Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja dat begrijp ik heel goed! Wij vinden t ook prettig dat nu we de knoop doorgehakt hebben dat Sara iig al 2 jaar is. Ze snapt meer en kan al een hoop tegen de tijd dat we hopelijk een tweede kindje mogen krijgen.
     
  2. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dames, ongeveer 1,5 uur geleden zijn mn vliezen gebroken.
    Althans, dat denk ik. Of ik ben ineens spontaan incontinent geworden en mn urine is wit-doorschijnend.
    Verder nog niet echt 'klachten'. Wat harde buiken en voelde kwartier geleden mn buikspieren wel wat aanspannen.
    Ben druppeltjes aan t opvangen voor de vk morgenvroeg.
    Geen idee hoeveel ze nodig hebben. Drupt langzaam.
     
    Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  3. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh @Skatjekim wat spannend!!!
    Ben benieuwd of je inmiddels bevallen bent want na t breken van je vliezen kan t heel snel gaan,..hoeft overigens niet. Denk aan je!
     
  4. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.897
    113
    Vrouw
    Oohh spannend Kim!! Ik kom regelmatig even kijken hier vandaag hoor.. ben zo benieuwd! :)
     
  5. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Jeetje @Skatjekim spannend zeg! Hoop dat alles goed met je gaat. Duim voor je!
     
  6. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoi dames.
    Behalve dat ik langzaam leegdruppel, is er nog niets veranderd. Nog geen weeen of iets anders. Vk belt me zo terug...
    Maar 1 ding is zeker, ze mag nu niet lang meer op zich laten wachten.:p
     
    Chilll, Veertjuh, Kash en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Ja, nu gaat het echt gebeuren! Hopelijk heb je vannacht nog wat kunnen slapen. Heel veel succes!
     
  8. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
  9. Kash

    Kash Bekend lid

    5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Welkom @Gilry ! Geen tips met betrekking tot iui, ik ben zwanger geworden door middel van zelf inseminatie en het resultaat ligt op dit moment bovenop mij te slapen :)

    Klote @Chilll dat jij en je vriendin uit elkaar zijn... Goed van je dat je ondanks de situatie toch geslaagd bent :thumup:

    @Skatjekim ik ben zo'n idee dat het niet meer lang gaat duren voordat Ukkie zich aankondigt!

    Hier gaat alles zijn gangetje. We hebben wat problemen met de oudste. Lang verhaal, kort samengevat; hij is zo ongelukkig op de leer fabriek waar hij nu opzit dat we hebben besloten dat hij thuis blijft na de zomervakantie tot hij naar het mbo kan. Hij wordt in november 16, dus dan kan hij in februari instromen. Hij heeft sinds kort een baantje en is daar heel blij mee. Nu de school stress weg is, hebben we opeens een heel ander kind!

    Met baby gaat het supergoed. We hebben een co-sleeper van mijn moeder gekregen, wat heerlijk is dat zeg. Niet meer mijn bed uit s'nachts. Ze huilt geen uren meer van de kramp, maar hooguit 10 á 15 minuten en slapen gaat ook steeds beter. Overdag komt ze om de 2 uur voor voeding, s'avonds rond 23:00 wil ze nog drinken en daarna pas rond 05:00. Er zijn uitzonderingen natuurlijk aangezien ze de borst krijgt op verzoek.

    Een minpuntje, we hebben spruw... Gelukkig waren we er snel bij. Ik maak Nivah's mond meerdere keren per dag 'schoon' met een gaasje, tip de plekken aan met puur bosbessensap en doop haar speen een paar keer per dag in de kokosolie. Verder alles wat in aanraking komt met haar mond of mijn melk wassen op 60 graden, dagelijks. Speen en tepelhoedjes staan na gebruik in azijn en kokend water. Voor mezelf heb ik anti schimmel crème, tepels doet ik ook schoonmaken met azijn water, niet kokend natuurlijk ;) We zijn nu drie dagen verder en de witte plekken op haar lippen zijn weg, de voorkant van haar tong is schoon, er zit alleen nog aanslag aan de achterkant, maar is ook al veel minder. Ben blij dat het zo snel weggaat... Bij de middelste had ik ook spruw, met kloven. Binnen drie dagen was ik gestopt met bv geven.

    Net even een foto gemaakt, met haar stoere romper en een hanekam... Vind haar zo echt op een jongen lijken haha :p
     
    Louwie, Gilry, Dreamygirl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Superstoere foto @Kash

    En ja, ze moet hier wel snel komen, ze mogen me niet langer dan 24 uur met gebroken vliezen laten rondlopen. Dus als ze zichzelf niet aandient vandaag, wordt het opwekken...
    Heb niet veel geslapen, maar wel iets.
    Van 6-9 ongeveer en toen van 10.15-11.45.
    Verder nog steeds geen verandering.

    Mn broertje heeft vandaag geslachtsbepalings 3D echo gehad!
    Was superduidelijk te zien zei hij.
    Ik snap dat ze het nog voor zichzelf willen houden, maar ben wel erg benieuwd.
    Denk nu aan een jongen. Hij was namelijk een beetje bang voor een meisje. Vindt ie gewoon eng als man zijnde. En hij was zo enthousiast!
    Ik moet t afwachten.
    Zoals alles
     
    Dreamygirl en Kash vinden dit leuk.
  11. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    owww @Skatjekim wat spannend!! bij mij was t trouwens binnen 48u dat t moest komen en niet 24... maar dat kan dan misschien overal anders zijn. bij mij begonnen de weeen meteen na gebroken vliezen maar bij jou dus niet. hoop dat ze snel komen en dat je je meisje vast kan houden!! iig heeeeel veel succes met dit warme weer vandaag!!! t word iig 21 of 22 juli :) super leuk!!!

    @Kash fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine meid! goed dat je de spruw snel herkende en gehandeld hebt maar wat een gedoe allemaal zeg haha maja als voor je kleine meid.
    fijn ook dat het met de oudste nu ook wat beter gaat, dataakt de sfeer dan stukken beter lijkt me.

    @Chilll echt super goed!! hoe gaat t verder nu met je?

    hier is ze vanmorgen aan de muurschidlering begonnen :) word een andere dan we uitgekozen hadden whawha vrouwen :p
     
    Dreamygirl en Kash vinden dit leuk.
  12. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ze laten je 24 uur lopen. Dan ondernemen ze actie heb ik begrepen, maar dan is t er natuurlijk nog niet...
     
    Dreamygirl en Kash vinden dit leuk.
  13. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja bij mij kwam ze meteen en zei ze je bent binnen 48u moeder... zo onwerkelijk toen!! maja ze was de deur uit en toen begon het haha onder de knvb beker finale... zoiets vergeet je nooit meer haha
     
  14. Kash

    Kash Bekend lid

    5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    @Skatjekim ik had de laatste pagina niet gelezen... Ik reageerde op je persdrang/krampjes post... Oooh spannend!! Ik wens je alvast heel veel succes!
     
  15. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #4655 Skatjekim, 21 jul 2017
    Laatst bewerkt: 21 jul 2017
    Snap ik, dat zijn de dagen die je extra onthoudt.
    Het zou wel cool zijn als ze morgen komt.
    Ik ben fan van Willemijn Verkaik (werelds beste Elphaba, de groene heks uit de musical Wicked) en morgenavond speelt ze deze rol (waarschijnlijk) voor de laatste keer. Als ik niet zwanger was geweest, was ik morgen in Londen geweest voor die show. Dus is wel grappig als mijn kleine dan op die dag komt...
    Maar ik zie wel. Zelfs als alles lang duurt, komt ze iig dit weekend. ❤
     
    Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  16. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik dacht al zoiets, geeft nix
     
    Kash vindt dit leuk.
  17. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    dat is idd wel grappig @Skatjekim!! enja die kennen we, hier ook 2 musical fans haha
     
  18. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Kash och wat een poppetje!! Wat een gedoe idd die spruw...fijn dat je t herkende en idd alles in gang hebt gezet én dat t afneemt! Wat vervelend dat jullie oudste zich zo rot heeft gevoelt en wat een dappere keuze zo! Hoe vinden je kids de kleine meid?

    @Skatjekim ik check iedere x mijn mail hahaha...wel tijdens de persweeën nog wat posten hè whahaha
    Oh enne uiteraard kennen wij Willemijn!! Zou idd grappig zijn zeg!
     
    Kash vindt dit leuk.
  19. Kash

    Kash Bekend lid

    5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    De kinderen vinden haar helemaal het einde. de woorden knap, lief en schattig zijn hier nog nooit zoveel uitgesproken ;)

    Hoe gaat ie nu met je @Skatjekim? Voel je al iets? #bennietnieuwsgierigofzo :p
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  20. Chilll

    Chilll Bekend lid

    13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Oh @Skatjekim wat spannend! Voor het eind van het weekend ben je gewoon mama! Wat superleuk. Hoop dat alles een beetje goed verloopt. Heel veel succes en voor als ze er eenmaal is: GENIET! Eindelijk komt ze dan nu echt!

    @Kash Fijn dat het met jou en de kleine meid goed gaat en met je oudste inmiddels ook weer. Geluk staat boven alles, en als dit hem gelukkig maakt kan het alleen maar de juiste keuze zijn. :)

    @hier: het gaat met ups en downs. Logisch ook. Ik voel ontzettend veel maar weet het niet onder woorden te brengen terwijl ik het graag kwijt wil. Ik merk dat ik getekend ben door mijn verleden en door de relatie en dat zorgt voor best wel veel pijn en verdriet. Ook voel ik me vaak wanhopig omdat er nog steeds geen concrete plannen zijn over een woning, eventuele inboedel en hoe ik het in vredesnaam ga bekostigen allemaal alleen. Maar ik merk wel dat mijn zelfbeeld iets beter is dan het was voordat het uit ging, ik kan dingen beter in perspectief plaatsen. Als je je hele leven van je meest directe omgeving (ouders/relaties) alleen maar hoort dat je alles fout doet en niet goed bent, ga je daar ook in geloven. En ik merk nu al dat dat minder wordt, dat ik meer vertrouw op mezelf en in mezelf. En dat is goed. Daarnaast is dat ik gister wel ben geslaagd voor mijn rijbewijs zo'n overwinning. Gewoon in staat zijn om even alles wat nu speelt aan de kant te zetten en te geloven in mezelf, dat was voor mij het bewijs dat ik nu sterker in mijn schoenen sta dan een paar maanden geleden. En dat kan alleen nog maar beter worden. Dus, met momenten gaat het goed. En straks als ik alles een plekje heb gegeven en een eigen plekje heb, gaat het perfect. :cool:
     
    Skatjekim, denanja, Veertjuh en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina