Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja ben ook benieuwd of jeje al een waarde hebt @Dreamygirl al weet ik dat 1 waarde niet zoveel zegt en dat je dus idd nog een keer moet meten.
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  2. Louwie

    Louwie Actief lid

    21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Oh @Dreamygirl wat vreselijk spannend zo! Sterkte!
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  3. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

    De waarden HCG zijn van een zodanige "lage" waarde dat ze "denkt" dat het geen bbm zw is. Echter, om dit uit te sluiten wilt ze me monitoren dus vrijdag terug. Weer een echo en bloedprikken en dan horen we smiddags of t HCG idd daalt!
    Mijn gevoel zegt dat er geen bm zw aanwezig is!

    Dat er nu dus een MK plaatsvind is wel duidelijk, blijf bloeden en steeds meer baarmoederslijmvlies komt er naar buiten...
    Sorry voor de details...

    Tis heftig maar ben (klinkt heel stom) opgelucht en blij dat ik t nu (bijna) zeker weet en mn lijf/gevoel kan vertrouwen...laat t er nu maar uitkomen allemaal...duurt alleen altijd zo lang en t is geen prettig gevoel...
     
  4. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Dreamygirl fijn dat het iig geen bbm zw is ofja dat het dat waarschijnlijk niet is. balen dat jeook stolsels enz verliest :( en ja snap dat je dan blij bent dat het snel eruit komt! hopelijk is het allemaal snel over. sterkte!
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  5. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Fijn dat het geen bbz lijkt @Dreamygirl! Wij hebben destijds exact dezelfde situatie aan de hand gehad; vanaf dag 1 overduidelijk een zwanger lijf, begin bloedverlies rond dezelfde termijn, niks te zien op de echo, angst voor bbz en daarvoor bloed laten prikken en op controle komen. Hier was het 'gelukkig' ook een gewone miskraam. Dus ik snap jullie opluchting helemaal. Nu hopen dat het snel gaat zonder verder al te veel pijn. Sterkte, ik denk aan jullie!
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  6. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #5046 Dreamygirl, 13 sep 2017
    Laatst bewerkt: 13 sep 2017
    Bedankt meiden!

    @Stier86 fijn die herkennig meis...
    Hoeveel miskramen en pogingen hebben jullie gehad voor jullie kindje? Wanneer mochten jullie toen weer beginnen met een nieuwe poging?
     
  7. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    @Dreamygirl De derde poging was weer raak maar toen begonnen de bloedingen weer met dezelfde termijn. Wonder boven wonder bleek er toch een kloppend hartje te zijn. Dus gelukkig maar 1 miskraam. Ons werd geadviseerd om 1 cyclus over te slaan om even te kijken of de cyclus weer normaal was. De eerste keer positief testen was in juni, de tweede keer begin oktober. Dus er zat zo'n 4 maanden tussen. Al met al dus best wel snel.
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  8. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje Dreamy, wat een verdriet :( Het was zo mooi! 1e keer meteen raak en dan op jullie trouwdag enzo. Echt enorm k*t dit. Hoop dat het nu wel snel achter de rug is en jullie verder kunnen. Heel veel sterkte en dikke knuf!
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  9. Chilll

    Chilll Bekend lid

    13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Lieve @Dreamygirl wat ontzettend kut dat het toch een miskraam is. Had jullie zo anders gegund. Hoop inderdaad voor je dat je lijf snel herstelt. Hoe voel je je vandaag? Sterkte :(
     
  10. Chilll

    Chilll Bekend lid

    13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Dankje voor je eerlijkheid vliegje. Ondanks het stigma wat er heerst op vreemdgaan, wat ergens ook logisch is. Ik weet ook dat deze vrouw en ik niks hebben gedaan alleen omdat we niet in de gelegenheid zijn gekomen. En het was al bijna gebeurd op het festival waar haar man ook was nota bene. Goed dat je uiteindelijk voor je eigen geluk hebt gekozen, ondanks dat het met je ex verder ook geen toekomst had. Wel typisch dat van de 1 op andere dag de knop om ging. Ik hoop dat zij ook het lef heeft om voor haar eigen geluk te kiezen als het niet meer gaat. Niet eens zo zeer om mij, ik red me wel. Ik gun haar gewoon zo veel meer. Ze verdient zo veel meer, maar heeft het niet in de gaten. Had jij al eerder gevoelens gehad voor vrouwen dan? Wist je al dat je op vrouwen viel?
     
  11. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
  12. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nee niet bewust. Achteraf had ik wel eens 'crushes' op meisjes of vrouwen uit mijn omgeving maar ik sprak daar nooit met iemand over. Ik dacht dat het bij de puberteit hoorde ofzo. En toen kwam ik mijn man tegen en bleef ik 'plakken'. Mijn ex zette mijn wereld op z'n kop eigenlijk. Ik kreeg gevoelens die ik niet kende. Werd helemaal gek. Heb toen mijn ex-man erachter kwam dus het contact verbroken. Ik wilde zelf ook werken aan mijn huwelijk en dacht echt eerst dat het een bevlieging was, de aandacht van een ander enzo.
    Maar dat was het niet en van de een op de andere dag was het klaar. Ik kón niet meer met dat masker lopen. Dus ik ben weggegaan en heb toen pas iedereen ingelicht. Heb helemaal zelf deze keus gemaakt. Wist toen niet waar zij mee bezig was verder, of ze een relatie had, of ze nog aan me dacht. Ik heb haar na mijn vertrek in een verstandsverbijstering gebeld en ze schrok en we spraken meteen af. Hebben elkaar niet meer losgelaten voor 3 jaar. Maar ze had zo'n rugzak. Veel schulden, problemen sociaal, nu blijkt ze Asperger te hebben (wat nu veel verklaart, maar toen was ik degene altijd die 'gek' was en maar naar maatschappelijk werk moest etc). Uiteindelijk lag niet alleen de schuld van het falen van onze relatie bij mij maar zeker ook bij haar en dat heeft ze uiteindelijk ook toegegeven.
    Ze heeft na onze breuk nog een jaar gestalkt. Mijn huidige vrouw bedreigd, ze heeft hele rare dingen gedaan... ziekelijke dingen. Ze is door mij wel in een depressie geraakt, baan weer kwijt (maar die verloor ze om de haverklap, kon nooit iets lang doen of iets afmaken). Maar goed, ze heeft zichzelf die depressie toegelaten. Dat was voor mij geen reden om bij haar te blijven.
    Toen ik onze relatie verbrak heeft ze dingen gesloopt in huis, incl. mij ongewild pijn gedaan (ze sloeg een beeld van het dressoir wat op mijn been belandde). Ze sneed zichzelf met messen, joh, ik kan het niet opnoemen of het is gebeurd. Ze heeft toen ik even weg was beddegoed vol gestopt met zand. Onderste beddegoed. Als ik eens een keer dat beddegoed zou pakken had ik nog een leuke verassing van haar. En dat klopte. Weken later pakten we een keer dat beddegoed (iedere keer wisselden we af), mijn vrouw gooit het laken open en heel de slaapkamer onder het zand. Zulke dingen had ze gedaan. Heel bizar. Maar goed, dat is een heel ander verhaal haha. Ik heb ook 2 jaar gelukkige tijden gehad met haar. Heel verliefd. Maar ze had altijd problemen, ik loste alles op. Deurwaarders, schulden, rechtzaken. En ja 3 jaar werd er gelogen tegen me (ze zou gestopt zijn met roken maar was leerling Schipper en dus 2 weken per maand aan boord, daar rookte ze gewoon om vervolgens thuis 2 weken niet te roken en dus ontzettend sjagerijnig te zijn, ik begreep dat niet toen. Later snapte ik wel waarom... iedere keer moest ze zogezegd 'stoppen' met roken). En nog zoveel meer gebeurd. Maar, ik ben van haar af voor zover mogelijk (ze is nog wel bij ons verzekerd en mailt me nu en dan weer... heeft even in het buitenland gewoond, nu weer in NL want ze heeft eindelijk een nieuwe vriendin, wil ze bij mij verzekerd blijven, beetje gek). Maar verder is het rustig en geen gedoe meer gelukkig.
     
  13. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jezus, sorry voor het verhaal!

    Dreamy hoe is het met jou nu??
     
  14. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl Hoe gaat het met jullie en hoe is het nu bij jullie?

    Xxz
     
  15. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

    Vanmorgen weer in de kliniek geweest.
    Echobeeld was nu anders!
    Anders in de zin dat we woensdag 2 dikke baarmoederslijmvlieslagen op elkaar geplakt zagen en nu zagen we zowaar wat in mn baarmoeder zitten! Uiteraard niets goeds maar iets wat een vruchtzak had moeten zijn, bloed en stolsels...
    Maar ben blij met dit beeld wat het "foute" zit iig op de goede plek en niet buiten mn baarmoeder! Bloeden zou van t weekend toch echt minder moeten worden/stoppen anders moet ik gaan bellen.

    Mn eierstokken kon ie niet meer vinden hij zat te poeren joh en dat werd behoorlijk pijnlijk. Ehm, je hebt wel eierstokken toch?! Ehm, ja toen ik vd week nog keek wel ja nou ja niet vindbaar maar ook geen cystes ofzo dus nu hopen dat mn lijf alles eruit gooit en dan over 4-6wkn weer mn menstruatie hopelijk!
     
    denanja vindt dit leuk.
  16. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje meis, lijkt me echt vervelend om dan ook zo te moeten liggen :(
    Gelukkig niks geks verder dan, hoop dat jullie snel verder kunnen. Dikke knuf!
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  17. Chilll

    Chilll Bekend lid

    13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    @Dreamygirl blij voor je dat het sowieso niet buitenbaarmoederlijk is. Desalniettemin wel ontzettend verdrietig. Knuffel!

    @vliegje Dat is inderdaad een ontzettende hoop ellende. Wat moet het ongelofelijk moeilijk zijn geweest voor jou, en zeker ook voor haar. Blij voor je dat jij nu in ieder geval je geluk hebt gevonden met Dianta en je kindjes. Wel bijzonder dat jij ook nog nooit stil had gestaan bij het idee dat je wel eens op vrouwen kon vallen en dan ineens terwijl je getrouwd bent iemand tegenkomen. Lijkt me sowieso heel bizar om dat mee te maken. Ik ben al uit de kast vanaf mijn 13e, dus ik weet niet beter. Nou schijnt dat ook ontzettend jong te zijn, ik was ook de enige op mijn school out en proud. Maar het lijkt me veel lastiger om er 'op latere leeftijd' achter te komen, zeker als je al getrouwd bent.

    @Veertjuh Hoe is het met jullie? Lopen de testen mooi op?

    @hier: Gister gezwicht en die vrouw geappt met de vraag: "Is het beter zo?" En ik kreeg als antwoord: "Nee dit wordt nooit beter." Ik ging zo stuk. Wel nog fijn gepraat daarna. Maar jezus, wat is dit moeilijk. Ik doe vrolijk, ik maak plezier, ik ga door en doe wat ik moet doen. Maar van binnen nog nooit zo gebroken geweest als nu. Hoe kan dit soort liefde nou gemaakt zijn om er vervolgens van weg te moeten lopen.
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  18. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Chilll we hebben niet meer getest haha.
     
    Dreamygirl en Vulpen vinden dit leuk.
  19. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah Chill, wat lastig meis. Maar zoooo herkenbaar.. zij moet voor zichzelf die beslissing nemen. Zij en alleen zij kan die maken en ze moet het zelf ook maken om er volledig achter te staan. Sterkte meid!

    Mijn geluk zit zeker in Dianta en de kids maar vroeger had ik dit ook nooit durven voorspellen haha.
     
  20. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties en jullie medeleven! We wachten dit weekend af! Hopelijk neemt t bloeden af!!
    Pff zo positief dat we startte op 16/08 zo triest eindigt het dan weer...weet wel dat al dat testen echt voor jan doedel was :|
    Inmiddels ben ik met mn gedachten al vooruit aan t denken en vind ik t vreselijk te bedenken dat ik nu weer weken moet wachten tot ik weer ongesteld ben én daarna mn eisprong weer opsporen. Pff minimaal 6wkn (mss wel 8wkn) wachten tot we wellicht weer een poging mogen ondernemen...:(
    Klote miskramen...je hebt er geen bal aan!

    @Veertjuh hoe voelt je vrouw zich? Heeft ze veel kwaaltjes? Ik hoop zo dat bij jullie alles goed mag blijven gaan!
     

Deel Deze Pagina