bittere stukjes in nutrix

Discussie in 'De lounge' gestart door noura, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    daarstraks mijn zoontje gevoerd met een bordje pap, nutrix vanille. maar na een paar hapjes wou die niet meer. ikheb toen wat hapjes genomen maar had ineens een bitter hard stukje, en later nog een paar keer.
    ik heb nutricia gebeld en het pak mag opgestuurd en word gecontroleerd.
     
  2. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jasses, ik ontbijt zelf altijd met Nutrix, nog geen bittere stukjes tegen gekomen gelukkig.
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    he bah! vanille of naturel?
     
  4. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het was ook echt heel vies, en heel kleine het leken wel gecristaliseerde stukjes. maar heel chemisch bitter.
    vond het wel netjes opgelost dat het direct opgestuurd mocht worden.
    ik durf het nu toch niet meer te geven.
    ik vindhet zelf ook lekker, en dit was een net nieuw pak.
     
  5. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Welke houdbaarheids datum?
     
  6. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Dit is wel heel toevallig. Ik heb Estelle ook net een bord met nutrix vanille gegeven en ik nam even een hapje om te proeven of het niet te warm was en ik kreeg dus ook een gecristaliseerd stukje in mijn mond. Het smaakte echt heel chemisch en toen ik het inslikte voelde ik het helemaal van binnen branden.

    Ik dacht zelf eigenlijk dat het kwam doordat er misschien al iets in het bakje zat maar nu ik dit gelezen heb ga ik ook gelijk nutricia bellen.

    mmm echt heel toevallig dat je dit nu post want het pak heb ik al zeker een maand alleen gebruik ik het bijna nooit en het gebeurde dus net.
    De houdbaarheidsdatum op mijn pak is 21-06-2008.
     
  7. sim

    sim Niet meer actief

    maar na openen is het toch ook maar beperkt houdbaar?

    was het vanille of naturel?
     
  8. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Bij mij was het een pak vanille. En het pak was nog dicht alleen had ik het al een tijd terug gekocht.

    Ik heb nutricia ook gebeld en moet het pak ook opsturen. Wel zeggen ze dat ze deze klacht nog nooit eerder gehoord hebben :(
     
  9. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb gelukkig naturel, geen problemen mee op dit moment.
     
  10. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Bij dit soort dingen....krijg je na het opsturen wel een heel pakket (in dit geval Nutricia) opgestuurd als goedmakertje ;)
     
  11. lianne

    lianne Bekend lid

    19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Ha buuf,
    ik heb naturel en geen stukjes gevonden.
    Slim dat je aktie onderneemt.
    Ben benieuwd naar hun reaktie.
     
  12. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat valt vies tegen hoor, kreeg bij K&G en DE koffie alleen een nieuwe zak met pads toen de koffie niet goed was. Was verdorie mer kwijt aan de verzendkosten :evil:
     
  13. trutje

    trutje Fanatiek lid

    12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Nou die dozen gaan dus mooi de kliko in...
     
  14. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    das niet zo handig, want 9 van de 10 keer hebben ze een antwoordnummer..... zonde!
     
  15. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh zou ook wel kunnen, weet ik niet meer, maar ik moest er zoveel moeite voor doen, dat ik het bij de 3e keer (kapotte pads in de zak) niet eens meer opgestuurd heb.
     
  16. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou het kan naar een antwoordnummer!
    en het is vanille met houdbaarheid tot 16/8/2008

    en het pak is 2 dagen open.

    ik had net een 3kwartier ervoor gebeld.
    maar, mijn zoontje is gisteravond goed ziek geworden en ligt met bijna 40 graden koorts in bed.

    nog even terugkomen op het ontvangen van een pakket spullen, ik ben daar niet op uit, ik wil liever voorkomen dat er mischien iets niet goed is en dat babys dit binnen krijgen. want zoals eerder aangegeven het was een heel sterk iets wat je proeft, bijzonder chemisch en scherp
     
  17. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Als jij een andere houdbaarheisdatum hebt, zijn ze dus niet op dezelfde dag gemaakt en is het dus geen eenmalige productiefout. Waarschijnlijk komt het dus vaker voor. Ik kan dan ook echt niet geloven dat hier geen meerdere klachten over zijn.
    Estelle heeft het dus gelukkig niet binnen gekregen maar ik geloof echt niet dat dit goed /gezond kan zijn. Zoals ik al zei voelde ik het helemaal in mijn slokdarm branden.
     
  18. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had het in mijn mond en het was zo sterk dat ik niet wist hoe snel ik het uit mijn mond moest krijgen.
    maar omdat mijn zoontje nog zuigt van de lepen, ben ik nu bang dat die wel wat heeft binnen gekregen.
    ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik het nieuwe pak wat ik van hun ga krijgen wel ga gebruiken. mischien ga ik straks wel een andere pap nemen
     
  19. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Klachten, twijfels of vragen?

    Bel de Warenklachtenlijn 0800 0488 of gebruik het klachtenformulier. Let op! Bij voedselvergiftiging moet direct actie ondernomen worden door de VWA. Klachten met betrekking tot voedselveiligheid moeten daarom telefonisch worden doorgegeven.
     
  20. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    loeki bedankt, heb gelijk geinformeerd, en bederf kan moeilijk bij een droog product

    ze hebben nog geen meerdere klachten dus het kan heel goed incidenteel zijn. wat ook goed kan is een klontje zoetsstof.
     

Deel Deze Pagina