatief is. Dikke knuffel!
     
  16. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Lief. Oja. En buiten de afleestijd was er wel een streepje. Stom hoor. Dat dat niet telt.
     
  17. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    En dan ga je nu natuurlijk toch weer twijfelen...
     
  18. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Vanzelfsprekend.... hahaha
     
  19. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    En Laura, nog getest?

    Sorry beetje druk hier. Maar alles oke met iedereen verder?
     
  20. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahaha ja. Witter dan wit. Weinig verrassend.
     

Deel Deze Pagina