Let op! Vals positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door annabel88, 24 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Ff een tip voor de dames in hetzelfde schuitje; bewaar je urine als je een test doet èn zorg dat je 2 testen in huis hebt!

    Afgelopen zaterdag een heel licht positieve Kruidvat gehad (binnen afleestijd), voor de zekerheid de 2e ook gedaan: negatief en daarna het andere doosje die ik nog had: negatief.

    Vriend clearblue gekocht en deze zondag gedaan; na 2 minuten lichte streep, even breed als de horizontale streep èn blauw (echt licht maar duidelijk te zien door zowel vriend als moeder, zelfs van 1 meter afstand).

    Gisteren toch naar de action gegaan (Kruidvat was dicht) en zowel de normale als de early gekocht.

    Vanmorgen action + action early + clearblue plus test; action's hartstikke negatief maar de clearblue geeft weer dezelfde lichte streep BINNEN afleestijd.

    Heel blij dat ik ook de early heb gekocht.

    Dit waren even heel frustrerende dagen en ik ben dan ook niet amused met voornamelijk de clearblue... hoop dat andere dames hier nog wat aan hebben :) succes allemaal!
     
  2. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier totaal geen negatieve ervaring met de plus van cb die sloeg hier sneller aan dan kV. Heb je een foto van je cb ?
     
  3. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Krijg m helaas niet op de foto, te licht.

    Maar als hij terecht positief was geweest was het voor mij ook geen negatieve ervaring geweest natuurlijk ;).
     
  4. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Wat apart dat je hem van 1 meter afstand wel ziet maar hem niet op de foto krijgt. Ik heb met kv2 een keer vals positief getest.
     
  5. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Ja vind ik ook, de kv testen gaan wel op de foto (zie mn andere post) en zijn zelfs in werkelijkheid nog slechter zichtbaar, maar op de een of andere manier zie je die blauwe streep niet op de foto :( nu heb ik ook niet een al te beste camera...
     
  6. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Met vriends telefoon toch een foto kunnen maken van de inmiddels uit elkaar gehaalde test, andere is hetzelfde.

    Het lijkt wel alsof beide strepen lichter zijn geworden maar positieve streep is nog steeds duidelijk te zien..

    Kv gaf ook een vals positief maar toch wat minder duidelijk en op de een of andere manier zou ik het daarvan ook sneller verwachten dan van clearblue..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    Uhm. En geen mogelijkheid dat je wel zwanger bent dan..?
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is idd het valse streepje die ik vaker zie voorbij komen.
     
  9. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Nou, nee...? Heb deze test tegelijk gedaan met de 2 action tests waaronder de early.. echt omo omo wit.

    Dus tenzij de action tests heel laat uitslaan EN mijn hcg heel traag stijgt ben ik niet zwanger.

    Misschien is er wel een verklaring voor die zich nog moet openbaren dus hoop niet dat ik dit topic te vroeg ben gestart maar was gewoon zo pissed vanmorgen.. :$
     
  10. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    Nee snap ik hoor. Maar ik heb nog nooit vals positief getest met clear blue. Het is supervervelend als dat gebeurd :( ik heb t wel met kruidvat gehad. Niet de 2v5 maar die andere. Dikke domper!!
     
  11. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Weet niet hoe vaak je die cleablue hebt gebruikt maar wat nog zou kunnen is dat het toch weer vroeg is mis gegaan, ben namelijk nu 3 dagen overtijd! Maar dan is het toch vreemd dat alle andere testen negatief blijven (op dus 1 van de 4 Kruidvat na, afgelopen zaterdag)

    En dan is het weer vreemd dat die clearbleu zoveel gevoeliger zouden zijn want je leest steeds het tegenovergestelde, maar 2 foutieve testen.. pff ik snap er niks meer van.

    Geloof dat de na lezers toch niet meer zoveel hebben aan dit topic :(
     
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk niet dat het vroeg mis is gegaan hoor maar dat hij gewoon echt vals was.
    Dat streepje op de foto is niet een geldig streepje. Hij is niet mooi strak, geen blauwe kleur dus echt de valse streep helaas.

    En ben je wel zeker van je eisprong? Want anders kan je ook niet spreken van overtijd zijn.
    En mocht je idd overtijd zijn (dwz nu op 17 dpo) dan had de streep veel duidelijker moeten zijn (ook als het al fout zou gaan).

    Ik duim dat je snel een echte posi streep hebt.
     

Deel Deze Pagina