Fientje&Co: wie heeft hier het geboortekaartje besteld?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sa1980, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sa1980

    sa1980 Actief lid

    24 apr 2009
    430
    0
    0
    Hallo,

    Wie van jullie heeft via deze site zijn geboortekaartje besteld en wat is jullie ervaring met hun?
     
  2. Vollutto

    Vollutto Niet meer actief

    #2 Vollutto, 15 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2011
    Ik!!
    Ik heb zelf een geboortekaartje ontworpen en door haar laten maken. Echt helemaal naar m'n zin en ik heb enorm veel complimentjes gehad.
    Wil je een standaard kaartje of zelf iets ontwerpen?

    De kaartjes worden gedrukt door kaartje2go. Ze doet er echt alle moeite voor om ze nog op de dag van geboorte naar je te versturen, dan heb je ze de volgende dag.
     
  3. sa1980

    sa1980 Actief lid

    24 apr 2009
    430
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie.
    We hebben een leuk standaard kaartje gezien.
    Was je helemaal tevreden over hoe je de kaartjes binnen kreeg en hoe ze er uit zagen (druk kwaliteit en geen beschadigingen?)

    Onthou je naam even als je het goed vindt misschien hebben we over een paar weekjes nog wat vragen....

    Ons vorige kaartje kwam van Hipdesign was daar ook helemaal tevreden over maar nu zit HET kaartje er niet bij...
     
  4. Vollutto

    Vollutto Niet meer actief

    Ik was echt helemaal tevreden! De kaartjes zijn van hele mooie kwaliteit, stevig papier en de kleuren zijn heel mooi. Ze worden in een goede doos verstuurd dus ze kunnen echt niet beschadigen.
    Het enige wat misschien lastig is, is dat je de enveloppen niet eerder kunt krijgen. Je moet de adressen dus op stickers printen/schrijven. Maar, dat had ik er wel voor over.
    Als je over een paar weekjes nog wat te vragen hebt doe je dat maar. Misschien kun je me dan beter een berichtje sturen, want ik kijk dan waarschijnlijk niet meer bij dit topic.
     
  5. sa1980

    sa1980 Actief lid

    24 apr 2009
    430
    0
    0
    oke bedankt.

    de enveloppen kregen we bij Hipdesign ook pas toen de kaartjes geleverd werden, is geen probleem!
     

Deel Deze Pagina