Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bij ons ging dat dus niet over en deden we haar steeds een half uurtje later naar bed in de ochtend. Dan sliep ze beter. Einde vd dag wilde ze niet meer slapen op een gegeven moment en toen hadden we nog 1 lange middagslaap over. Dat was/is best lekker zeg maar...
     
  2. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Ja denk dat we het tzt ook zo aan gaan pakken als het zo blijft gaan. Overigens heeft ze vandaag keurig 2 slaapjes gedaan van jn totaal 2 uur. Met de 12 uur slaap van afgelopen nacht zit ze dan op het aantal uur dat kindjes van deze leeftijd nog nodig hebben. We zien wel waar het schip strandt! Bedankt voor het meedenken :)
     
  3. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Top!
    Willen jullie trouwens tzt een 2e kindje?
     
  4. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Bij de VK was alles weer goed. Was 100gr aangekomen, dus zit nog net onder de +10kg. :D (heel netjes zei de vk) #schouderklopjevoormezelf :rolleyes:
    Bloeddruk 120-62
    Ukkie is goed ingedaald en haar hartslag was netjes.
    Ik hou nog steeds geen vocht vast, en volgens de VK zal dat waarschijnlijk ook niet meer komen. Ze zei: "als je daar gevoelig voor was, had je daar nu met dit weer en jouw termijn echt al wel last van gehad. En als ik zo naar jouw voeten en enkels kijk, denk ik niet dat je daar nog bang voor hoeft te zijn."
    Dus alles gewoon weer perfect, zoals altijd.
    Gisteren 2e proefdruk binnengehad van mn kaartje, nog steeds bagger kwaliteit:cry:
    Dus nagedacht wat nu, want had geen beter plaatje.
    Dus nu een foto gemaakt van de muur en zo goed mogelijk bewerkt. Was wel wat bezorgd over egale achtergrond ivm lichtinval, maar heb het al aardig kunnen rechttrekken.
    Laatste beetje op mn laptop doen, en dan nog ff proberen de kwaliteit van de achterkant ook proberen te verbeteren. :)
    Ben van 688x688 naar 980x980pixels gegaan en heb nu 2835x2835pixels. Dus ben aardig tevreden.:thumup:

    Hier in huis vandaag niet heel veel gedaan ivm de warmte.
    Kon vannacht niet slapen, dus ff voor zover het ging mijn gordijnen geplooid en gedeeltelijk opgehangen.
    Vanavond heeft mn broertje weer geholpen. Laminaat is nu af! (op plinten en tussenstrips na), lampen in de gang en op het toilet zijn opgehangen en de gordijnrails bij de achterdeur ook. Toen waren mn pluggen op o_O
    Zelf wel nog wat lijstjes met teksten opgehangen. En dubbele pan nasimix gemaakt om nog meer porties in te vriezen.
    Morgen als het niet te warm is, hier maar opruimen en schoonmaken en pluggen en gordijnhaakjes en -oogjes bijhalen.
    Want het is hier een bende nu! Overal stof van boren en laminaat zagen, overal spullen en gereedschap... :eek:
    Nu ver klaar hier, dat geeft me wat meer rust in mn hoofd!
     
    Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  5. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    @Stier86 bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat jullie zo snel zwanger zijn geworden. Mag ik vragen waar jullie iui hebben gedaan?
     
  6. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    @Dreamygirl spannend dat jullie voor een 2e gaan en erg leuk. :). Wie weet lopen we straks tegelijk met zwanger zijn;). Zou leuk zijn :). Ik ben 32 jaar (mijn vrouw 41) maar zij kan niet zwanger worden dus ik ga het proberen. Bij onderzoeken hebben ze bij mij nils gevonden en zeiden dat alles er erg goed uit zag. Dus het is gewoon hopen dat de zaadjes snel zwemmen en het in mag nestelen. Wij gebruiken een Deense donor van cryos en jullie?
     
  7. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Gilry welkom :). wij hebben ook iui gedaan maar daar helaas niet zwanger van geworde , dat lieg ik, poging 8 zwanger maar mk. nu zwanger van de 2de van een cryo :).

    @stier balen dat ze zo kort slaapt. tess heeft sinds paar weken 1 slaapje nu en dat gaat (meestal) goed al slaapt ze niet zoals veel kindjes 3uur (heel soms) maar vaker 2u. ze gaat daardoor savonds nu wel eerder naar bed, heerlijk haha

    @Skatjekim sow jij bent nog druk zeg. balen van je geboortekaartje maar zo te horen komt het helemaal goed nog!
     
    Veertjuh en Skatjekim vinden dit leuk.
  8. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Haha, ja we willen wel graag een tweede. Maar voorlopig nog even niet. Eerst dachten we dat we er 2 jaar tussen wilden laten zitten maar daar zijn we een beetje van terug gekomen. We vinden het nu allebei makkelijker worden nu M baby-af is dus daar willen we nog even bewust van genieten.

    We zijn bij het MCK geweest en hebben gebruikt gemaakt van een Nederlandse donor.

    Ja enorm balen. Om ons heen roept iedereen dat we naar een slaapje moeten. Hoezo 'moeten'? Wij zien dat ze dat duidelijk nog niet kan en het hoeft van ons ook nog niet. Maar dan moet ze wel gewoon lekker gaan slapen en niet haar knuffels door de kamer gaan smijten van moeheid ;)

    @Skatjekim fijn dat de apk bij de vk weer goed was! En inderdaad balen van het kaartje zeg. Hopelijk kun je alles nog fixen voor je dame zich aandient :)
     
    Kash en Skatjekim vinden dit leuk.
  9. Chilll

    Chilll Bekend lid

    13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Dames! Na een week vol tranen van ellende, had ik ze vanmorgen van geluk. Ik ben, ondanks alles, geslaagd voor mijn rijbewijs. Wat een opluchting! Ik ben zo trots op mezelf. :D
     
    Kash, Veertjuh, denanja en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Chilll

    Chilll Bekend lid

    13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    @Gilry Welkom en wat leuk en spannend jullie traject. Hoop dat jullie snel een mooie positieve test zullen krijgen.

    @Skatjekim Fijn dat alles nog goed met jou en je ukkie gaat. Morgen al 39 weken! Ben zo benieuwd wanneer ze besluit te komen (als ze uit zichzelf komt ;) ). Hopelijk houd je het allemaal nog goed vol. Succes met de laatste loodjes!
     
    Skatjekim en Gilry vinden dit leuk.
  11. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Gefeliciteerd! Knap dat het onder deze omstandigheden gelukt is. Hoe gaat het verder met je? Hebben jullie al wat concrete stappen kunnen zetten? Als je het daar liever niet over hebt dan snap ik dat heel goed hoor.
     
  12. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    En voor de vrouwen met iui en zwanger zijn geworden. Hoe ging dat met jullie lh piek?
    Ik.moet de ochtenden testen en als ik dan de lh piek heb (altijd regelmatig) moet ik bellen en wordt ik die dag erna in de ochtend geinsemineerd.
    Hadden jullie dat ook? En klopt dat eigenlijk wel? Want ik.lees soms ook dat iemand in de ochtend met een lh piek al in de middag terecht kan.

    Bij ons is dat niet zo maar zou dat dan wel goed zijn?.
     
  13. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Chilll JEEEEEEJ, gefeliciteerd!
    Toch nog een mooi lichtpuntje in deze klotetijd. Geniet ervan en veeeeel veilige kilometers!
    Hoop dat t verder een beetje oke met je gaat...
    c3f37c6edcb0405aa6134dd96b4888bf.jpg

    En over die kleine eigenwijs van mij, ik weet t niet meer. Dacht sinds t weekend echt dat ze snel zou komen. Maar tis nu al weer bijna weekend. We zullen zien.
    Ik ben er nu mentaal echt klaar voor. Of ja, zo klaar als ik kan zijn denk ik.
    Baal wel dat hier niet alles af is, maar bij ukkie hoef ik alleen nog maar ff schoon te maken en beetje opruimen, moeten de gordijnen nog ff omgezoomd en gestreken worden, en vd week wil m broertje daar nog de plinten plaatsen. Maar dat laatste heeft voor mij niet zo'n prioriteit.
    Ukkie mag komen, I'm ready! :thumup:

    En geboortekaartje komt goed hoor. Kan t wel met jullie delen hier, maar dan moet ik m weer verkleinen want kan hier geen grote resolutie plaatsen. Dus ja, schiet nog niet op :roflmao:
    Ik deel m wel als ik het werkelijke kaartje heb. Het idee hebben jullie toch al gezien
     
  14. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 1 ding... niks moet! jij en je vrouw zijn de moeder van M. en jullie zien waar ze aan toe is! tess heeft ook nog weleens 2 slaapjes hoor! we zien wel aan dr wanneer ze moe is en dan bepalen we of ze voor dr middag eten nog even gaat slapen of proberen we het even te rekken tot erna. echt waar jullie kennen dr t best! wij zijn dus ook nog maar net over op 1 slaapje... gelukkig hier niemand die ons daar de les over leest :).

    @Gilry wij hadden hetzelfde als jullie. positieve lh test bellen en dan volgende dag iui soms in de ochtend soms in de middag. een positieve lh test betekend volgende dag eisprong of zelfs tussen 24-48 uur dus jullie timing is dan perfect hoor. wij deden wel als ik wist dat ie eraan kwam (ook regelmatige cyclus) dan deed ik 2x per dag een test rond 11 en rond 16. wij kregen voor de iui altijd nog een echo (bijna altijd, lag aan de arts) en de keer dat ik zwanger ervan werd was ie net gesprongen...
     
    Gilry vindt dit leuk.
  15. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Chilll wat goed dat je geslaagd ben voor je rijbewijs ondanks alles nu ;).

    @Gilry welkom. Mijn vrouw en ik hebben 9 iui gehad bij het mck helaas niet gelukt nu gestart met ivf.
    Hopelijk komt het bij jullie niet zo ver.

    @Skatjekim succes met de laatste loodjes:)

    Xx
     
    Gilry vindt dit leuk.
  16. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    @Veertjuh wat jammer dat het bij jullie niet gelukt is met iui. Heb jij iui met of zonder hormonen gehad?
    Succes met het ivf traject. Hoop dat je daar wel een mooi resultaat uit mag krijgen. Zal voor je duimen!!
     
  17. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Gilry mijn vrouw heeft lui zonder hormonen gehad. Allee hormonen gehad om de lutale fase te verlengen.
     
  18. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Wat spijtig dat je vrouw niet zwanger kan worden. Hopelijk bij jou snel raak! Wij gebruiken zaad van de ESB uit Denemarken.
     
  19. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Gefeliciteerd meis!!!! Yeah!!!
     
  20. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Tegen de tijd dat mijn LH piek er bijna aankomt test ik 2 a 3 keer per dag. Voel ik me gewoon prettig bij en weer ik zeker dat ik m niet mis. Nu moet ik zeggen dat ik echt vreselijke buikpijn heb door mn eisprong die eraan komt en enorm veel vruchtbaar slijm dus t meestal wel overduidelijk haha..
     

Deel Deze Pagina