Leuk resort voor kindje 2,5

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lovely83, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    We wilden aankomende zomer een reis naar Maleisië maken. Maar goed dat we zo slim zijn geweest onze huidige reis naar Afrika af te wachten voordat we gingen boeken. Onze jongste is namelijk enorm hyper tijdens het reizen zijn we vorige week achter gekomen. Anders keren dat we vlogen ging het hartstikke goed en sliep ze de gehele reis, maar toen was ze ook 6 maanden jonger.
    We hebben dus besloten geen reis naar Maleisië te boeken en toch nog een jaar naar een resort niet te ver vliegen te gaan.
    Wie weet er een leuk een resort, met Nederlandse animatie. Liefst direct aan het strand en max 5/6 uurtjes vliegen. Verder is voor de oudste 2 leuke zwembaden ook wel een must, of een zee waarin ze kunnen snorkelen.

    I
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Gelukkig dat je er nu achter komt...Maleisie is nog een stuk verder vliegen dan waar je nu bent!

    Hotel Pelagos op Kos is echt een super fijn hotel.
    Vond Kos ook een erg leuk eiland.
    Imperial Belverdere is een iets goedkoper hotel, op Kreta, ook minder luxe maar wel oke.

    Als je wilt snorkelen dan zou ik kijken naar Egypte, alleen denk ik dat dat wel erg warm is in de zomer.

    Ohja wat wij dit jaar bijna hadden geboekt was hotel Sol Dunas op de Kaapverdische eilanden.
    Die staat hier nog op t lijstje om ooit heen te gaan.
     
  3. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    765
    105
    43
    Wij gaan in de meivakantie naar Sol Dunas! Zal daarna laten weten hoe het was..
     
  4. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Ben benieuwd!
    Vond het er erg leuk uit zien!
     
  5. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Precies, ik ben blij dat we zo slim zijn geweest om deze reis af te wachten. Maleisië is minimaal 20 uur vliegen!

    Kaapverdië heb ik naar gekeken, maar had ooit eens gelezen dat de zee daar erg wild is.
    Egypte heb ik een mooi kindvriendelijk resort gevonden aan een baai,qua temperaturen is het daar ook wel te doen. Las in augustus rond de 35 graden.
     
  6. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    http://www.galaxybeachresort.gr/en/

    Ben ik zelf geweest in 2012 zoontje was net nog geen 3 jaar oud.
    Heeft het heerlijk gehad in het kinderbad en toen was koos konijn de kinderanimatie.
     
  7. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Ziet er leuk uit!
    Ga ik onthouden voor de volgende keer.
    We hebben al geboekt voor een hotel in Egypte.
     
  8. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Hier enorm fan van het Morena Beach resort op Curaçao. Nu drie keer geweest. Wel 9 uur vliegen..
     
  9. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Misschien voor volgens jaar!

    De terug reis ging zondag overigens hartstikke goed. Ze is totaal 3 uurtjes wakker geweest van de 12! Als ze wakker was heeft ze gewoon rustig een film gekeken.
     

Deel Deze Pagina