Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kash

    Kash Bekend lid

    5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik denk dat de bevalling van @Skatjekim begonnen is :)
     
  2. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Haha dat denk ik ook.
    Fijn dat het goed gaat met jullie @Kash Wat een stoere dame zeg!

    Heel veel respect voor hoe je naar jezelf kijkt en de hele situatie aan pakt @Chilll. Je hebt duidelijk veel te verwerken. Ik hoop dat je heel snel een anders huis hebt en je je eigen leven op kunt gaan bouwen, waarin jij op nr 1 staat. Als ik je zo hoor gaat dat helemaal goed komen.
     
    Chilll en Kash vinden dit leuk.
  3. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Nou @Skatjekim je bent volgens mij idd bezig met bevallen of je zit hopelijk al op een roze wolk!
     
    Kash vindt dit leuk.
  4. Kash

    Kash Bekend lid

    5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    #4664 Kash, 22 jul 2017
    Laatst bewerkt: 22 jul 2017
    Moet wel, anders zou ze ons echt wel op de hoogte houden :) Ben zo benieuwd naar het kleine meisje!
     
  5. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.316
    6.898
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel benieuwd!
     
  6. Chilll

    Chilll Bekend lid

    13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Ik denk ook aan je @Skatjekim . Hoop dat alles goed gaat met jullie beiden. :)
     
  7. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
     
  8. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jaaa denk ook aan je @Skatjekim ben ook super benieuwd naar dr naam
     
  9. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Morgen dames.
    Helaas moet ik jullie teleurstellen.
    Hier nog steeds geen verandering...
    Alleen nog steeds gedruppel.
    Wel een beetje buikpijn. Maar ik denk niet dat dit weeen zijn.
    Moet om 11.00 in t zh zijn voor condtrole, dan maken ze een hartfilmpje etc. Dan hoor ik meer. Kan zijn dat ze me laten blijven, kan ook zijn dat ze me nog 24 uur naar huis sturen en als er nix verandert, morgen pas laten blijven.

    Ik heb geen tijd nu om alle berichten bij te lezen, maar @Chilll , jouwe heb ik wel gelezen, en heb vertrouwen, jij kunt dit!
    Ik weet als geen ander hoe het is om altijd te horen dat ik dingen niet goed genoeg heb gedaan en dat het beter kan.
    En ook hoe het is om 'alleen' te wonen. Het is even zoeken naar je eigen weg, maar jij kunt dit! Als je een keer wil praten, mag altijd. (Oke, behalve dit weekend ff, sorry, beetje druk nu:roflmao::roflmao::roflmao:).
    En zo niet, ook prima natuurlijk!
    Hou vol! En ik wens je geen succes, want dat heb je niet nodig, JIJ KUNT DIT!:thumup:
     
    Dreamygirl, denanja en Stier86 vinden dit leuk.
  10. Kash

    Kash Bekend lid

    5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik dacht echt dat je aan het bevallen was... Het was zo stil! Veel succes straks in het ziekenhuis! Hoop dat het snel doorzet :thumup:
     
    Skatjekim vindt dit leuk.
  11. Louwie

    Louwie Actief lid

    21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Ooh Kim SPANNEND! Bij was ze er binnen 6 uur na de vliezen waren gebroken, bij jou niet zo te zien maar wel zeer binnenkort!

    Super goed Chilll! Veel rijplezier!

    Krijgen jullie geen problemen met de onderwijsinspectie dan als hij nog geen 16 is Kash? Want dan is hij toch nog leerplichtig?

    Wij zijn vandaag alweer 1 jaar getrouwd!
     
    Dreamygirl, Kash, Vulpen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Louwie gefeliciteerd!
    En nee, mn vliezen braken vrijdag om 1.30, dus dat is inmiddels 34 uur geleden...

    @Kash ik heb goed gebruik gemaakt van de tijd die ik noghad gister en thuis nog zo veel mogelijk gedaan voor ze komt.
    Dus was druk

    Kaartje is nu wel echt af, alleen de laatste data insturen als ze er is en dan alles insturen...

    Ik (of eigenlijk ukkie) ligt nu aan de hartmonitor voor een filmpje van minimaal een half uur.

    Hartje klopt goed, mijn temperatuur en bloeddruk is ook goed.
    Ze gaan zo na t filmpje nog echo maken om te kijken of er nog voldoende vruchtwater is.
    En een strijkje van onder op bacteriën, ivm gezondheid vd baby. Isomdat mijn vliezen al meer dan 24 uur geleden zijn gebroken. En dan een afspraak om me in te leiden...
    Wanneer dat wordt ligt aan de resultaten. Hoeft niet vandaag te zijn.
     
    Kash vindt dit leuk.
  13. Chilll

    Chilll Bekend lid

    13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Kim, wat lief dat je nog de moeite neemt om op me te reageren. Wel gek dat je verder de rest van het weekend te druk bent ;):D (grapje uiteraard). Ik heb hiervoor al alleen gewoond en ik vond het heerlijk! Ben heel graag op mezelf, dat komt zeker goed. :)
    Ben ook heel benieuwd hoe het nu gaat met jou, of je al begonnen bent of nog moet wachten tot morgen. Je klinkt nog vrij relaxed in ieder geval.
     
  14. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oke, beetje laat, maar update:

    Bij de controle vanmorgen was alles goed. Wel weinig vruchtwater, omdat ik dat natuurlijk verlies. Maar het was nog wel voldoende. Ik moet nu ongeveer elke 6 uur tempen. Bij koorts bellen, anders niet.
    Gebeurt er nu vandaag nix meer uit zichzelf, dan wordt ik morgenvroeg ingeleid.

    Voel me goed, beter dan in tijden. Bijna geen bandenpijn ook vandaag. Ik doe lekker rustig aan, energie sparen.

    Dus morgen, of als t lang duurt overmorgen, ben ik mama ❤
     
    denanja, Dreamygirl en Kash vinden dit leuk.
  15. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Jeetje Kim, je dame kondigt haar komst wel groots aan op deze manier! Mocht ze nou niet uit zichzelf komen dan hoop ik dat je vannacht nog even een goede lange nacht slaap kan pakken. Heel veel succes in ieder geval!
     
  16. Louwie

    Louwie Actief lid

    21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Nou Kim, spannend zeg! Goed uitrusten, je kunt al je energie en kracht straks heel goed gebruiken!
     
  17. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Skatjekim Wat spannend zeg morgen of overmorgen gewoon je kleine meisje in je armen hebben :)

    Xxx
     
  18. Kash

    Kash Bekend lid

    5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Vind ik leuk! Vooral dat je je goed voelt! Hoop dat je vannacht nog een beetje kan slapen ;)
     
  19. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Skatjekim jeetje meis je dochter maakt t spannend hhaha...spaar je krachten en hopelijk slaap je zo nog lekker wat!!
     
  20. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63

Deel Deze Pagina